- Mikki
- OP
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Jacks
- **
- 175 mesaje
- din 21 Mai 2005
- Oradea
Jacks
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Mikki
- OP
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Inainte sa-l schimbi intreaba totusi un specialist... cei de la www.autoclima.ro sunt baieti de treaba, intreaba-i cat te costa si cat iti dau garantie la lipitura (ei totu' lucreaza pe baza de garantie) Ce te costa o intrebare?
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Incearca si la:
GES SERVICE
Climatizare auto, service, reparatii, incarcari freon, sudura argon, montaj instalatii noi Contact: Str. Vulturilor nr. 89-91, sector 3 (localizeaza pe harta) , Tel. 322.43.00; 0722.222.849; Fax 320.12.54 ; ges-one@xnet.ro
Orar: L-V: 9-18; S: 9-14
Sunt niste baieti foarte priceputi.
GES SERVICE
Climatizare auto, service, reparatii, incarcari freon, sudura argon, montaj instalatii noi Contact: Str. Vulturilor nr. 89-91, sector 3 (localizeaza pe harta) , Tel. 322.43.00; 0722.222.849; Fax 320.12.54 ; ges-one@xnet.ro
Orar: L-V: 9-18; S: 9-14
Sunt niste baieti foarte priceputi.
- cipo
- **
- 192 mesaje
- din 04 Nov 2005
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
cipo
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2005
- Mesaj Privat
aceeasi problema am avut-o la cielo. pana la urma am optat pentru schimbarea lui si nu a lipirii
http://www.autoshow.ro/foru...read.php?tid=2727
http://www.autoshow.ro/foru...read.php?tid=2727
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
Problema e urmatoarea: acum doua zile mi-am dat seama ca AC-ul nu mai functioneaza. M-am dus la service, Lion Tg Mures, dealer Opel-Chevrolet-Renault-Dacia si am zis sa umple instalatia cu freon. Aceasi operatie am facut-o acum doi ani, in acelasi loc. In urma verificari a rezultat ca radiatorul e fisurat undeva la baza lui. Am zis la lase freonul, sa nu-l mai scoata din instalatie. Mi-a zis ca s-ar putea sa ma mai tina 2 luni, eu sper toata vara. In fine, care ar fi solutiile: unul nou Behr e 840 ron sau sa-l repar. Ma gandeam si sa demotez spoilerul sa verific cu bule de sapun si sa pun niste silicon acolo, sa ma duca macar vara asta.
Instalatia mi-a fost umpluta cu freon R134 si ulei RL32S, e corect?. Toata operatia m-a costa 102 ron din care 69 ron manopera.
Instalatia mi-a fost umpluta cu freon R134 si ulei RL32S, e corect?. Toata operatia m-a costa 102 ron din care 69 ron manopera.
- catalin_tl
- **
- 53 mesaje
- din 10 Aug 2006
- Vectra 1992 C20NE
- Tulcea
catalin_tl
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2006
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Mi s-a intamplat si mie , la Vectra mea A din 1992, sa mi se strice AC-ul. Cauza a fost o taietura a unei ramuri din condesator (radiatorul de freon) pe motiv ca a frecat pe o muchie a unui suport de prindere (de fapt suportul a fost rupt si a presat pe condensator). Pretul unui asemenea radiator nou mi s-a parut colosal, asa ca am fost pe la second hand-uri (dezmembrari). Nici acolo n-am avut succes deoarece 'baietii' smecheri nu vindeau decat instalatia cu totul si fara garantie. In final un prieten al meu, care lucreaza de ani buni de zile la Arctic, mi-a luat radiatorul de freon si mi l-a reparat foarte simplu, pe o bere (pe nimic adica). Mi-a suspendat o ramura din radiator (cea care continea cotul respectiv fisurat) si mi-a refacut mufa de conectare, lipind apoi cu o solutie speciala pe care o au ei pentru conectat tubulaturi din aluminiu cu cele din cupru. Instalatia merge bine mersi si in prezent si nu m-a costat decat reumplerea ei cu agent si cu ulei. Subliniez ca am avut noroc deoarece a fost fisurat chiar primul cot de la intrarea in radiator, deci a fost simplu de reparat, iar prietenul meu meserias a fost bine intentionat de la inceput.
DECI...este bine sa intrebati totusi si meseriasi cu mai putine pretentii, a caror manopera va va costa mult mai putin, iar reparatia este de calitate. Stim cu totii ca la service-uri de firma sau la reprezentante te jupoaie de viu. ( Ex. anul trecut aveam o usoara bataie la caseta de directie -am fost la Erebus in Bucuresti si mi-au zis ca nu discuta fara 35 mil. caseta noua - ei nu repara caseta de directie. Am fost la un alt service, mai amarat, asa ca pe la noi la Tulcea, si reparatia m-a costat 300 mii lei - patina frontala din caseta. Cam mare diferenta, nu ??).
In functie de locul in care se gaseste fisura din radiator meseriasul in instalatii de frig va poate spune daca se incumeta sa vi-l repare sau nu. O alta varianta oferita tot de amicul meu a fost aceea de a-mi reconstrui practic manual intreg radiatorul de freon, inlocuind tuburile de aluminiu originale cu tub (teava) din cupru. Era si asta o idee.
Va urez o zi buna si un week-end placut. Cu bine !
