Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
un fenomen ciudat se intimpla de citeva zile: ramine ceasul in urma.sa fie din cauza frigului .sa fie dintr-o alta cauza legata de circuitul de dezaburire(coincidenta sau nu de cind am pus siguranta buna pe circuitul de dezaburire parca de atunci a inceput sa se manifeste si acest defect)


Ultima modificare făcută de iulius la Joi 17 Nov, 2005 12:50 pm
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Poate mergi tu cu viteza prea mare, la viteze mari timpul se comprima, adica pentru tine trec 5 minute dar pentru mediul ambiant trec 10, de unde si ceasul tau ramane in urma aparent, cand el marcheaza corect timpul care a trecut pentru tine efectiv si care raportat la restul planetei este mai mic. Laughing Wink Very Happy
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,312
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Asa este sandumbogdan are dreptate cred ca este din cauza vitezei prea mari. Mergi si tu mai incet si ai sa vezi ca ceasul nu mai ramane in urma.
  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Mai usor cu bancurile, ca sunt si incepatori pe aici Smile. Vreau sa va zic ca m-am strambat de ras cand am vazut explicatiile anterioare.


Ultima modificare făcută de fm la Joi 03 Nov, 2005 1:51 pm
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Acum serios vorbind nu cred ca are nici o legatura cu siguranta aia. Ceasul este electronic, cu generator de quartz... macar daca avea ace sa fi zic ca ramane in urma din cauza frecarilor, si curent slab, dar asa nu stiu.

iulius nu e incepator, are 184 posturi, si cred ca stie de modul spiritual si placut al forumului
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Oricum sandumbogdan nu a solicitat toate elementele, prin urmare pornind de la o ipoteza incompleta, este posibil ca rationamenul lui sa fie gresit.
Ceasul din masina este probabil fixat in bord si functionarea lui depinde de legatura cu acumulatorul masinii. Ceea ce ma face sa cred ca nu a fost comparat cu un alt ceas fix, ci cu unul mobil. Adica cu ceasul de mana sau cu cel de la telefonul lui Iulius. Care din nou foarte probabil era si el in masina in timpul deplasarii. Deci viteza medie de deplasare a ceasului masinii fata de mediul ambiant este egala cu cea a ceasului mobil cu care a fost comparat. Asadar timpul s-a comprimat in aceeasi masura pentru fiecare dintre ele, diferenta fiind din alta parte. Nu stiu de unde, dar ar fi excelent daca s-ar putea regla, ca al meu inainteaza (e drept, doar 2-3 minute la cca 1 luna si imi convine, ca si asa sunt intarziat Embarassed ).
Si asta e un al doilea contraargument - voi fi circuland eu incet, dar nici chiar asa, sa treaca viata pe langa mine... cu viteze apropiate de cea a luminii... Sau poate fi de la marsarier Question
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu sunt nici incepator nici profan in ale electronicii cred ca pe la vreo 30 warp face fenta.odata a ramas asa de in urma ca a trebuit sa ma intorc dupa el.
lasind gluma nu ma asteptam sa faca fente ceasul mai ales ca avind alte opeluri inainte nu am avut probleme niciodata acelea fiind ceasuri electrice.
acesta fiind electronic ma gindesc ca s-a dus quartz-ul, acesta este cel mai probabil defect sau se intimpla ceva cu alimentarea ceasului .oscilatorul unui astfel de ceas este facut cu un cristal de quartz si divizat apoi corespunzator a.i. sa" BATA SECUNDA" idea este daca a mai avut cineva probleme cu el.dece m-am legat de treaba cu siguranta?pt ca am gasit sig F14 arsa sig ce alimenteaza dezaburirea spate, oglinzi si recircularea aerului. o sig de 20A nu se arde aiurea,iar dupa ce am inlocuit-o nu s-a ars din nou senm ca defectul nu e permanent.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Data este in regula? Daca este resetata macar stim sigur ca ori s-a intrerupt alimentarea ceasului, ori ai calcat-o rau de tot.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Mai dragilor, ati uitat sa precizati ca toate teoriile relativiste enuntate sunt valabile doar intr-un sistem de referinta neinertial cu 4 dimensiuni (X, Y, Z si t)......
Lasand gluma la o parte, explicatii ar putea fi:
- indicatia ceasului este afectata de temperatura (fuga termica, a coincis cu schimbarea sigurantei deoarece inainte sa vina frigul nu-ti trebuia dezaburire);
- daca masina a fost supusa la un soc (ex: o groapa mai temeinica) se putea intampla ceva cu unul din terminalele quartz-ului ce piloteaza oscilatorul ceasului (ex: dezlipire terminal in interior de pe suprafata cristalului) si atunci oscilatorul merge de capul lui (frecventa lui nu mai este un multiplu riguros al secundei);
- alte cauze (minuni nu exista!);
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Daca ai cass original, reglarea ceasului se face prin RDS. Eu am avut aceleasi probleme pana am schimbat CAR300 cu CDR500. Acum nu mai am chiar nici o problema cu ceasul, pentru ca nu mai este cuplat la noul CD-mp3 Alpine. Incercarea moarte n-are!!!
  • viorelursu

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Daca ceasul e reglat prin RDS (am si eu CDR500) nu trebuia sa se auto regleze duminica dimineata cand s-a schimbat ora ?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
verificat in stationare, adica de ieri pina azi dimineata nici o eroare.mai ramine sa merg prin oras cu ea sa vedem daca are vreo legatura cu eventuale trepidatii,contacte imperfecte etc.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cred ca am gasit explicatia .este banala si de cascadorii risului. umblind pe acolo pe la panoul de sigurante am scos din gresala si siguranta de la ceas am verificat-o si am pus-o la loc.la fel am facut cu mai multe pina sa vad in documentatie despre ce este vorba ,le-am luat la rind,le-am scos si verificat.am uitat de treaba asta si ma mai miram de ce a ramas ceasul in urma.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Eu intrebam la un moment dat daca s-a resetat si data. Daca verificai vedeai ca s-a intrerupt alimentarea.
  • Kandyman

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
iulius ...sau altcineva! m-ar putea ajuta cu o configuratie de panou de siguranta la astra G? 2001/74kW/101hp/z16xe! si mie mi se reseteaza ora si data ....dar din cauza ca mi-am schimbat playerul si din greseala am atins curentu continuu de player :"> multumesc anticipat !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR