Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am bagat un tester pe masina pt ca se aprinde la 1-2 minute de la pornire becul de verificare al motorului.raspunsul este eroare 38 si senzor s2 cu probleme.din pacate eu acum nu am TIS-ul la mine ca sa incep sa caut.
poate cineva sa-mi spuna pe unde este,(pe la distributie cumva.prin zona aia )
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
.

38 este sonda lambda , fir rupt sau scurt circuit la masa.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mersi pt informatie. imi zicea ceva si de o posibila problema pe circuitul de joasa tensiune, se leaga treaba.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
si senzorul s2 nu era cumva senzor O2 Question
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eu parca am vazut S 2.ideea este ca se aprinde becul de verificare motor la 1-2 minute dupa pornire iar masina este putin subturata.precizez ca nu m-am ocupat de ea pina acum nu stiu nici unde sunt bujiile.cred ca saptamina viitoare o sa incerc sa o descifrez.nu am inca 2 cauciucuri bune pe spate. nu am schimbat distributia asa ca nu pot sa ma aventurez cu ea la 160 ca este cam riscant.(oricum este ceva mai complexa decit batrinul omega A pe care sunt in stare sa-l fac bucati si sa-l asamblez la loc si tot masina iese.)
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Avand in vedere ce spune Senator, mai mult ca sigur ca e vorba de O2. Altfel spus senzorul de oxigen, adica sonda lambda.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
avind in vedere ca nu m-am preocupat de acest subiect (la celalalt nu aveam asa ceva )pun si eu o intrebare :
pot sa merg cu masina cu problema asta ? se poate anula sonda sau macar pt o perioada sa o scot si sa rezolv alte mici problema a.i. calculatorul sa nu o mai vada defecta.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Cel mai bine e sa scoti mufa sondei lambda. Martorul check engine va ramane aprins, motorul intra in regim de avarie si poti circula asa cat vrei, fara nici un risc. Motorul nu va merge insa rotund si va consuma putin mai mult (cu aproximativ 1l/100km). Se reduce putin si puterea motorului, dar la 136 de cai nu prea simti.
O sa simti la buzunar cand o cumperi, este destul de scumpa si nici nu se potrivesc sonde universale (este un model special, functioneaza la alta tensiune decat la alte motoare).
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
OK.dar cum fac sa pacalesc calculatorul a.i. sa nu mai vada sonda defecta si sa vad daca mai am ceva defect in acest registru de verif. a motorului.
in electronica poarta denumirea de defecte mascate care nu pot fi vazute din cauza altui defect sau pina cind nu este remediat acesta.
si inca o intrebare?cum verific daca sonda este defecta presupunind ca nu este in scurt, nici intrerupt vreun circuit.nu de alta dar ,daca ma duc la un service "SIGUR" este defecta, monteaza una noua iar aceea presupus defecta va echipa in multe cazuri o alta masina.(in cel mai bun caz daca nu cumva ramine tot aia si cea noua o baga in buzunar) vorba cuiva de pe aici TRAIM IN ROMANIA.
am posibilitatea sa rezolv eu treaba sau imi trebuie ceva scule dedicate acestei operatii?
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Cea mai simpla varianta de verificare e testerul. Se mai pot masura ceva parametrii, dar in primul rand trebuie sa ii stii pe cei normali. Ca sa nu o bage in buzunar, o poti cere si o bagi tu...
De pacalit calculatorul nu cred este cazul. Si sa iti dau un exemplu concret - mie imi dadea la tester doua erori - sonda lambda si senzorul de turatie. In momentul in care am schimbat sonda nu a mai dat erori nici senzorul de turatie. De altfel cei de la service mi-au spus dinainte ca s-ar putea intampla asta, de aceea e bine sa schimb piesa care a "cazut" prima, generand prima eroare. Stiu ca nu se poate generaliza, dar la mine a functionat.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
OK. intii sa intru pe sub ea sa vad despre ce este vorba si mai vorbim .
Mersi de sfaturi.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am reusit sa intru sub masina ieri la o rampa la cineva .am desfacut sonda si am masurat-o .
NU MASOARA NIMIC in nici o directie.nici pe scala de maxima rezistenta, nici pe minim, nici pe jonctiune.parca ar fi intrerupte toate firele.
am intepat fiecare fir cu acul si sunt bune de la cupla pina la corpul sondei deci daca este ceva este inauntrul ei.
scrie pe ea GM90-499 264,siemens 5kw 9 0751, NTK... ( ceva indescifrabil)12V . are 4 fire : alb,galben, rosu, negru .a masurat cineva una de genul asta(4 fire) la rece . daca da cam ce valori avea?.
nu-mi ramine decit sa ma duc la un magazin de piese cu aparatul de masura si sa masor una noua.
tot umblind pe acolo am constatat si de ce nu mergea lumina de mers inapoi .cineva scosese cupla de la sonda.incercind sa o pun la loc am constatat ca mufele difereau deci nu se puteau imbuca,in sensul ca sonda de pe cutie avea mufa cu pini mari pecind mufa ei originala de pe fir era mica.am mai constatat ca, cutia de viteze are si piesa pt cablu de km dar kilometrajul este electronic si ia informatia din alta parte .aceste lucruri adunate si cu faptul ca maciulia de la schimbatorul de viteze este inlocuita ma fac sa cred ca cutia este schimbata.
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
sonda lambda are rezistenta masurabila doar incalzita. dar oricum cu aparatu de masura nu vei observa nimic important. oricum trebe schimbata la 30-40k km. e o investitie buna. garantez
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR