- pedros1977
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Mai 2008
- Vectra 2003 Y22DTR
- Constanta
pedros1977
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salutare,oameni buni am o problema cu vectra pe care o am ,nu mai porneste,este modelul Y22DTR an 2003,are 170000km.Problema este ca la service -ul care este cel mai apropiat de mine au cerut sa duc masina acolo.cei din c-ta care i-mi pot da un sfat va rog ajutati-ma poate cu un service de incredere ca despre Kamsas,care e reprezentanta Opel in c-ta nu am auzit lucruri tocmai bune.Ar putea fii pompa ? va rog un sfat si multumiri anticipate pt orice sugestie.
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
pedros1977 a scris:Salutare,oameni buni am o problema cu vectra pe care o am ,nu mai porneste,este modelul Y22DTR an 2003, poate fii pompa ? va rog un sfat si multumiri anticipate pt orice sugestie.
verifica furtunasele de la retur, vezi daca iti lucreaza bujiile, si cauta pe forum folosin functia "cautare" poate gasesti pe cineva, din c-ta, cu un tester sa te ajute, si la fel cum a spus @vali zak da mai multe detalii
- pedros1977
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Mai 2008
- Vectra 2003 Y22DTR
- Constanta
pedros1977
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2008
- Mesaj Privat
- pedros1977
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Mai 2008
- Vectra 2003 Y22DTR
- Constanta
pedros1977
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2008
- Mesaj Privat
- adrian_c
- **
- 111 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 Y22DTR
- Bucuresti
adrian_c
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
S-ar putea sa fie pompa , desi poate ai noroc si la tine e vorba despre altceva.
Masina mea a avut o problema similara inainte sa ajunga la mine, uite aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=23686. Iti urez s-o rezolvi cat mai rapid si mai ieftin!
Masina mea a avut o problema similara inainte sa ajunga la mine, uite aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=23686. Iti urez s-o rezolvi cat mai rapid si mai ieftin!
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Dupa ce ai purjat filtrul ai reumplut cu motorina?Daca nu poti sa o faci acum,umpli la ras si dai de 3-4 ori la automat cate 8-10 secunde si o ia (evident cu o baterie incarcata).Si vezi ca e mai eficient sa ai montata o baterie incarcata decat sa iei curent.Dupa ce umpli borcanul filtrului poti sa o si tractezi daca nu mai ai baterie incarcata.Sa ne spui si noua rezultatul.
- pedros1977
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Mai 2008
- Vectra 2003 Y22DTR
- Constanta
pedros1977
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2008
- Mesaj Privat
Nu am mai umplut filtru,maine fiind luni o sa incerc sa caut pe cineva cu un tester,nu stiu daca o sa-l si gasesc,ideea fiind ca nu-mi vine sa o duc intr-un service,sa ma puna sa-i schimb ceva si masina sa aiba cine stie ce altceva.Poate cineva din c-ta cu un tester,care se poate deplasa pana unde am amsina,contra cost evident,ar putea sa ma ajute.Nu vreau sa mai umblu eu prin ea ca am totusi cunostiinte limitate de mecanica ,si cine stie ce mai iese.Totusi daca ar fii pompa cam cat esta una noua,sau SH,sau ar putea fii ceva prin ea care s-ar putea repara totusi?Poate sunt prea insistent,i-mi cer scuze,dar esta primul meu diesel si nu prea stiu exact cum sta treaba.
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
umple filtrul cu motorina, dupa care da jos capacul de plastic( masca) pe care scrie ecotec ia o cheie fixa de 17 si un prieten sa te ajute, in timp ce el da la automat tu incepi sa desfaci conductele de la injectoare, cele de metal, incepi cu injectorul nr 1, cel de linga distributie, si pe urma cu nr 2, nu te speria daca va porni mai greu adica 5-6-7 chei, si nu scurte, mai lungi, conductele trebuiesc slabite pe rind, lasat sa iasa aerul afara si strinsa la loc imediat ce da motorina, dupa care treci la urmatoarea, ai grija sa ai curent in baterie, de preferat sa o lasi 15-20 de min la incarcat inainte sa incepi( cu cabluri de la alta baterie). motoarele de 2.0 si 2.2 au o problema cu pornirea cind este dezamorsata instalatia de alimentare, spor la treaba
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Toti iti dau sfaturi cu privire la amorsarea pompei. Daca ai desfacut filtrul inainte de a avea probleme cu pornirea, atunci asta este calea. Daca ai desfacut ca sa vezi de ce nu porneste, nu rezolvi nimic prin incercarea de amorsare.
