Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • catalinzz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut.Ma numesc catalin si tocmai m am inregistrat pe acest forum.
Incep cu o mare problema.E prima masina si nu cunosc mai nimic la mecanica.Azi am incercat sa montez o statie auto si am facut boacana.Am tras un fir gros de 20mm2 prin partea dreapta a masini(cum stai in masina nu cu fata la motor).M am chinuit mult cu acel fir si cred ca am rupt sau dezizolat alte fire.L am tras prin cauciucul ala mare prin care trecea un cablu/furtun gros de vreo 5-10cm.Am deconectat bateria ca sa nu fac vrun scurt.Cand am conectat o la loc a mers tot ok mai putin motorul.I am dat cheie si n a vrut sa porneasca.I am mai dat inca odata a pornit dar nu sta la relanti,tremura dupa care se inchide motorul.Rugamintea mea la voi e sa mi spune ti unde duc acele fire din furtun/cablu ala din partea dreapta a masini?Se poate sa traga masina aer fals din cauza ca am gaurit acea valva de cauciuc prin care trec firele din habitaclu in interior?
Skip ads

  • catalinzz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am facut si testul agrafa dar nu merge.Dupa ce fac scurt intre pini 5 si 6 becul ala galben se stinge.cum scot agrafa se aprinde la loc.cand incerc sa pornesc am vazut ca incepe sa faca flashuri dar cum nu sta masina la relanti nu apuc sa citesc nimic
  • cosmin_neb1

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu am inteles ce ai facut. Daca ai zis ca ai rupt sau dezizolat alte fire, trebuie sa le verifici p-alea, nu? Banuiesc ca ai probleme la motorasul de relanti, daca nu tine.
In orice caz, agrafa o faci cu motorul oprit, pui doar contactul.
  • catalinzz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pana sa bag acel cablu pentru statie nu am avut nici o problema cu masina.De asta ziceam oare unde se duce acel cablu spiralat(pare mai mult o carcasa pentru protectia unor fire)pentru ca e posibil sa l fi spart si rupt ceva fire din interior.Pentru ca nu stiu unde duce exact nu prea am ce sa verific, sa masor.El intra intr o carcasa pe la motor pe acolo si nu mi dau seama unde se impart firele.Ca sa nu mai desfac carcasa aia de frica sa nu rup vreo clema ceva ziceam sa vad exact unde tre sa duca si sa masor pe contacte daca e intrerupt sau nu firul.In alta ordine de idei aceea valva de cauciuc (care face posibila trecerea din habitaclu in compartimentul motorului a cablui spiralat de care vorbeam) am spart o cam tare sa iasa firul de 20mm2 si mie sa nu traga cumva aer fals pe acolo?cum spuneam e prima masina si dau mai mult cu presupusul asa ca pot spune prostii, de aceea daca m ar lamuri cineva unde merge cablu spiralat mi ar fi deajuns.As fi dus o la service dar n am cu ce sa o tractez...
Si cu testul agrafa: am facut cu contactul pus dar cand pun agrafa becul se stinge de tot! iar cand o scot se aprinde la loc...
  • cosmin_neb1

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
agrafa o pui inainte sa pui contactul. vad ca masina ta e din 98, e foarte posibil ca sa aiba mufa de diagnoza OBD. Sa nu cumva sa fi confundat pinii agrafei, e diferita mufa fata de ALDL.
Cel mai bine faci poze si la mufa si la modificarile facute de tine, sa se vada ce ai intepat. Nu are cum sa-ti traga aer fals daca ai intepat cauciucul de protectie prin care trec firele din compartimentul motor in habitaclu. Aer fals inseamna intepaturi pe admisie, la furtunele de aer, nu cred ca e cazul aici.

Incearca sa o pornesti accelerata, nu o lasa la relanti si vezi daca iti ramane pornita.
  • catalinzz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
in seara asta nu am mai apucat sa fac poze.mufa e identica cu figura 8 de pe http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
am incercat si azi testul.am pus agrafa apoi contact dar deageaba nu merge.pini i am folosit pe cei indicati in imagine, respectiv 5,6.La contact se aprinde becul galben si odata cu stingerea celui de airbag se stinge si el si nu se mai aprinde pana nu scot agrafa.
maine o sa pun si ceva poze exact ce am facut la ea
  • catalinzz

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pana una alta am rezolvat cu masina.am pus o pe tester si nush ce circuit din calculator era ars si nu mai comanda pompa de benzina.Toata "distractia" asta ma ajuns 4.5 mil
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR