Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Aseara in mers a inceput sa faca dintr-o data urat si dupa aia parca a disparut un pic. Adica sa mearga motorul neuniform, dar nu cand acceleram, cand lasam masina la liber , in sarcina.
Si parca nu mai are forta ( nu se mai infinge ). Si parca si motorul se aude un pic mai gajait ( nu mai toarce ca inainte - cum accelerez se aude urat).
Cand am ajuns cu ea acasa sa o parchez, am pus mana la teava de esapament si simteam ca parca mai dade rateuri (nu scotea fumul constant), lucru care se simte si in masina (dupa cum vibreaza), adica nu vibreaza constant.
Aveti idee ce ar putea fi ?
Poate sa fie vreuna din bujii ??
Sau poate injectorul ..
Sau probleme cu aprinderea ... scanteia .. ?
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Am observat ca la rece (cand il pornesc si este rece) merge mai bine si rotund.
Probleme face cand se incalzeste.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
un amic al meau avea aceeasi problema la un matiz. i-au schimbat aia delcoul si nu a mai facut nimic.
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
si eu zic ca tot pe la aprindere e ceva... capac delco, fise, bujii, etc.

In bord nu s-a aprins nici un martor, nu??
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
nu
Am umblat pe la aprindere .. da ma rog ... ideea e ca e noua.
O sa incerc sa o pun pe aia veche.
Ar putea sa fie de la bujii ?/
Adica sa nu dea scanteie una ??
Desi am din alea cu itryum .. (parca ii zice ) luate de 1 luna!
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Asa am patit si eu la cealalta care era pe benzina 1.4. M-a pus sfantul sa schimb bujiile, cu toate ca mergea frumos si rotund iar cu cele noi nici de-al dracului nu mai mergea klumea. Sigur e ceva pe la aprindere.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Deci indicat ar fi sa schimb delcoul ..
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Sau sa incerc sa schimb bujiile ...
Da ma rog ... e destul de ciudat ca nu a mai facut pana acum.
Si bujii de 1 luna sa se imbacseasca deja ??
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Am schimbat bujiile ( am pus din alea cu 4 electrozi !)
Am schimbat aprinderea ( e originala).
Si tot asa ciudat merge. Nici nu se mai potriveste avansul cu cel dinainte, daca il las cum era aproape imi moare motorul.
Cand dau avansul mai mic nu mai face rau , dar nu are deloc forta - nu se infinge.
Cand dau avansul mai mare incepe sa mearga neuniform.
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am avut o problema similara cu putere scazuta la Kadett care avea acelasi motor ca al tau. Am banuit ca are ceva la aprindere, am luat de la un amic tot cu Kadett aprinderea, delcoul, fisele de bujii cu bujii cu tot si tot prost mergea. Defectul mi l-a descoperit un tehnician de la Bosch. Toba finala de espament infundata. Sita interioara a ruginit si vata minerala dinauntru obtura teava de esapament. Verifica si tu toba finala.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Toba finala este noua(2 luni). si din aluminiu.
Sa nu cumva sa fie catalizatorul .. Da nu prea imi facea asa inainte.
Si de infundat ... nu prea cred ca are cu ce sa se infunde brusc. Din cauza ruginii cred ca se simte in timp.
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
toba finala din aluminiu?????
ombre, tu ai cumva motor electric sau.....? Rolling Eyes Laughing
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si toba finala si toba mijloc . Amandoua din Al .
Motorul este deocamdata pe cobustibil lichid.
Nu de alta da pe ceva energie nucleara nu au inventat astia inca pentru Opel .. Twisted Evil
  • ultraseby

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: MEDGIDIA
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2005

  • Mesaj Privat
sa fie una din supape ? o sa printez ce ai expus pe topic si o sa ma duc la mecanicul meu sa vad ce zice poate,poate.



[b]opel Astra F 93 C16NZ[/b]
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
am un prieten care are o vectra b shi avea la un moment dat probleme cu motorul... mergea ca vai de el (brusc shi aparent fara motiv)... s-a chinuit cu bobina... a zis el, sau altzii, ca bobina e... a luat alta noua... la fel... era o fisha.. s-a uitat un priceput la ea shi i-a aratat-o cu degetu - uite-o moshu, asta e! asha a fost... incearca sa le schimbi.. macar de proba, cu ale cuiva care merg
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Fise noi, silicon dublu .. alea alea ... chestiii. Dar nu zic ca nu ar putea sa fie si de la astea.
E prost ca in mers simt cum nu mai trage(tre sa apas pedala serios). Ciudat este ca uneori trage al naibi de bine, alte ori zici ca sunt tractat.
O sa incerc sa schimb motorasul de relanti. Mi se pare ca atunci cand motorul ramane turat, nu mai trage cum trebuie.
  • ultraseby

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: MEDGIDIA
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2005

  • Mesaj Privat
[b]O sa incerc sa schimb motorasul de relanti(ar fi o varianta [/b])
sau un reglaj la carburatie (la aer)
sau o fisura pe la kiloasa cand este timpul rece te pacaleste nu se ridica (apa se ridica de fapt cand este garnitura)
apa (sa verifici daca scoate aburi in mers ma refer cand motorul este cald daca scoate exagerat este posibil sa fie fisura pe kiloasa ,daca nu excludem in totalitate kiloasa si ramane ( reglaj la carburatie ,la aer)
asta a spus al meu mecanic din ce vazut expus.bafta
[i]ce te rog cand rezolvi problema sa ne anunti si pe noi tare curios mai facut.multa bafta. Very Happy [/i]
Opel Astra F 93 C16Nz
  • dragos_itd

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Alexandria
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2004

  • Mesaj Privat
sa stii ca aceleasi probleme le am si eu de apx. 3 luni la a mea/ eu nu am rezolvat inca nimic cu ea ca o folosesc destul de rar. in plus fata de ce ai spus tu mai face inca ceva: cand e oprita si bag un consumator puternic (de ex dezaburire spate) imi scade turatia fff mult. si eu am schimbat bujii, verificat fise, discutat cu n mecanici/ concluzia: cred ca trebuie curatat injectorul
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Eu am si injector schimbat.
Este unul curatat (aproape nou).
Cred ca pana la urma e motorasul de relanti.
Ce am observat .. este ca atunci cand ramane turata, ii scade si puterea.
Deci prioritate - schimb motorasul de relanti.
Daca se schimba ceva va anunt.
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Man, la partea electrica eu am incercat sa ma tin de recomandarile producatorului pentru ca sunt un noob, nu stiu sa repar chestii d'astea.
Am vazut ca ai pus bujii cu 4 electrozi si ytrium sau cum le zice... Nu stiu daca ajuta mai mult la aprindere.
Am schimbat si eu bujii si delco si fise si lulea delco cu piese exact ca cele recomandate. Merge masina f.bine. Am bujiile maro deschis sau ce culoare o fi si, conform manualului functioneaza la parametri.
De multe ori chestiile mici dau batai mari de cap...
Se schimba una si alta, ca e trendy sau ca nush ce fac mai bine...
Sper ca nu te superi de ce am zis. E din experienta proprie. Si m-am ars si eu...
Succes la reparatie!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR