- mariiusbass
- OP
- 0 mesaje
- din 23 Oct 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Timis
mariiusbass
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2008
- Mesaj Privat
Va salut!
Am cautat destul de mult pe forum apoi m-am hotarat sa postez un topic nou la problema mea..dar am renuntzat dupa 30 de min in care mi se tot spunea k exista discutii asemenatoare, deci dak gasiti ce nu am gasit eu, va rog sa ma corectati!
Am un vectra a din 92 , c16nz. Am mai multe probleme cu ea..dar ce ma deranjeaza acum este ca nu baga caldura. Am gasit topicul cu curatarea/inlocuirea radiatorului de sub bord dar poate nu asta e problema la mine. Cine e in masura si stie , sa imi zica la ce foloseste tabla de pe galerie care colecteaza caldura si o trimite printr-un furtun sub filtru de aer? la mine lipseste tabla...iar furtunul e indreptat spre radiator. Am gasit si 2 cartoane in fatza radiatorului puse de fostul proprietar pe care le-am dat jos.
Astept pareri.
Multumesc!
Am cautat destul de mult pe forum apoi m-am hotarat sa postez un topic nou la problema mea..dar am renuntzat dupa 30 de min in care mi se tot spunea k exista discutii asemenatoare, deci dak gasiti ce nu am gasit eu, va rog sa ma corectati!
Am un vectra a din 92 , c16nz. Am mai multe probleme cu ea..dar ce ma deranjeaza acum este ca nu baga caldura. Am gasit topicul cu curatarea/inlocuirea radiatorului de sub bord dar poate nu asta e problema la mine. Cine e in masura si stie , sa imi zica la ce foloseste tabla de pe galerie care colecteaza caldura si o trimite printr-un furtun sub filtru de aer? la mine lipseste tabla...iar furtunul e indreptat spre radiator. Am gasit si 2 cartoane in fatza radiatorului puse de fostul proprietar pe care le-am dat jos.
Astept pareri.
Multumesc!
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Mesajul de la Piata Opel ti le-am sters eu .
Alta data ai grija unde postezi.(si nu de mai multe ori).Si sper sa te obisuiesti cu citez: "prea multe restrictii, reguli pe forumul asta ".
Galeria de evacuare e prima care se incalzeste la motor si furtunul acela ea aer cald de la ea si ajuta la incalzirea mai rapida a motorului si functionarea lui mai buna, iarna, la pornire pe frig il ajut asa ajunga mai repde la parametrii de functionare optimi.
Ca nu baga caldura e din cu totul alte cauze.Si faptul ca aveai cartoane la radiator ma duce cu gandul ca ai termostatul defect.
Legat de asta poti sa cauti pe forum ca s-a tot discutat.
Alta data ai grija unde postezi.(si nu de mai multe ori).Si sper sa te obisuiesti cu citez: "prea multe restrictii, reguli pe forumul asta ".
Galeria de evacuare e prima care se incalzeste la motor si furtunul acela ea aer cald de la ea si ajuta la incalzirea mai rapida a motorului si functionarea lui mai buna, iarna, la pornire pe frig il ajut asa ajunga mai repde la parametrii de functionare optimi.
Ca nu baga caldura e din cu totul alte cauze.Si faptul ca aveai cartoane la radiator ma duce cu gandul ca ai termostatul defect.
Legat de asta poti sa cauti pe forum ca s-a tot discutat.
- mariiusbass
- OP
- 0 mesaje
- din 23 Oct 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Timis
mariiusbass
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2008
- Mesaj Privat
dap, scuze, greseala mea, am realizat dupa!
dupa ce am umblat la cartoanele alea...masina porneste normal, se tureaza putin cand e rece apoi scade treptat dar a aparut problema ca si cand e cald dak apas putin acceleratia si o eliberez ii ia 15-20 secunde sa coboare in ture k si cum ar fi tot rece motoru. Poate fi din cauza tablei, respectiv faptul k nu ia aer cald pe furtun? Inainte sa dau cartoanele jos furtunul aproape k era lipit de radiator..deci ii venea aer cald. mersi!
dupa ce am umblat la cartoanele alea...masina porneste normal, se tureaza putin cand e rece apoi scade treptat dar a aparut problema ca si cand e cald dak apas putin acceleratia si o eliberez ii ia 15-20 secunde sa coboare in ture k si cum ar fi tot rece motoru. Poate fi din cauza tablei, respectiv faptul k nu ia aer cald pe furtun? Inainte sa dau cartoanele jos furtunul aproape k era lipit de radiator..deci ii venea aer cald. mersi!