JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel astra c14nz din 92 si mai nou am o problema ciudata la relanti.
Sunt momente cand cu masina la relanti daca calc ambreiajul si apoi iau piciorul de pe el motorul se subtureaza mai mai sa moara si suna de parca merge in 3 cilindri... Alte dati daca merg pe o panta cu frana de motor si calc relantiul se tureaza motorul de numa numa si foarte greu isi revine.
Cand stau la stop cu masina scoasa din viteza sunt momente in care da sa moara si suna de parca ar merge in 3 cilindri iar daca ii calc ambreiajul isi revine.
Stie careva ce poate sa fie????
Mersi
Am un Opel astra c14nz din 92 si mai nou am o problema ciudata la relanti.
Sunt momente cand cu masina la relanti daca calc ambreiajul si apoi iau piciorul de pe el motorul se subtureaza mai mai sa moara si suna de parca merge in 3 cilindri... Alte dati daca merg pe o panta cu frana de motor si calc relantiul se tureaza motorul de numa numa si foarte greu isi revine.
Cand stau la stop cu masina scoasa din viteza sunt momente in care da sa moara si suna de parca ar merge in 3 cilindri iar daca ii calc ambreiajul isi revine.
Stie careva ce poate sa fie????
Mersi
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
ar putea fi ICV (Idle Control Valve) - motoras pas-cu-pas ce controleaza dozarea aerului pt relanti - se afla situat in corpul de injectie, putin spre stanga, din plastic negru cu vre 3-4 fire in el, asta privind drept din fata motorului.
se murdareste (mai ales daca motorul are gaze de carter) si se poate intepeni, ECU incearca sa modifice deschiderea lui (volumul de aer pt turatia de relanti stabilita) atunci cand cuplezi si decuplezi ambreiajul (se creaza o diferenta de cuplu pe motor) si se poate ca acest motoras sa raspunda eronat la comanda ECU.
il poti desface si curata
se murdareste (mai ales daca motorul are gaze de carter) si se poate intepeni, ECU incearca sa modifice deschiderea lui (volumul de aer pt turatia de relanti stabilita) atunci cand cuplezi si decuplezi ambreiajul (se creaza o diferenta de cuplu pe motor) si se poate ca acest motoras sa raspunda eronat la comanda ECU.
il poti desface si curata
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat