- ceribros
- OP
- 520 mesaje
- din 07 Mar 2008
- Corsa 2008
- Bucuresti
ceribros
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
In curand fac un an de cand am masina si deci ma gandeam sa imi extind garantia, dar nu stiu daca se merita. Garantia este de 2 feluri una de tip confort iar alta este gold.
Din ce am inteles eu goldul iti asigura absolut tot iar confortul doar anumite piese din motor, cutie si cateva piese electrice.
Preturile sunt:
1 an confort - 275 E
2 ani confort - 525 E
1 an gold - 375 E
2 ani gold - 625 E
Si pot sa ma duc sa negociez cu ei pe acest domeniu sau imi pierd timpul? Ca din ce stiu eu e bine sa negociezi cu ei la orice.
Din ce am inteles eu goldul iti asigura absolut tot iar confortul doar anumite piese din motor, cutie si cateva piese electrice.
Preturile sunt:
1 an confort - 275 E
2 ani confort - 525 E
1 an gold - 375 E
2 ani gold - 625 E
Si pot sa ma duc sa negociez cu ei pe acest domeniu sau imi pierd timpul? Ca din ce stiu eu e bine sa negociezi cu ei la orice.
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- ceribros
- OP
- 520 mesaje
- din 07 Mar 2008
- Corsa 2008
- Bucuresti
ceribros
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
Nici eu nu as prelugi ganantia. In prmul rand costul reviziilor e mult prea mare. In al doilea chiar nu sti daca ai nevoie de ea, masina poate merge f bine inca doi ani de acum inainte. In al trilea, te gandesti si tu poate la un remap ceva, poate niste muzica, poate niste xenoane si etc. Chestii pe care nu prea le poti face cu masina in garantie.
Si incetati cu off topicul va rog.
Si incetati cu off topicul va rog.
- pony_burn
- **
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
pony_burn a scris:
exista optiunea, se numeste SH
indy a scris:Eu unul abia astept sa iasa din garantie ca sunt satul de service-uri autorizate; daca ar exista optiunea, as lua-o cu doar 6 luni garantie pentru un pret mai mic...
exista optiunea, se numeste SH
dap...ma refeream sa fie 'virgina' si totusi sa ma scuteasca cu perioada de garantie...
Dorin.Opel- Suspendat
- 89 mesaje
- din 19 Oct 2008
- Alta tara
Dorin.Opel- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
Garantia extinsa este doar o modalitate de "a-i agata pe fraieri" (asa spunea un prieten de-al meu aflat intr-o asemenea situatie). Motivul este legat de costurile ridigate pt piese si manopera din servisurile agreate (celelalte servisuri nefiind acceptate), ajungandu-se pana la dublul costurilor pt remedierea aceleiasi probleme intr-un alt service. Acesti bani sunt suportati de client. In plus nici nu esti sigur ca ti-au facut treaba buna (altfel spus ramai si cu beleaua si cu banii luati). Exemple in acest sens ar fi multe.
Am prieteni care regreta si acum ca au optat pt garantie extinsa (acest lucru este valabil la cam toate marcile de masini existente pe piata romaneasca, inclusiv Opel, exceptie facand doar cateva mari firme)....
Am prieteni care regreta si acum ca au optat pt garantie extinsa (acest lucru este valabil la cam toate marcile de masini existente pe piata romaneasca, inclusiv Opel, exceptie facand doar cateva mari firme)....
- Ridick
- **
- 238 mesaje
- din 13 Jun 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
Ridick
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Ceribros, eu am un Astra G cu 160000 Km la bord si toate piesele originale pe ea, iar daca se strica cu 275 EUR pot inlocui componente importante. Nu cred ca se justifica extinderea garantiei, a trecut un an si nu ai avut probleme, cu banii respectivi ai grija sa-i schimbi consumabilele la timp si sigur nu vei avea nevoie de service-uri!
- ceribros
- OP
- 520 mesaje
- din 07 Mar 2008
- Corsa 2008
- Bucuresti
ceribros
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
Ca explicatie ar fi chestia ca eu am o Corsa D 2008 si deja mi-au cazut cateva piese (asta la 8700 km) piesele constau in butonul de avarii, care nu a functionat de cand am luat masina (nu mi-am dat seama decat seara ca nu o ridicam altfel) si butonul de comutare a aerului de la parbriz la picioare. Si mi-e tare frica sa nu imi cada si cutia mai ales ca e si cu 6 vit, ma costa o gramada daca pica, deja in a 2-a si a 3-a imi intra destul de greu (explicatia lor e ca asa intra in general la corsa un pic mai greu) abureli de service. De aceea imi este frica, plus ca masina o sa o tin 7 ani cel putin ca atata am de platit la ea prin credit bancar si deci .....as vrea macar 4 ani sa nu ma doara capul ca in rest ma descurc eu . Iar eu la Corsa asta nu ma pricep deloc, plus ca e si pe motorina. Daca era mai putin complexa ca Dacia ma descurcam, aia mereu o demontam dar aici nu ma bag ca imi prin urechile si nu cunosc nici serviceuri sau oameni care sa se priceapa si in care sa si am incredere. La Dacie cand nu ma descurcam aveam un mester care lua ceva mai scump dar aveam incredere ca imi face treaba foarte buna.
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Dacia ramane tot timpul o varianta atata vreme cat este 1300 facelift.
Problemele de fabricatie apar relativ repede, in primul an sau primii 10.000 de km. Desigur ca exista si exceptii sau mai sunt unele probleme legate de modul de exploatare care sunt rezolvate tot pe garantie.
Extinderea perioadei poate fi justificata de un numar mare de km parcusi intr-un an sau de probleme ce se tot repeta.
Problemele de fabricatie apar relativ repede, in primul an sau primii 10.000 de km. Desigur ca exista si exceptii sau mai sunt unele probleme legate de modul de exploatare care sunt rezolvate tot pe garantie.
Extinderea perioadei poate fi justificata de un numar mare de km parcusi intr-un an sau de probleme ce se tot repeta.
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
Personal detin o masina sh adusa din germania si fara prea multe costuri de intretinere in 70 000 de km.Totusi am o intrebare :la o masina noua daca nu ma prezint la revizie si o fac eu cu uleiul meu filtrele mele din cate stiu eu pierd garantia si cu asta basta deeeeeci am scapat de garantie si pot sa pun xenoane muzica sau ce mai spunea colegul mai sus.Eu as face doar prima revizie la ei sa fiu sigur ca masina nu are hibe din fabrica.Va rog sa ma corectati daca gresesc!Drum bun!
corsamare
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Mda, si eu sunt in situatia de a ma apropia de termenul de 1 an, in care se poate opta pentru extinderea garantiei. Deocamdata s-a efectuat doar un reglaj la portiera dreapta fata, care incepuse sa trancane pe minunatele hartoape denumite in iubita noastra patrie "strazi"...
Nu mi s-a defectat nimic (sa bat in lemn!) iar teoria fiabilitatii pe care o cunosc eu a "scos" din statistici o "intensitate de defectare" relativ mare, din deficiente de productie (materiale+manopera) in prima perioada de exploatare (acoperita in general de garantia "simpla") Cum tehnologia de realizare (proiectare+fabricatie) a automobilului contemporan e relativ "matura", "intensitatea de defectare" pe perioada de garantie a devenit semnificativ, mica. In limbaj profan, daca nu s-a stricat, pe motive acoperite de garantie, in cei 2 ani, cel mai probabil nu se va strica nici in urmatorii 2 (extensia de garantie). Iar un parcurs "mare" nu prea stiu daca e acoperit de garantie; acuma, depinde ce inseamna mare: 100k km poate fi mult pentru o masina care suporta o exploatare dura, sau e fabricata cu durabilitate redusa (si pret in consecinta), dar poate fi putin pentru un regim mai putin solicitant, mai ales la un vehicol mai scump, construit in ideea de a fi relativ durabil (si eu as plasa Opelul in aceasta categorie...)
In concluzie, e ca la asigurari: cumperi "linistea", ca daca....ai ghinion.....
Personal, cred ca nu merita; voi investiga si personal, dar e oarecum logic, dealerii te obliga sa vii la ei pe garantie, si fac preturile cum vor ei, adica te cam jupoaie la portofel; daca ai de unde, te poti duce si dupa garantie (desigur, daca ai capatat incredere ca fac treaba buna). Altfel, unele la poti face si personal (eu mi-am schimbat uleiurile si filtrele personal la Dacie peste 30 de ani si nu am avut niciodata probleme) iar cele unde esti nevoit sa montezi in service pe motiv de garantie (desi si aici, toate-s bune pana se intampla ceva - iar batem in lemn! - cand incepe "intorsul": nu, ca ai "forjat-o", ca ai claxonat fix la ora 11 si alte abureli ca sa te "paseze", sa nu scoata ei banii) Daca stii cum se face, si ai sculele necesare, mai bine o faci singur: pentru tine lucrezi cu alt simt de raspundere; experienta proprie mi-a dovedit ca nu dai gres, repet, cu conditia sa stii clar si sigur ce ai de facut, si sa lucrezi cu sculele si dispozitivele de masura (la reglaje) corespunzatoare. Aici e "cuiul", ca unele reglaje necesita interfete si programe care fie nu sunt accesibile decat "reprezentantilor" marcii, fie sunt foarte scumpe (nu as plati cat 2 masini - 30000-40000 euro pe asa ceva!)
Dar raman destule interventii, mai simple si mai frecvente, care ne sunt accesibile. Azi diagnoza computerizata a devenit un adevarat fetis, dar cunoasterea functionarii, un auz, vaz si miros cat de cat, si o gandire logica, pot inlocui multe "diagnoze"...
(Anecdotic, un VW la care "scadea lichidul de racire", a fost diagnosticat cu "garnitura de chiulasa defecta" pe baza observatiei ca ieseau bule in vasul de expansiune; cei 101 parametri cititi pe interfata de diagnoza nu contineau o informatie edificatoare - dar i-au permis tipului din service sa-si scoata "jucaria" ce laptop la aer...- )
Toate cele bune!
PS recitind post-ul de mai inainte: asa am facut eu la Nova; dupa prima revizie, cand "meseriasii" mi-au stricat un rulment de roata in spate, pe care l-am schimbat eu dup-aia, ca la ei "merge si-asa", nu m-am mai "prezentat" (un coleg de serviciu cu berlina cumparata cu un an inainte era suparat - intre altele - ca nu-i reglasera frana de mana (la una din revizii), desi operatia era specificata in opisul pentru care platise si o ceruse si el...)
Sper sa observ altceva la alta marca...
Nu mi s-a defectat nimic (sa bat in lemn!) iar teoria fiabilitatii pe care o cunosc eu a "scos" din statistici o "intensitate de defectare" relativ mare, din deficiente de productie (materiale+manopera) in prima perioada de exploatare (acoperita in general de garantia "simpla") Cum tehnologia de realizare (proiectare+fabricatie) a automobilului contemporan e relativ "matura", "intensitatea de defectare" pe perioada de garantie a devenit semnificativ, mica. In limbaj profan, daca nu s-a stricat, pe motive acoperite de garantie, in cei 2 ani, cel mai probabil nu se va strica nici in urmatorii 2 (extensia de garantie). Iar un parcurs "mare" nu prea stiu daca e acoperit de garantie; acuma, depinde ce inseamna mare: 100k km poate fi mult pentru o masina care suporta o exploatare dura, sau e fabricata cu durabilitate redusa (si pret in consecinta), dar poate fi putin pentru un regim mai putin solicitant, mai ales la un vehicol mai scump, construit in ideea de a fi relativ durabil (si eu as plasa Opelul in aceasta categorie...)
In concluzie, e ca la asigurari: cumperi "linistea", ca daca....ai ghinion.....
Personal, cred ca nu merita; voi investiga si personal, dar e oarecum logic, dealerii te obliga sa vii la ei pe garantie, si fac preturile cum vor ei, adica te cam jupoaie la portofel; daca ai de unde, te poti duce si dupa garantie (desigur, daca ai capatat incredere ca fac treaba buna). Altfel, unele la poti face si personal (eu mi-am schimbat uleiurile si filtrele personal la Dacie peste 30 de ani si nu am avut niciodata probleme) iar cele unde esti nevoit sa montezi in service pe motiv de garantie (desi si aici, toate-s bune pana se intampla ceva - iar batem in lemn! - cand incepe "intorsul": nu, ca ai "forjat-o", ca ai claxonat fix la ora 11 si alte abureli ca sa te "paseze", sa nu scoata ei banii) Daca stii cum se face, si ai sculele necesare, mai bine o faci singur: pentru tine lucrezi cu alt simt de raspundere; experienta proprie mi-a dovedit ca nu dai gres, repet, cu conditia sa stii clar si sigur ce ai de facut, si sa lucrezi cu sculele si dispozitivele de masura (la reglaje) corespunzatoare. Aici e "cuiul", ca unele reglaje necesita interfete si programe care fie nu sunt accesibile decat "reprezentantilor" marcii, fie sunt foarte scumpe (nu as plati cat 2 masini - 30000-40000 euro pe asa ceva!)
Dar raman destule interventii, mai simple si mai frecvente, care ne sunt accesibile. Azi diagnoza computerizata a devenit un adevarat fetis, dar cunoasterea functionarii, un auz, vaz si miros cat de cat, si o gandire logica, pot inlocui multe "diagnoze"...
(Anecdotic, un VW la care "scadea lichidul de racire", a fost diagnosticat cu "garnitura de chiulasa defecta" pe baza observatiei ca ieseau bule in vasul de expansiune; cei 101 parametri cititi pe interfata de diagnoza nu contineau o informatie edificatoare - dar i-au permis tipului din service sa-si scoata "jucaria" ce laptop la aer...- )
Toate cele bune!
PS recitind post-ul de mai inainte: asa am facut eu la Nova; dupa prima revizie, cand "meseriasii" mi-au stricat un rulment de roata in spate, pe care l-am schimbat eu dup-aia, ca la ei "merge si-asa", nu m-am mai "prezentat" (un coleg de serviciu cu berlina cumparata cu un an inainte era suparat - intre altele - ca nu-i reglasera frana de mana (la una din revizii), desi operatia era specificata in opisul pentru care platise si o ceruse si el...)
Sper sa observ altceva la alta marca...
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Opel introduce garanþii fãrã limitã de timp pentru maºinile noi
Garanþia are o limitã de 160.000 de kilometri dar nicio restricþie de timp, a adãugat el, ºi include componente ca motorul, cutia de viteze sau sistemele electronice. Sunt excluse piese supuse uzurii constante, ca filtrele de ulei sau cureaua de transmisie.
Garanþia are o limitã de 160.000 de kilometri dar nicio restricþie de timp, a adãugat el, ºi include componente ca motorul, cutia de viteze sau sistemele electronice. Sunt excluse piese supuse uzurii constante, ca filtrele de ulei sau cureaua de transmisie.
http://www.mediafax.ro/econ...nile-noi-6785138/
- daniel_aoe
- ***
- 648 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
daniel_aoe
- Mesaje scrise: 648
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
Eu am avut un an garantie/30 mii km. Cele 2 revizii au fost cam de 2 ori mai scumpe decat urmatoarele doua (am 60 mii si putin cu ea). Consumabilele le-am luat la 1/2 din pretul celor de la dealer (GTT Bucuresti) - subliniez ca aceiasi marca (GM). Parerea mea este ca daca alte marci fac reclama ca ofera 3-5 ani garantie, este tocmai pentru a compensa pretul scazut al masinii cu costul reviziilor facute obligatoriu la serviceuri-le lor.
Acum Off topic: Este ca si cu nevasta, dupa un an, nu o mai tii pe palme, incepi s-o mai mai tii si in pumni
Glumesc, ieri am facut 17 ani de casnicie si o iubesc ca in prima zi ------ pe masina, normal
Acum Off topic: Este ca si cu nevasta, dupa un an, nu o mai tii pe palme, incepi s-o mai mai tii si in pumni
Glumesc, ieri am facut 17 ani de casnicie si o iubesc ca in prima zi ------ pe masina, normal
tng- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2007
- Mesaj Privat