Mi s-a intamplat si mie , la Vectra mea A din 1992, sa mi se strice AC-ul. Cauza a fost o taietura a unei ramuri din condesator (radiatorul de freon) pe motiv ca a frecat pe o muchie a unui suport de prindere (de fapt suportul a fost rupt si a presat pe condensator). Pretul unui asemenea radiator nou mi s-a parut colosal, asa ca am fost pe la second hand-uri (dezmembrari). Nici acolo n-am avut succes deoarece 'baietii' smecheri nu vindeau decat instalatia cu totul si fara garantie. In final un prieten al meu, care lucreaza de ani buni de zile la Arctic, mi-a luat radiatorul de freon si mi l-a reparat foarte simplu, pe o bere (pe nimic adica). Mi-a suspendat o ramura din radiator (cea care continea cotul respectiv fisurat) si mi-a refacut mufa de conectare, lipind apoi cu o solutie speciala pe care o au ei pentru conectat tubulaturi din aluminiu cu cele din cupru. Instalatia merge bine mersi si in prezent si nu m-a costat decat reumplerea ei cu agent si cu ulei. Subliniez ca am avut noroc deoarece a fost fisurat chiar primul cot de la intrarea in radiator, deci a fost simplu de reparat, iar prietenul meu meserias a fost bine intentionat de la inceput.
DECI...este bine sa intrebati totusi si meseriasi cu mai putine pretentii, a caror manopera va va costa mult mai putin, iar reparatia este de calitate. Stim cu totii ca la service-uri de firma sau la reprezentante te jupoaie de viu. ( Ex. anul trecut aveam o usoara bataie la caseta de directie -am fost la Erebus in Bucuresti si mi-au zis ca nu discuta fara 35 mil. caseta noua - ei nu repara caseta de directie. Am fost la un alt service, mai amarat, asa ca pe la noi la Tulcea, si reparatia m-a costat 300 mii lei - patina frontala din caseta. Cam mare diferenta, nu ??).
In functie de locul in care se gaseste fisura din radiator meseriasul in instalatii de frig va poate spune daca se incumeta sa vi-l repare sau nu. O alta varianta oferita tot de amicul meu a fost aceea de a-mi reconstrui practic manual intreg radiatorul de freon, inlocuind tuburile de aluminiu originale cu tub (teava) din cupru. Era si asta o idee.
Va urez o zi buna si un week-end placut. Cu bine !
- ANDREI_BAI
- **
- 161 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 1999 X16SZR
- Bucuresti
ANDREI_BAI
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
La opelshop pe Viitorului -nissens(dk)-700ron.SEpoate lipi daca este fisurat ,nu exista ca nu rezista.Daca dau garantie macar 6 luni merita incercat pt. ca daca tine jumatate de an va tine sigur mai mult.Iar pt. toti posesorii de astra incercati sa departati putin vaporizatorul de radiator prin introd. unor bucse(saibe)de cauciuc pe suruburile de prindere,astfel evitati frecarile care conduc la fisuri.
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
qwertyus1
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2006
- Mesaj Privat
treaba asta s-a mai despicat cred in 4 de citeva ori, deci sa recapitulam... boala la y20dth [nu stiu la altele ] este sa se fisureze in zona ventilatorului ce deserveste condensatorul de freon al ac zis si "radiatoru de ac" din cauza spatiului mic care este intre ele. nu e recomandata varianta cu lipirea si altele ca nu tine prea mult.daca reconditionati vechiul condensator NU reconditionati prin taierea/eliminarea serpentinei defecte pentru ca pe urma "meseriasii" baga freon ca in instalatie noua [se face totul dupa ureche si nu toti avem amici frigotehnisti] iar volumul in care se condenseaza freonul e mai mic si presiunea care se formeaza va dilata alti pori existenti si la loc la reparat complectat sau taiat lipit cirpit....deci NU faceti ca mine luati un radiator nou sau bun, nelipit... dai un ban da stai in fata....
cine face ca mine ca mine sa pateasca !
daca stiam i-mi faceam de mic prieteni mecanici, electricieni sau frigotehnisti... si astia aveau si ei un tinichigiu, vopsitor, amici si ma scoteam si eu era si mai ieftin si aveam si mai multi prieteni.....
cine face ca mine ca mine sa pateasca !
daca stiam i-mi faceam de mic prieteni mecanici, electricieni sau frigotehnisti... si astia aveau si ei un tinichigiu, vopsitor, amici si ma scoteam si eu era si mai ieftin si aveam si mai multi prieteni.....
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
qwertyus1
- Mesaje scrise: 49
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2006
- Mesaj Privat
de schimbat e simplu, nu trebuie sa ai decit o cheie potrivita [o tubulara cu click e cea mai buna si o cheie pentru racordurile de freon] iar treaba se face repede, unde am cirpit eu condensatorul [nu recomand...] le demonta un pusti de vreo 15 ani.... problema e sa ai miini subtirele sa intre pe acolo si nu trebuie sa dai jos spoilerul cum zic sau fac unii. se scoate freonul din instalatie pe la supapa de la filtrul de freon, 'butoiul' din stinga condensatorului, se decupleaza din mufa ventiliciul frontal, se scoate, se desface condensatorul si se trage in sus cu grija sa nu agati radiatorul mare de apa, nu-i cine stie ce filozofie spatiala.e bine sa ai niste garnituri noi sa le schimbi la racordurile de freon.