Explica-ne in detaliu mersul evenimentelor pentru a putea sa te ajutam.
Explica-ne in detaliu mersul evenimentelor pentru a putea sa te ajutam.
- pedros1977
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Mai 2008
- Vectra 2003 Y22DTR
- Constanta
pedros1977
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2008
- Mesaj Privat
Efectiv nu am desfacut deloc filtrul,l-ampurjat prin purja de sub el sa vad daca iese apa sau motorina.Oricum multumesc pt sfaturi ,acum astept pe cineva recomandat de mariani de pe forum din c-ta ,sa vad ce rezolv,am inteles ca respectivul are si un tester in situatia in care problema este mai grava
- pedros1977
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Mai 2008
- Vectra 2003 Y22DTR
- Constanta
pedros1977
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2008
- Mesaj Privat
- pedros1977
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Mai 2008
- Vectra 2003 Y22DTR
- Constanta
pedros1977
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2008
- Mesaj Privat
- sergionel
- **
- 277 mesaje
- din 12 Jul 2005
- Vectra 2002 2.2dti y22dtr
- Bucuresti
sergionel
- Mesaje scrise: 277
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2005
- Mesaj Privat
- pedros1977
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Mai 2008
- Vectra 2003 Y22DTR
- Constanta
pedros1977
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2008
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
umpli filtrul, torni cu o palnie pe conducta ce duce la pompa, desfaci prima conducta metalica din stanga ce vine de la pompa si intra in injector, pui pe cineva sa dea la automat, strangi conducta cand apar primele semne de motorina. de aici ar mai fi cateva chei pana porneste dar destul de lungi.
daca ai dezamorsat-o si nu faci nimic decat sa dai la automat nu prea cred ca ti-e suficienta o baterie )
cu spray de pornire e mult mai usor insa am inceput sa am retineri in folosirea lor (cateva coincidente naspa)
daca ai dezamorsat-o si nu faci nimic decat sa dai la automat nu prea cred ca ti-e suficienta o baterie )
cu spray de pornire e mult mai usor insa am inceput sa am retineri in folosirea lor (cateva coincidente naspa)
- pedros1977
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Mai 2008
- Vectra 2003 Y22DTR
- Constanta
pedros1977
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2008
- Mesaj Privat
Astazi m-am prezentat cu masina la reprezentanta Opel din Constanta.La ora 13 30 conform programarii,dupa 2 zile de asteptare,cel de la receptie i-mi aduce la cunostiinta ca masina nu poate intra in service pt ca au foarte multe masini sa las cheile si masina si ma suna ei cand o sa poata sa se apuce de ea.Sunt un car de nervi ,dar m-am abtinut de la orice scandal ,in ideea ca apoi nu voi mai face treba cu cei de acolo,in orice caz incepe sa-mi para din ce in ce mai rau ca am ales sa-mi cumpar un Opel.Sper ca maine sa pot rezolva ceva ,oricum sunt dezamagit rau de felul in care s-au comportat cei de la reprezentanta,marfa nemteasca in haine romanesti.
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- pedros1977
- OP
- 10 mesaje
- din 16 Mai 2008
- Vectra 2003 Y22DTR
- Constanta
pedros1977
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2008
- Mesaj Privat
Nu tin neaparat sa lucrez cu reprezentanta,dar in constanta e cam greu sa gasesti un electrician mai de doamne ajuta,in cazul meu am intrebat in mai multe locuri si cand auzeau de probleme legate de CIM,ma indrumau spre reprezentanta.Despre masina ce sa spun e OK dar atata timp cat functioneaza ,o am de 8 luni si asta e prima data cand am probleme cu ea,inca nu stiu cat de grave sau mai putin grave.