- cypo_korea
- OP
- 32 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Astra 2004 Z 17DTL
- Constanta
cypo_korea
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z 17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
am un opel astra 1.6 16v si am ceva probleme ..mi se aprind becurile in mers cele 3 bateria motorasul galben si uleiul ...imi poate zice si mie cam care ar putea fi problema....daca dupa ce se aprind beculetele si opresc apoi iar pornesc ele dispar...dar problema incepe sa ma ingrijoreze...are idee cineva ce ar putea fi?
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cypo_korea
- OP
- 32 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Astra 2004 Z 17DTL
- Constanta
cypo_korea
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z 17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ma refeream la nivelul uleiului care trebuie sa fie intre maxim si minim pe joje. Intra 3,5 litri de ulei cu tot cu filtru. (motoarele astea sunt recunoscute ca papa ulei asa ca trebuie sa fii foarte atent)
Daca ai ulei, verifica incarcarea adica faci in felul urmator: innainte de pornire pui testerele aparatului de masura pe bornele bateriei si ar trebui sa ai peste 12,5 V pui contactul si dupa ce s-au stins martorii pornesti trebuie sa nu scada tensiunea la pornire sub 9 volti, dupa care trebuie sa se stabilizeze undeva in jurul lui 14,2 V +- 0,2 adica intre 14 si 14,4V asta ar fi ideal, insa daca nu scade sub 13,8 la ralanti daca ai si consumatori (faza lunga) este bine.
Daca incarcarea este ok mergi si pui masina pe tester.
Daca ai ulei, verifica incarcarea adica faci in felul urmator: innainte de pornire pui testerele aparatului de masura pe bornele bateriei si ar trebui sa ai peste 12,5 V pui contactul si dupa ce s-au stins martorii pornesti trebuie sa nu scada tensiunea la pornire sub 9 volti, dupa care trebuie sa se stabilizeze undeva in jurul lui 14,2 V +- 0,2 adica intre 14 si 14,4V asta ar fi ideal, insa daca nu scade sub 13,8 la ralanti daca ai si consumatori (faza lunga) este bine.
Daca incarcarea este ok mergi si pui masina pe tester.
- cypo_korea
- OP
- 32 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Astra 2004 Z 17DTL
- Constanta
cypo_korea
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z 17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
- cypo_korea
- OP
- 32 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Astra 2004 Z 17DTL
- Constanta
cypo_korea
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z 17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cypo_korea
- OP
- 32 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Astra 2004 Z 17DTL
- Constanta
cypo_korea
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z 17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Cand pui masina pe tester poti citi erori stocate in ECU, dar poti si sa vezi anumiti parametri: tensiunea de incarcare, viteza de rotatie, temperatura apei, temperatura uleiului precum si presiunea acestuia. Acestia pot fi cititi la fiecare masina si mai sunt alti parametrii functie de tipul masinii de anul de fabricatie etc.