Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • nameless2

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Topicul insumeaza 2 probleme:
1)Poate fi dat jos geamul din bord fara demontarea bordului la Vectra A? Este necesar ptr ca s-a exfoliat vitezometrul si blocheaza "coada" acului, trebuie fie sa-l lipesc daca se poate, fie sa pun o plasma. Daca nu se poate fara demontat bord, stie cineva cam cati bani ajunge manopera pentru demontare/montare? Si nu ma refer la manopera service-urilor...
2)Cum Dumnezeu se actioneaza stergatoarele de pe faruri?
Multumesc.
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
1. Da se poate. E un ghid pe undeva.
2. Din cate stiu merg doar cu lumina aprinsa
  • nameless2

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am gasit acel ghid, totusi e ceva de demontat...
Probabil ca asa este, doar cu lumina aprinsa, dar cum se actioneaza? Pe maneta de la stergatoare am directii si semne pentru parbriz, luneta dar nimic despre faruri...
  • nameless2

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Ok, problema cu bordul e rezolvata! Mi-a luat 2 ore sa-l desfac dar l-am desfacut. Cu ocazia asta am incercat sa rezolv si alta problema. Nu imi ardea deloc martorul "masinuta cu cheita" si ma gandeam ce o fi mai ales ca mi s-a spus ca atunci cand sunt probleme la o masina si martorul sta aprins "meseriasii" il decupleaza/scot ca sa nu se vada. In cazul meu s-a dovedit a fi doar becul ars. Am scos altul si l-am pus in loc si se comporta cum trebuie: pun contactul se aprinde, pornesc motorul se stinge. Problema e ca n-am putut sa scot/bag becul cum trebuie, ceasurile ies foarte putin in afara, m-am straduit cu surubelnita sa imping inspre afara insa dupa ce l-am pus si am dat o cheie iar nu se aprinde! Am desfacut iar si am pus contactul si cand am miscat de el s-a aprins si s-a stins dupa ce am pornit motorul. M-am uitat la becul respectiv si se cam vedeau pe el urmarile "intalnirilor" cu surubelnita (am strambat acele lamele care vin perpendicular pe bec si un pic si pe cele interioare, paralele cu becul). Intrebarea mea este: problema este din cauza strmbaturilor cu surubelnita sau are vreun contact la spate acolo unde nu reusesc sa vad si am deplasat ceva cand bajbaiam fara sa vad pe spatele panoului? Are vreo lamela sau altceva pe partea din spate pe care sa o fi miscat din loc?
Multumesc.

P.S. Ramane valabila si intrebarea despre stergatoarele de faruri, poate stie cineva.
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa impingi maneta de la stergatoare in fata? Poate merge asa.
  • nameless2

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am incercat. Porneste stergatorul de la luneta si atat.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
eu cred ca stergatoarele pornesc doar cand stropesti farurile si implicit parbrizul.
  • nameless2

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Maine la prima ora (libera, adica dupa program Very Happy ) verific faza cu stropitul. E posibil si asta, are o logica...
Dar dat fiind ca matale tot vectrangiu de prima generatie esti si te insotesti cu o sora a insotitoarei mele Smile)) , nu poti sa ma luminezi la faza cu becurile? N-ai desfacut niciodata la a ta? Au ceva, vreun contact/vreo lamela la spate? Sau doar am prapadit eu becul?Multumesc anticipat.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
bordul pe spate are o folie.acea folie are contacte.e foarte posibil sa fi zgariat folia cu surubelnita.
sa inteleg ca tu nu ai scos ceasurile de tot.mai tineau in cablu de km?
daca da cablu e simplu de dat jos.are o clema pe care trebuie sa apesi si iese.problema e cu accesul.
sutn 3 posibilitati:1.bagi mana pe sub bord intre pedala de frana si accleleratie mai mult spre cea de frana(trebuie sa ai mana destul de subtire) pana la cot si dai de cablu si de clema.pozitia e culcat pe spate pe covoras
2. bagi mana printr-un colt dupa ceasuri si ai acces la cablu(mie nu prea imi reuseste)
3. scoti cablu din cutia de viteze si poti trage ceasurile mai in fata nu recomand, cablu e deobicei intepenit si e cam nasol de scos)\
eu folosesc prima metoda chiar daca ma cam zgarii la mana.(pe al meu l-am dat jos de vreo 5 ori si inca vreo 50 la altii)
dupa ce dai ceasurile jos vezi ce e cu folia aia, si fixezi becul sa faca contact bine.

spor la treaba! sa imi spui daca nu ai inteles ceva.
  • nameless2

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Da, n-am scos cablurile de tot. Am vazut ca ceasurile nu prea ies si m-am gandit ca n-am sa mai pot sa pun la loc. Acum nu stiu daca am zgariat folia ptr ca nu am bagat surubelnita prin spate, nici n-aveam cum, nu incape surubelnita cu tot cu mana. Am reusit insa o scamatorie ca sa-mi incapa macar mana si sa ajung la spatele becurilor: am bagat una din clemele care tin ceasurile in interior, astfel ca pe partea opusa clemei s-a creat mai mult loc. Ca sa umblu la becurile din cealalta parte am procedat invers, am infundat clema din pratea cealalta, intelegi smecheria? Asadar nu cred sa fi zgariat folia, tind sa cred ca e din cauza becului ( ptr ca am umblat cu surubelnita in el si am strambat lamelele). Maine am sa cumpar cateva becuri (sper ca se gasesc...) si ma lamuresc. Pana una, alta bordul meu arata ca pomul de Craciun ptr. ca a ramas demontat , sunt doar ceasurile, fara capac si asa plec maine dimineata cu el Smile)
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
smecheria ta e pct 2 la ce am scris eu mai sus.cu aia merge sa dai si cablul de kilometraj jos.firele cu mufele au o oarecare toleranta.oricum alea se dau usor jos.
becuri merg cele de la dacie de la bord.vezi ca la dacie sunt 2 tipuri si numai 1 se potriveste la noi. eu am patit cu folia aia.lamele becurilor erau ascutite si mi-au rupt folia.de aia e bine sa dai jos ca sa vezi ce faci acolo.
bafta!
  • nameless2

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu merg stergatoarele nici cand stropesc parbrizul Sad
E posibil sa fi zgariat folia de pe spate ptr ca tot nu am reusit sa-l fac sa mearga. Merge daca il misc un pic cu mana dar cand incerc sa fixez ceasurile si il misc iar se stinge. Nu ma mai complic pentru el, bine ca am rezolvat cu exfoliatul si am avut posibilitatea sa vad ca "masinuta cu cheita" nu da nici o eroare.
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Din cate stiu stergatoarele de la faruri sunt automate. Pornesc o data la 5 curse ale stergatoarelor de parbriz (sau ceva de genul). Poate gresesc Embarassed

Becurile pentru bord sunt cam asa:
http://philips-shop.ro/list/BEC%2BBORD.lst

Si eu m-am chinuit mult cand mi-am pus bord cu turometru, dar dupa 2-3 demontari am inceput sa prind smecheria. Asta nu inseamna ca nu raman cu mainile pline de zgarieturi dupa operatiune Razz. Cablul de kilometraj e un pic mai lung decat traseul cutie de viteze-bord, asa ca se poate scoate bordul inafara destul cat sa bagi mana si sa desfaci mufa. Numai incearca sa il impingi dinspre motor spre bord, decat sa tragi de bord pentru a obtine spatiul. Ajuta foarte mult acei 2-3 cm.
  • nameless2

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
O sa verific si asta cu "5 curse".
Cu acel bec nu vreau sa ma mai complic. Desfacand ceasurile eu am incercat sa rezolv 2 probleme dar cea mai importanta era aceea cu exfoliatul care imi bloca acul de la kilometraj! La acest bec eram mai mult curios sa vad daca da vreo eroare si a fost scos intentionat. M-am lamurit ca nu. Ptr un bec chiar ca nu ma mai apuc sa desfac din nou.
Am gasit becuri identice, 2 lei bucata.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
becul ala e foarte important.ce faci daca trebui sa afli ce erori are?sau daca merge prost?dai bordul jos sa pui becul sa faci testul agrafa?
  • nameless2

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pai doar sunt roman, nu asa facem noi? Smile) Ne cade toata dantura pana mergem la dentist pentru prima carie Smile))
Serios acum, o sa-mi gasesc timp sa dau jos iar ceasurile dar nu acum. Stiu ca e cel mai important, altfel cu ma stresam ptr el.
  • nameless2

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Bun, mi-am sacrificat ziua libera si am rezolvat si problema cu martorul de bord. Am demontat iarasi Sad(( si am reusit sa scot cablul de kilometraj bagand mana pe langa ceasuri (acum imi trebuie bandaje la mana). Am scos ceasurile si m-am uitat ce are becul. Nu avea nimic, folia e in regula, pur si simplu dorea sa fie fixat frumos, cu ceasurile afara...Am dat si o tura de vreo 50 de km in afara orasului ca sa vad daca zice ceva. Nu zice nimic. Problema rezolvata.

Ramane valabila problema cu stergatoarele de faruri....
  • vectra&speed

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salut tuturor!Nameless incearca sa aprinzi faza scurta cu contactul pus,si da la stropitoarele de la parbriz,mai lung si de cateva ori,poti incerca chiar intermitent dar un pic mai lung,si vezi atunci cand iti stropesc stropitoarele faruri. Wink ar trebui sa iti si sterga.esential este ca trebuie sa fie faza scurta aprinsa!parerea mea.sper sa iti fie de folos informatiile! Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR