VALIII
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am un opel astra club 1.4i din 1992 si intampin o problema la care nici un service nu a reusit sa o rezolve ma puteti ajuta va rog
problema este urmatoarea la prnire motorul porneste foarte accelarat peste 4500 rot/min si nu se mai reduce ramane asa si uneori tinde sa se accelereze pana ajunge cu indicatorul pe rosu deci peste 6500rot/min. mi-sa spus ca este din motorasul pas cu pas,am schimbat motorasul si acelas lucru se intampla la fel mi-sa spus ca este catalizatorul infundat la-am schimbat si problema continu sa persiste am descoperit singur ca daca scot furtunul de al pompa de vid de pe carburator se reduce dar foarte mult sub 600rot/min si uneori moare motorul inacelas timp scoate foarte mult fum pe esapament punand furtunul la loc incepe sa se accelereze iaras singur. Inainte de a incepe aceste probleme incepuse sa consume foarte mult 25l bezina consumat pt 180 km parcursi eu banuiesc ca ar fi si pompa de vid,vacuum sau cum se numeste defecta si motorasul pas cu pas cat si acceleratia electronica toate trei ar fi defecte daca ma puteti ajuta cu alte sfaturi va sunt recunoscator si as mai dori sa fac rost si de o carte de intretinere si reparatii pentru acest model de opel adresa de mail este VALI_BODEST@YAHOO.COM
CU STIMA VALI
problema este urmatoarea la prnire motorul porneste foarte accelarat peste 4500 rot/min si nu se mai reduce ramane asa si uneori tinde sa se accelereze pana ajunge cu indicatorul pe rosu deci peste 6500rot/min. mi-sa spus ca este din motorasul pas cu pas,am schimbat motorasul si acelas lucru se intampla la fel mi-sa spus ca este catalizatorul infundat la-am schimbat si problema continu sa persiste am descoperit singur ca daca scot furtunul de al pompa de vid de pe carburator se reduce dar foarte mult sub 600rot/min si uneori moare motorul inacelas timp scoate foarte mult fum pe esapament punand furtunul la loc incepe sa se accelereze iaras singur. Inainte de a incepe aceste probleme incepuse sa consume foarte mult 25l bezina consumat pt 180 km parcursi eu banuiesc ca ar fi si pompa de vid,vacuum sau cum se numeste defecta si motorasul pas cu pas cat si acceleratia electronica toate trei ar fi defecte daca ma puteti ajuta cu alte sfaturi va sunt recunoscator si as mai dori sa fac rost si de o carte de intretinere si reparatii pentru acest model de opel adresa de mail este VALI_BODEST@YAHOO.COM
CU STIMA VALI
09mihai
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
VALIII
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
VALIII
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
VALIII
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
probabil daca as avea aparatura necesara verificari as reusi sa imi dau seama ce nu functioneaza as testa toata partea electronica de acea imi trebuie un manual de intretinere si reparatii am fost ieri iaras la service cu masina dar degeaba problema aceea de la inceput continua sa persiste adica motor supraturat singura solutie valabila sa-mi pot folosi masina este sa scot mufa electrica de la
pompa de vid de pe carburator dar consuma foarte mult asa 10l in 30km parcursimotorul merge inecat
pompa de vid de pe carburator dar consuma foarte mult asa 10l in 30km parcursimotorul merge inecat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
VALIII
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
un prieten de-al meu a avut aceeasi problema.. ii statea turata masina la 2000-3000 de ture constant. iti propun sa mergi la service, sa iti faca o diagnoza cum trebuie, nu la nea` vasile.
problema lui a fost regulatorul de ralanti. trebuie numai bosch (original de pe masina fie si second hand de la dezmembrari) si nu siemens.. care se strica dupa cateva saptamani.
vezi in ce parametrii este si senzorul de temperatura la lichidul de racire.. se decalibreaza in timp si face urat masina ! nu e scump.. cativa zeci de lei. salut..
problema lui a fost regulatorul de ralanti. trebuie numai bosch (original de pe masina fie si second hand de la dezmembrari) si nu siemens.. care se strica dupa cateva saptamani.
vezi in ce parametrii este si senzorul de temperatura la lichidul de racire.. se decalibreaza in timp si face urat masina ! nu e scump.. cativa zeci de lei. salut..
valisorin
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
am avut aceasi problema, dar nu se tura cand pornea doar daca o acceleram un pic,
rezolvare schimbat un furtun de aer, tragea aer fals si se tura, a fost schimbat si nu mai facut probleme.
o sa icerc sa pun linkul dupa topicul pe care lam citit
adaugat
aici ai linkul la o problema asemanatoare, trebuie sa asculti un pic motorul, se aude foarte bine cum trage aer fals,
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=16473
rezolvare schimbat un furtun de aer, tragea aer fals si se tura, a fost schimbat si nu mai facut probleme.
o sa icerc sa pun linkul dupa topicul pe care lam citit
adaugat
aici ai linkul la o problema asemanatoare, trebuie sa asculti un pic motorul, se aude foarte bine cum trage aer fals,
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=16473
rastafarianul- Suspendat
- 511 mesaje
- din 07 Sep 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
rastafarianul- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2006
- Mesaj Privat
Cauta pe forum, am avut aceeasi problema cu turatia motorului, am schimbat IAC, am curatat clapeta de acceleratie cu un spray ( Gum Cutter), dar rezolvarea am gasit-o altfel, am inlocuit calculatorul masinii. Sper sa scapi mai usor, dar dupa ce incerci sa verifici: furtunele, clapeta, IAC-ul, incearca sa pui un alt calculator sa faci proba. Spor la treaba.
- visan_adrian_2005
- *
- 2 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Astra 1700
- Prahova
visan_adrian_2005
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1700
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat