- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
A venit vremea sa schimb ambreiajul, deoarece patineaza foarte tare si intra foarte greu in viteze dupa utilizarea indelungata a pedalei de ambreiaj(mersul prin oras). Am cumparat kitul de ambreiaj(placa,disc,rulment) si cablul de ambreiaj si as avea nevoie de ceva informatii, daca ma poate ajuta cineva, dupa cum urmeaza :
1. Costul manoperei pentru schimbarea kitul de ambreiaj si al cablului de ambreiaj . Mentionez ca nu stiu daca , cutia de viteze are fereastra de vizitare sau nu .
2. Nu as vrea sa ajung prin service-urile reprezentatelor Opel , deoarece lista de asteptarea este foarte mare . Daca cineva imi poate recomanda un service unde sa pot face aceste operatiuni, ii voi fi recunoscator .
Mentionez ca este vorba despre masina din semnatura, cu c.v. manuala 5+1 .
Va multumesc anticipat !
La multi ani tuturor Opel-istilor !
Cu respect,
Cozmin .
1. Costul manoperei pentru schimbarea kitul de ambreiaj si al cablului de ambreiaj . Mentionez ca nu stiu daca , cutia de viteze are fereastra de vizitare sau nu .
2. Nu as vrea sa ajung prin service-urile reprezentatelor Opel , deoarece lista de asteptarea este foarte mare . Daca cineva imi poate recomanda un service unde sa pot face aceste operatiuni, ii voi fi recunoscator .
Mentionez ca este vorba despre masina din semnatura, cu c.v. manuala 5+1 .
Va multumesc anticipat !
La multi ani tuturor Opel-istilor !
Cu respect,
Cozmin .
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Deci, in cel mai rau caz, acela in care nu are fereastra de vizitare sa ma astept ca pretul manoperei sa fie cat pretul pieselor .
O sa incep de saptamana viitoare sa intreb pe la service-uri , sa aflu ceva preturi orientative si sa aleg unul.
Daca are altcineva idee sau detine ceva soft in care poate vedea daca are sau nu are aceasta fereastra de vizitare il rog sa-mi spuna si mie .
Numai bine !
O sa incep de saptamana viitoare sa intreb pe la service-uri , sa aflu ceva preturi orientative si sa aleg unul.
Daca are altcineva idee sau detine ceva soft in care poate vedea daca are sau nu are aceasta fereastra de vizitare il rog sa-mi spuna si mie .
Numai bine !
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Cristiandim4
- *
- 6 mesaje
- din 14 Mai 2008
- Arges
Cristiandim4
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
Da .......deci (un deci ca tot romanul) ...cumparand 1 bucata tigra...am obs.. ca dupa 2500 de km(facuti in concediu) nu imi mai intra in viteze...adica intra foarteeeeeeee greu ...si caraie rau cand bag masalier. ....ma rog... mars-arierre!
La sfatul unui forumist (de mai sus caruia ii multumesc pt sfaturi) ...am incercat sa strang cablu de ambreiaj mai mult......la el cica asta a rezolvat problema.
Bun ma duc la motor si gasesc respectivul cablu si cand surpriza... era super mega extra hiper strans ba mai avea si 4 piulite bagate pe el sa il stranga la super maxim.
M`am socat am zis ca trebuie schimbat de urgenta ambreiajul...imi era frica din alte discutii citite pe forum sa nu imi crape naiba placa de presiune sa mai am probleme si cu cutia de viteze.
Eram super hotarat sa cumpar un kit sachs (despre care am auzit numai lucruri bune) .... dau sa fac comanda si hopa.... 7 milioane un kit sachs... 3,5 milioane unul luk. Asta dupa ce am cautat la 1 mie de magazine ce imi cereau intre 4.5 si !ATENTIE ! 7 milioane pe un kit luk.....Ps: de aia s-au imbogatit astia cu piese auto )) Ba chiar tipul de la magazin insista ca e cea mai tare firma luk din germania si ca pretul este super ok...ca ei sunt importator direct...bla...bla...le avea cu vrajeala..
Din lipsa de malai(tocmai ce am frecat bani cu concediul) am ajuns la solutia de mijloc si am cumparat un kit luk.(ala de 350ron)
Am dat exact 2 milioane lu` un nene` ce are garaj propiu( si ajutoare) si a schimbat la maitoata lumea ceare opel la institutia unde lucrez....toti au fost super multumiti ...Ma rog a lucrat curat ....ingrijit si de vedea ca stie ce face.
Deci total 5 milioane ca i`am dat 50ron in plus ca mi`a placut cum a lucrat.
Beleaua e alta ca a desfacut omul ambreiajul si discul este aproape nou...are peste 80% din carne pe el ))
Placa cica era albastra....sau verde nu mai stiu cum a zis.
De ce se inverzeste(albastreste) placa?
Oricum dupa opinia mea de necunoscator zic ca placa arata super ok ...
Deci am schimbat degeaba oare ambreiajul?
hmmm...oare merita diferenta de 4 milioane pe un kit sachs? Influenta altfel comportamentul (a se citi performantele) masini?
Eu zic ca de 4 mil il mai schimb o data tot kitul cand s`o duce asta.
O fi chiar asa prost kitul luk.
Pareri?
La sfatul unui forumist (de mai sus caruia ii multumesc pt sfaturi) ...am incercat sa strang cablu de ambreiaj mai mult......la el cica asta a rezolvat problema.
Bun ma duc la motor si gasesc respectivul cablu si cand surpriza... era super mega extra hiper strans ba mai avea si 4 piulite bagate pe el sa il stranga la super maxim.
M`am socat am zis ca trebuie schimbat de urgenta ambreiajul...imi era frica din alte discutii citite pe forum sa nu imi crape naiba placa de presiune sa mai am probleme si cu cutia de viteze.
Eram super hotarat sa cumpar un kit sachs (despre care am auzit numai lucruri bune) .... dau sa fac comanda si hopa.... 7 milioane un kit sachs... 3,5 milioane unul luk. Asta dupa ce am cautat la 1 mie de magazine ce imi cereau intre 4.5 si !ATENTIE ! 7 milioane pe un kit luk.....Ps: de aia s-au imbogatit astia cu piese auto )) Ba chiar tipul de la magazin insista ca e cea mai tare firma luk din germania si ca pretul este super ok...ca ei sunt importator direct...bla...bla...le avea cu vrajeala..
Din lipsa de malai(tocmai ce am frecat bani cu concediul) am ajuns la solutia de mijloc si am cumparat un kit luk.(ala de 350ron)
Am dat exact 2 milioane lu` un nene` ce are garaj propiu( si ajutoare) si a schimbat la maitoata lumea ceare opel la institutia unde lucrez....toti au fost super multumiti ...Ma rog a lucrat curat ....ingrijit si de vedea ca stie ce face.
Deci total 5 milioane ca i`am dat 50ron in plus ca mi`a placut cum a lucrat.
Beleaua e alta ca a desfacut omul ambreiajul si discul este aproape nou...are peste 80% din carne pe el ))
Placa cica era albastra....sau verde nu mai stiu cum a zis.
De ce se inverzeste(albastreste) placa?
Oricum dupa opinia mea de necunoscator zic ca placa arata super ok ...
Deci am schimbat degeaba oare ambreiajul?
hmmm...oare merita diferenta de 4 milioane pe un kit sachs? Influenta altfel comportamentul (a se citi performantele) masini?
Eu zic ca de 4 mil il mai schimb o data tot kitul cand s`o duce asta.
O fi chiar asa prost kitul luk.
Pareri?
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
cosmin_neb1 a scris:Stie cineva cat trebuie sa fie grosimea discului nou de ambreiaj la tigra? L-am desfacut pe-al meu si nu stiu daca sa-l schimb sau nu,nu-mi dau seama de uzura
Sfat prietenesc....sa`i spunem.... discul de ambreaj la tingra nu se schimba cand nu mai are carne...ci cand pur si simplu simti in pedala ca trebuie sa il schimbi.
Se decalibreaza dracu sa-l ia ,......eu aveam discut cu 90 la suta carne pe el ...si cand l-am schimbat cu unul nou a fost alta mancare de peste.
Succes!
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
cosmin_neb1 a scris:Eu vreau sa-l schimb preventiv, daca tot am dat cutia jos pentru reconditionare. Dar nici sa arunc banii degeaba nu-mi vine, mai ales ca este original SACHS fabricat in germania.
Nici eu nu ma pricep si am auzit ca sachs sunt super beton , extra mega.
Pe masina a avcut sachs ...si placa si discul ...dar am schimbat cu un luk si sunt foarteee multumit.
- best_tigra
- *
- 9 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Tigra 1996
- Valcea
best_tigra
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
- vlad_panda
- *
- 7 mesaje
- din 18 Jan 2009
- Tigra 1996
- Cluj
vlad_panda
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2009
- Mesaj Privat
- diavolothekid
- *
- 36 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Vectra 1997 xI6xel
- Mehedinti
diavolothekid
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1997 xI6xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
cozmino a scris:Omule , ti-am mai zis, dar daca nu vrei sa intelegi . In bucuresti gasesti kit Sachs la pret ce nu depaseste 400ron .
Nu stiu ce e cu placa verde-albastra...
Uite preturi verificate astazi...LUK era mai ieftin(inainte) dar vad ca sunt cam la egalitate ca si pret .
Nu stiu ce e cu placa verde-albastra...
Uite preturi verificate astazi...LUK era mai ieftin(inainte) dar vad ca sunt cam la egalitate ca si pret .
vreau si eu siteul acela unde e poza facut
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat