Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Uleiuri, lichide și carburanți
  • sunbv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2005

  • Mesaj Privat
am un opel astra 1.7 DTI 2001. pun motorina euro diesel de la omv sau petrom. cateodata nu merge motorul bine ( clipesc luminile usor ). cred ca e de la motorina. cand o nimeresc buna nu mai face asa. Pot sa pun super euro diesel ca poate este mai buna? stiam ca numai motoarele euro 4 cer asa ceva.
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Daca clipesc luminile, e de la circuitul electric (alternator/curea), nu de la motorina. Cat despre diesel versus eurodiesel, am inteles ca sulful din motorina euro 3 are rol si de lubrifiant.
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Alimenteaza linistit motorina Euro 3 de la OMV. Eu am alimentat de vreo 2 ori consecutiv Euro 4 ...tot de la OMV shi mergea tot asa doar ca mi-a mancat cu aproape un litru mai mult.Ma asteptam sa fie diferenta la demaraje sau ceva dar crede-ma absolut nimic. Iar palpaitul ledurilor in bord shi in faruri nu are nici o leg. cu combustibilul....ceva diode in alternator. E o boala la masinile astea, mie asa mi s-a spus.[/b]
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Problema cu oscilatul luminilor mai proeminenta la ralanti si mai putin vizibila la motorul turat nu are nici o legatura cu calitatea motorinei fie ea euro 4 sau 3.Problema este din alternator , mai probabil din releul de incarcare cei care cunosc cum functioneaza un releu de incarcare stiu de ce . Zvonurile ca la motoarele de 1.7 este tipic un astfel de defect ramin doar niste pareri nejustificate deci doar zvonistica.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu sunt doar pareri nejustificate Smile Pozitionarea neinspirata a alternatorului la motorul Y17DT il face mai vulnerabil la apa de pe carosabil fata de alte motoare.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si la mine palpaie putin, dar de 1 an nu s-a stricat nici bateria si nici alternatorul, uneori palpaie, alteori nu, cel mai grav iarna trecuta cand uneori se vedea si la faruri putin, dar i-a trecut
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Palpaitul asta nu este asociat cu un consum intermitent? Cum ar fi semnalizarile? Sau cu un bass la volum mai mare?

Este asa, din senin?
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
La mine palpaiala nu e asociata cu nimic. Acuma deja cand incepe sezonul consumatorilor parca o face mai des, am observat eu...dar vorba lui sandubogdan...se vede shi pe faruri cateodata si pe mine ma deranjeaza. De multe ori pornesc insa si nu palpaie deloc nici in bord . Vara parca nu-mi facea deloc shi ma impacasem cu ideea ca si-a revenit singura . Cand am afirmat ca e *boala* palpaitul la Astra G nu am spus-o din burta...mi-a spus-o inginerul de la reprezentanta shi un baietas care aduce numai astre de un an de zile shi zice ca din vreo 20 la 16 palpaie cu siguranta.
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Cat despre diesel versus eurodiesel, am inteles ca sulful din motorina euro 3 are rol si de lubrifiant.

Tot asa stiu si eu. Eurodiesel are mai putin sulf=>o ungere mai slaba
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
zilele astea, cand a fost destul de frig, palpaia si la mine.
doar dimineata.
acum vad ca nu mai face.

in nici un caz nu cred sa aibe legatura cu motorina. bag aceeasi motorina.
  • sunbv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2005

  • Mesaj Privat
am dus-o la service si mi-au spus ca trebuie schimbat releul de inductie la alternator. are fluctuatii care pot sari la 20 si pot arde cam tot ce este electric. marti ma duc sa-l schimbe.
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Multi ziceau, inainte sa am Diesel, ca motorina euro 5 de la OMV da un consum mai mic... eu am ajuns la alta concluzia... cu motorina cea mai ieftina de la Lukoil am cel mai mic consum... O sa fie o certitudine dupa ce o sa-mi montez in cateva saptamani computerul de bord... Smile
  • nelu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Intru si eu la prima discutie si tocmai spunea cineva ca a obtinut cel mai mic consum cu motorina de la LUK.
Eu cand am adus-o pe a mea am bagat tot de la LUK si a mers ca dracu.
Un prieten mi-a spus ca motoarele 1,7 sunt mai sensibile la calitatea motorinei decat cele de 2.0.
Si ca tot am intrat. Stie cineva o modalitate de verificat in fata blocului de ce sta aprins beculetul de la airbag? Am citit in manual ca are legatura si cu centurile.
  • Roger

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Acu o saptamana am fost la Opel din cauza becului de le Airbag.Mi s-a spus ca nu e nici o probleme si ca s-a resetat "ceva" pe la calculator.Binenteles s-a taxat "Opel". Very Happy

Cu palpaitul e la fel.La mine doar la start.Adica.Dimineata , mai ales daca e mai frigutz , dupa pornire palpaie desi nu am nici un fel de consumator.Mai putin bordul(ceas, temperatura).Dupa ce plec si fac 2-3 reprize de motor ii trece.
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Roger a scris:Acu o saptamana am fost la Opel din cauza becului de le Airbag.Mi s-a spus ca nu e nici o probleme si ca s-a resetat "ceva" pe la calculator.Binenteles s-a taxat "Opel". Very Happy

si care e "taxa" la opel?
  • Roger

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
In jur de 500.000.
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
multzam!Smile
  • nelu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2005

  • Mesaj Privat
[quote="Roger"]Acu o saptamana am fost la Opel din cauza becului de le Airbag.Mi s-a spus ca nu e nici o probleme si ca s-a resetat "ceva" pe la calculator.Binenteles s-a taxat "Opel". Very Happy

Cu palpaitul e la fel.La mine doar la start.Adica.Dimineata , mai ales daca e mai frigutz , dupa pornire palpaie desi nu am nici un fel de consumator.Mai putin bordul(ceas, temperatura).Dupa ce plec si fac 2-3 reprize de motor ii trece.[/quote]

Multumesc frumos
trebuie sa ajung si eu la service.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
vectra16 a scris:
dodo_13 a scris:Cat despre diesel versus eurodiesel, am inteles ca sulful din motorina euro 3 are rol si de lubrifiant.

Tot asa stiu si eu. Eurodiesel are mai putin sulf=>o ungere mai slaba

*
Eu stiu ca sulful din combustibil se transforma in camera de ardere in acizi dintre care cel sulfuric, cu o uzura accentuata a motorului plus poluarea respectiva...
Nici vorba de ungere (care nu este oricum posibila cu... motorina) ba chiar "petrolistii" se chinuie sa il scoata cat mai complet (operatia e scumpa si complicata) iar normele de poluare cu cat sunt mai recente cu atata sunt mai stricte...
In rest, printre soferi si mecanici circula multe "legende", unele savant intretinute de catre baietii de la marketing...
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
De ce culoarea motorinei difera cand punem de la pompa: uneori este verzuie transparenta ,altadata este inchisa la culoare maronie ca pamantul
,are vreo influenta asupra motorului si cum se masoara cifra octanica, exista niste criterii , caracteristici ale motorinei (dupa culoare ,miros , transparenta , fluiditate) ca sa iti dai seama daca este buna (cel putin euro 3)?

____________________________________
opel astra 2.0 DTI 2001,Y20 DTH
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Uleiuri, lichide și carburanți

Skip ads


Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR