Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • sorinmaster

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am un astra caravan din `92 si am o problema cu martorul de la benzina, in sensul ca sta tot timpul aprins, desi indicatorul functioneaza absolut normal. va rog sa ma ajutati ca simt ca plesnesc ca nu-i dau de cap de mult timp.
Intre timp am schimbat stabilizatorul de tensiune (tca 700 y) si nici o schimbare. Poate stiti voi ce anume din bord mai raspunde de becul ala. Crying or Very sad
Skip ads

  • RaresSDT

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
din bord nu cred ca ii cineva raspunzator eu zic sa verifici bine sonda din rezervor si sa o iai la mana pana la ceas rot si sigur ii vei da de cap ca nu ii nimica complicat
  • sorinmaster

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dar nu e sigur vorba de sonda din rezervor, ca si cu ea scoasa din circuit, tot la fel face. M-ar ajuta mai mult daca as sti pe care din cele 2 fire sa ma duc sa caut, pe cel maro sau pe cel albastru. Si ma mai gandesc ca daca ar da vreunul la masa, sonda nu ar mai indica corect. Rolling Eyes
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
albastru
  • Coxi

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt si eu in aceeas problema, adica am un Opel Calibra si nu imi indica nivelul de benzina in bord (deci nu urca acul de loc) si imi sta tot timpul aprins beculetul galben. Daca aveti ceva solutii va rog sa imi ziceti, eventual poze, scheme elctrice, orice.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
verifica circuitul, sonda si apoi ceasul indicator - de preferat in aceasta ordine
  • Coxi

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Bine dar nu sti pe unde vine circuitul la Calibra?
  • sorinmaster

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc lui NONEA pentru raspuns.
  • sorinmaster

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am verificat firul albastru cap coada si chiar nu are nimic, problema ramane ! S-ar putea sa fie totusi de la bord. Daca stiti pe unde anume in bord sa-mi bag coada, sfatuiti-ma.
  • zoli-x

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si eu am patit la fel de cind mi-au spalat motorul...... nu imi indica nivelul benzinei.... imi arde pe rosu indicatorul acumulatorului (cumparat de 3-4 zile NOU) si nu imi indica temperatura apei.....

nervi de nervi .... Mad
  • sorinmaster

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
PENTRU COXI

Cred ca problema ta este sonda din rezervor, mai exact plutitorul sondei. S-ar putea sa fie fisurat si plin cu benzina(motrina) si atunci clar ca nu mai pluteste si implicit nu mai indica nivelul combustibilului.


Ultima modificare făcută de sorinmaster la Mie 31 Dec, 2008 11:22 am
  • sorinmaster

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
PENTRU ZOLI-X
Vezi ca sigur ai o problema cu incarcarea acumulatorului, probabil, releul de stabilizare a curentului, periile(carbunii) sau grupul de diode. Toate aceste componente se gasesc in alternator. Daca te pricepi baga-te, daca nu du-te repede la un electrician, ca risti sa distrugi acumulatorul nou nout. Iar treaba cu indicatoarele poate fi din stabilizatorul de tensiune instalat pe spatele bordului, o piesa care seamana cu un tranzistor(are trei picioruse), este foarte ieftin si se schimba usor. Din pacate nu mai stiu codul ei dar e singura cu trei picioruse si prinsa cu un surubel.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR