- Drogas
- OP
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Am nevoie de un mecanic bun in ambreiaje de preferat in sectorul 4 berceni(deoarece masina merge numai trasa la sufa ).
Dupa cum spuneam in acest topic https://www.clubopel.com/vie...ht=ambreiaj+moale
dupa 4000 de km de la cumparare zafira tatalui meu a ramas fara ambreiaj pe A 2, de vina cred ca este 95% pompa de ambreiaj, am una de Vectra 2.0 DTI luata la un pret bun de pe forum pe care vreau sa o montez.
Multumesc frumos pentru raspunsuri.
Dupa cum spuneam in acest topic https://www.clubopel.com/vie...ht=ambreiaj+moale
dupa 4000 de km de la cumparare zafira tatalui meu a ramas fara ambreiaj pe A 2, de vina cred ca este 95% pompa de ambreiaj, am una de Vectra 2.0 DTI luata la un pret bun de pe forum pe care vreau sa o montez.
Multumesc frumos pentru raspunsuri.
- Drogas
- OP
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Vin cu o completare la mesajul de mai sus:
Masina e zafira A y 20 DTH 2002, 200k km, simptomele sunt in felul urmator :
- la un drum mai lung pe autostrada cand nu utilizezi ambreiajul acesta se depresurizeaza si pedala devine moale, merge in gol iar la apasarea ei nu se intampla nimic, prima data a aparut acest simptom acum vreo 3 saptamani pe A2, dupa cateva pedale s-a amorsat, a doua zi pedala iar moale, dat iar 5-7 pedale si se amorsa dupa asta masina a mai mers 1000 de km fara probleme si aseara aceiasi poveste tot pe A2, de data asta oricate pedale ai da nu se amorseaza, nu intra in viteza cu motorul pornit, intra cu el oprit.
Ambreiajul nu patineaza deci l-am exclus impreuna cu placa de presiune, lichidul de frana e la nivel, inainte de aceste probleme cursa pedalei era treimea de sus moarta si tinea pe la jumatatea cursei, inca de la inceput am suspectat pompa de ambreiaj sau rulmentul hidraulic.
Caut un mecanic bun care sa nu ma jecmaneasca si care sa inceapa sa schimbe piese aiurea de pe masina.
Nu ma pot deplasa decat in sectorul 4, nu ma incanta ideea sa stau bara la bara in trafic cu o zafira in spate, oricum si asa incurc circulatia pana intind sufa si ma urnesc.
Masina e zafira A y 20 DTH 2002, 200k km, simptomele sunt in felul urmator :
- la un drum mai lung pe autostrada cand nu utilizezi ambreiajul acesta se depresurizeaza si pedala devine moale, merge in gol iar la apasarea ei nu se intampla nimic, prima data a aparut acest simptom acum vreo 3 saptamani pe A2, dupa cateva pedale s-a amorsat, a doua zi pedala iar moale, dat iar 5-7 pedale si se amorsa dupa asta masina a mai mers 1000 de km fara probleme si aseara aceiasi poveste tot pe A2, de data asta oricate pedale ai da nu se amorseaza, nu intra in viteza cu motorul pornit, intra cu el oprit.
Ambreiajul nu patineaza deci l-am exclus impreuna cu placa de presiune, lichidul de frana e la nivel, inainte de aceste probleme cursa pedalei era treimea de sus moarta si tinea pe la jumatatea cursei, inca de la inceput am suspectat pompa de ambreiaj sau rulmentul hidraulic.
Caut un mecanic bun care sa nu ma jecmaneasca si care sa inceapa sa schimbe piese aiurea de pe masina.
Nu ma pot deplasa decat in sectorul 4, nu ma incanta ideea sa stau bara la bara in trafic cu o zafira in spate, oricum si asa incurc circulatia pana intind sufa si ma urnesc.
- varza
- **
- 202 mesaje
- din 15 Jun 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
varza
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2006
- Mesaj Privat
aceeasi problema o aveam si eu la un mercedes (sitemul de ambreiaj este identic - hidraulic). problema poate fi din 3 locuri. Ideea este ca tu pierzi presiune pe circuit. Ori ai o conducta sparta (fisurata) ori ai probleme cu garniturile de la una din pompitele de ambreiaj (una se afla sub pedala in masina, si una se afla pe cutie)
1- in primul rand verifica nivelul lichidului de frana. sigur pierzi lichid.
2- odata identificata pata sau locul umed pe traseu ai indetificat si piesa care este de vina.
BAFTA
PS: vezi ca simpla inlocuire a piesei nu rezolva problema complet (ai grija ca mecanicul sa iti faca aerisire la ambreiaj - trebuie sa fii pregatit cu lichid de frana ca ar trebui sa aeriseasca bine, altfel daca raman goluri de aer pe instalatie o sa se duca garniturile de la pompitele alea 2)
1- in primul rand verifica nivelul lichidului de frana. sigur pierzi lichid.
2- odata identificata pata sau locul umed pe traseu ai indetificat si piesa care este de vina.
BAFTA
PS: vezi ca simpla inlocuire a piesei nu rezolva problema complet (ai grija ca mecanicul sa iti faca aerisire la ambreiaj - trebuie sa fii pregatit cu lichid de frana ca ar trebui sa aeriseasca bine, altfel daca raman goluri de aer pe instalatie o sa se duca garniturile de la pompitele alea 2)
- Drogas
- OP
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
@varza
-pompa aia sub pedala in masina de care zici, o am , am luat-o de pe forum de la o vectra busita, din acelasi an acelasi motor, macar garnitura sa o pot folosi si asta sa fie buba dar, nu am mecanic, ideea e ca am groapa la tara(70 km A2 ) si operatiunea nu e grea dar masina e in Bucuresti nu stiu cat de greu ar fi sa dau jos scutul mare in parcare si sa schimb pompa asta sau sa o repar cu cea de la vectra
- varianta a doua si cea mai naspa la care te referi e rulmentul hidraulic( garnitura de la cilindrul receptor) aici chiar ca nu ma bag ca trebuie data jos cutia ( cadru motor esapamant, suspendat motor etc ... service obligatoriu si bani la greu la manopera)
- varianta 3 ar fi sa fie ceva fisurat, insa nu pierde lichid probabil vreo mica fisura
La toate variantele trebuie aerisit ambreiajul, si trebuie un mecanic bun sa miroasa problema nu sa merga pe bajbaite.
Am 2 sanse din 3 sa scap ieftin, wish me luck
Cu teoria stau bine ... practica ma omoara,
In continuare astept un service bun sau un mecanic
-pompa aia sub pedala in masina de care zici, o am , am luat-o de pe forum de la o vectra busita, din acelasi an acelasi motor, macar garnitura sa o pot folosi si asta sa fie buba dar, nu am mecanic, ideea e ca am groapa la tara(70 km A2 ) si operatiunea nu e grea dar masina e in Bucuresti nu stiu cat de greu ar fi sa dau jos scutul mare in parcare si sa schimb pompa asta sau sa o repar cu cea de la vectra
- varianta a doua si cea mai naspa la care te referi e rulmentul hidraulic( garnitura de la cilindrul receptor) aici chiar ca nu ma bag ca trebuie data jos cutia ( cadru motor esapamant, suspendat motor etc ... service obligatoriu si bani la greu la manopera)
- varianta 3 ar fi sa fie ceva fisurat, insa nu pierde lichid probabil vreo mica fisura
La toate variantele trebuie aerisit ambreiajul, si trebuie un mecanic bun sa miroasa problema nu sa merga pe bajbaite.
Am 2 sanse din 3 sa scap ieftin, wish me luck
Cu teoria stau bine ... practica ma omoara,
In continuare astept un service bun sau un mecanic
- Drogas
- OP
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Drogas
- OP
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Drogas
- OP
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
sa postez rezolvarea finala, dupa schimbarea pompei a mers o perioada dupa care la fel, din cauza ca nu pierdea lichid mecanicul a schimbat a 2 pompa, s-a schimbat si lichidul e frana si in final daca tot avea aceleasi simptome s-a schimbat rulmentul de presiune + disc + placa=> in sfarsit s-a rezlvat si s-au facut peste 6-7 mii de km de atunci