- dcd_office
- OP
- 4 mesaje
- din 29 Mai 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj
dcd_office
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2008
- Mesaj Privat
Dupa ultimele 2 actiuni de aspirare interioara a masinii cu aspirator conectat la mufa de bricheta si cu motorul pornit, dupa repornire partea electrica o cam ia razna. De pornit porneste brici.
Insa la relanti motorul se tureaza pana la 1100 rpm si se aprinde becul cheita de service de pe bord, usor luminile de pe bord se vad tot mai slab, radioul se opreste.
Cand pornesc de pe loc si practic motorul e mai turat, becul cu cheita se stinge, becurile de pe bord lumineaza mai bine.
Toata treaba asta tine o scurta perioada de timp, 10-15 min, apoi toate revin la normal.
Prima data cand am patit-o, la relanti a picat chiar si servo-directia, ventilatia nu mai mergea.
Am verificat bateria si bulina de control era neagra, apoi dupa cateva zile s-a facut verde.
Desi am tinut motorul pornit cand am aspirat, ma gandesc ca a tras cumva aproape tot curentul din baterie si alternatorul nu mai face fata singur la consumatori.
A mai patit cineva ceva asemanator? Oare ce ar putea fi ?
Insa la relanti motorul se tureaza pana la 1100 rpm si se aprinde becul cheita de service de pe bord, usor luminile de pe bord se vad tot mai slab, radioul se opreste.
Cand pornesc de pe loc si practic motorul e mai turat, becul cu cheita se stinge, becurile de pe bord lumineaza mai bine.
Toata treaba asta tine o scurta perioada de timp, 10-15 min, apoi toate revin la normal.
Prima data cand am patit-o, la relanti a picat chiar si servo-directia, ventilatia nu mai mergea.
Am verificat bateria si bulina de control era neagra, apoi dupa cateva zile s-a facut verde.
Desi am tinut motorul pornit cand am aspirat, ma gandesc ca a tras cumva aproape tot curentul din baterie si alternatorul nu mai face fata singur la consumatori.
A mai patit cineva ceva asemanator? Oare ce ar putea fi ?
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- dcd_office
- OP
- 4 mesaje
- din 29 Mai 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj
dcd_office
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2008
- Mesaj Privat
Masina am luat-o din afara in 2006, pana acum bateria nu m-a dezamagit, iarna porneste foarte bine, insa poate o fi ajuns si ea pe ultima suta de metri.
gsi_master: Becurile nu cred ca au fiecare mai mult de 5-10 W. Sa fie aspiratorul de putere mai mica decat acestea ?
Pana la urma ziceti ca problema e de la baterie ?
De ce consuma curent preponderent din baterie avand in vedere ca merge si alternatorul ?
gsi_master: Becurile nu cred ca au fiecare mai mult de 5-10 W. Sa fie aspiratorul de putere mai mica decat acestea ?
Pana la urma ziceti ca problema e de la baterie ?
De ce consuma curent preponderent din baterie avand in vedere ca merge si alternatorul ?
- dcd_office
- OP
- 4 mesaje
- din 29 Mai 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj
dcd_office
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2008
- Mesaj Privat