- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
prv86
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Vlad Tigristul
- OP
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2008
- Tigra 1997 x14xe
- Constanta
Vlad Tigristul
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2008
- Mesaj Privat
prv86 a scris:
se poate ca si la Tigrutza mea sa traga aer fals prin burduful acela spart d la clapeta d acceleratie?
si sa se acclereze singura la 6000?
Vlad Tigristul a scris:Salut tuturor.Am o Tigrutza din 97 cu motor de 1.4 90 de cai.Am o problema: cu ceva timp in urma motorul mi se tura singur pana la 6000 rpm.Am fost si am pus masina pe tester si concluzia era ca tragea aer fals printr`o garnitura (ca un furtun mai lat din cauciuc subtire) si s`a rezolvat,dar dupa o zi masina mi se subtureaza(undeva pe la 400-500 rpm) si chiar moare motorul.Nu tot timpul,are perioade.Se intampla mai ales dupa ce este foarte turata.Stie cineva care ar fi problema va rog?Martorul de bord Check engine nu se aprinde.
se poate ca si la Tigrutza mea sa traga aer fals prin burduful acela spart d la clapeta d acceleratie?
si sa se acclereze singura la 6000?
Sal....am schimbat intre timp filtrul de benzina si nu s`a rezolvat nimic.Am mers din nou in service si burduful acela se pare ca nu mi l`a schimbat doar l`au carpit cu banda izolatoare ....l`am cumparat si chiar azi l`am schimbat.Masina nu se mai opreste chiar asa des,dar tot mai are momente...de la ce sa fie? .
PS: Testul agrafa este tot una cu diagnoza computerizata(tester)?
- synergist
- **
- 126 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Astra Z17DTH
- Bucuresti
synergist
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
- synergist
- **
- 126 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Astra Z17DTH
- Bucuresti
synergist
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- synergist
- **
- 126 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Astra Z17DTH
- Bucuresti
synergist
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Vlad Tigristul
- OP
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2008
- Tigra 1997 x14xe
- Constanta
Vlad Tigristul
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2008
- Mesaj Privat
tiger
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut..am o tigra din 99 motor 1.4 ecotec si o mare problema;oscileaza la relanti intre 750 si 900, afuma rau esapamentul, scoate un miros de benzina nearsa si inca un miros ciudat.Am fost la test de 8 ori an diferite locuri an constanta si am 0 erori .Singurul lucru care il pot vedea ei la tester e ca da benzina dublu la relanti dar nu cunosc motivul si tot asa....nu se apuca nimeni de ea ,nici un mecanic.mentionez ca am schimbat bobina ,fisele si curatat motoras relanti.ei zic ca injectoarele nu au nimic ptr ca dau toate la fel benzina
adica cum zic ei in termenii lor ar trebui sa dea benzina la relanti 1.4 si la mine da 3.2..asa le arata testerul...deci nimic concret.Astept sugestiile si sfaturile voastre.
adica cum zic ei in termenii lor ar trebui sa dea benzina la relanti 1.4 si la mine da 3.2..asa le arata testerul...deci nimic concret.Astept sugestiile si sfaturile voastre.
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
tiger a scris:salut..am o tigra din 99 motor 1.4 ecotec si o mare problema;oscileaza la relanti intre 750 si 900, afuma rau esapamentul, scoate un miros de benzina nearsa si inca un miros ciudat.Am fost la test de 8 ori an diferite locuri an constanta si am 0 erori .Singurul lucru care il pot vedea ei la tester e ca da benzina dublu la relanti dar nu cunosc motivul si tot asa....nu se apuca nimeni de ea ,nici un mecanic.mentionez ca am schimbat bobina ,fisele si curatat motoras relanti.ei zic ca injectoarele nu au nimic ptr ca dau toate la fel benzina
adica cum zic ei in termenii lor ar trebui sa dea benzina la relanti 1.4 si la mine da 3.2..asa le arata testerul...deci nimic concret.Astept sugestiile si sfaturile voastre.
adica cum zic ei in termenii lor ar trebui sa dea benzina la relanti 1.4 si la mine da 3.2..asa le arata testerul...deci nimic concret.Astept sugestiile si sfaturile voastre.
Sonda Lambda ar trebui sa se ocupe de treba asta ... adica detecteaza cantitarea de oxigen din gazele de esapament si da informatii catre ecu pt a mari sau micsora cantitatea de benzina din amestec. Ori sonda ta e lenta , ori secondary air pump e arsa si valva[pneumatica] montata pe galerie e blocata pe deschis iar gazele ies prin pompa. Astupa pentru citeva secunde teava de esapament , deschide capota motorului si vezi daca nu cumva iese fum pe acolo pe undeva. Apoi mai discutam.
tiger
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ar mai putea fi regulatorul de presiune al injectoarelor dar tin sa cred ca tot de ECU e comandat si asta deci daca ai presiune mai mare inseamna ca iti intra si aer mai mult.
sageata verde e regulatorul. sau ai mai putea sa verifici IAT{Intake Air Temperature sensor} case se gaseste pe tubul de la galeria de admisie dupa filtrul de aer, sau MAP{Manifold Absolute Pressure sensor}
sageata verde e regulatorul. sau ai mai putea sa verifici IAT{Intake Air Temperature sensor} case se gaseste pe tubul de la galeria de admisie dupa filtrul de aer, sau MAP{Manifold Absolute Pressure sensor}
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
lexick a scris:
Multe pot fi.
rebuie sa verifici/cureti initial motorasul de relanti.
2. Baga testul agrafa vezi de iti iese si posteaza aici rezultatul.
Cand mi`a facut mie asa prima data a fost egr si sonda lambda
Pot fi 1 mie de motive... vezi sa nu ai filtru de benzina infundat.
Astea ar fi cele 2 chestii pe care le poti face fara sa consumi bani.
outsider a scris:Salutari tuturor,
Am o tigra din 95 cu motor de 1.4 [X14XE] si mi-a aparut azi o problema. Am plecat dimineta de acasa [temperatura afara 12-14 grade ] pe drum am observat ca sta turata la relanti in 1500 ture. Am oprit masina fara sa scot cheia din contact .. am repornit si problema a ramas si upa 1-2 minute de functionare s-a aprins si becul la motor. Am oprit din nou am schos cheia din contact .. si am repornit peste citeva minute .. problema disparuse .. motorul statea in 600 - 700 ture la relanti. Mentionez ca in urma cu o saptamana mi-a stat la relanti in 2000 de ture (am observat in mers foarte aproape de destinatie ) fara sa se aprinda becul de la motor si am data vina pe cablul de la acceleratie .. insa cred ca e altceva mai grav. Ce poate fi ? Ma poate ajuta cineva .... ?
Am o tigra din 95 cu motor de 1.4 [X14XE] si mi-a aparut azi o problema. Am plecat dimineta de acasa [temperatura afara 12-14 grade ] pe drum am observat ca sta turata la relanti in 1500 ture. Am oprit masina fara sa scot cheia din contact .. am repornit si problema a ramas si upa 1-2 minute de functionare s-a aprins si becul la motor. Am oprit din nou am schos cheia din contact .. si am repornit peste citeva minute .. problema disparuse .. motorul statea in 600 - 700 ture la relanti. Mentionez ca in urma cu o saptamana mi-a stat la relanti in 2000 de ture (am observat in mers foarte aproape de destinatie ) fara sa se aprinda becul de la motor si am data vina pe cablul de la acceleratie .. insa cred ca e altceva mai grav. Ce poate fi ? Ma poate ajuta cineva .... ?
Multe pot fi.
rebuie sa verifici/cureti initial motorasul de relanti.
2. Baga testul agrafa vezi de iti iese si posteaza aici rezultatul.
Cand mi`a facut mie asa prima data a fost egr si sonda lambda
Pot fi 1 mie de motive... vezi sa nu ai filtru de benzina infundat.
Astea ar fi cele 2 chestii pe care le poti face fara sa consumi bani.
salut,
Cu turatia de la relanti s-a rezolvat de la sine ... nu stiu cum insa cind mi-a facut problemele alea a fost frig bine noaptea aici in BT 2-3 grade C. Acum e mai cald si s-a linistit ... insa mi se opreste din cind in cind in sarcina .... pina acum ff rar insa saptamana asta de 5 ori [azi de 2 ori] iar apoi nu s-a mai stins belul de la motor. Era s-o incurc azi ... s-a oprit intr-o depasire pe la 95-100 Km/h. Am facut testul agrafei si a iesit : 12 12 12 47 47 47 13 13 13 12 12 12 ... pare sa fie Lambda si EGR. Lambda am comandat o primesc luni insa nu reusesc sa indentific valva asta EGR... ma poate ajuta cineva cu niste poze sau explicatii pe unde sa caut ce sa curat ?? Nici nu stiu pe unde e ..
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Black Pearl
- **
- 329 mesaje
- din 04 Mar 2008
- Tigra 1999 X14XE
- Arad
Black Pearl
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Arad
- Masina: Tigra 1999 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Vlad Tigristul
- OP
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2008
- Tigra 1997 x14xe
- Constanta
Vlad Tigristul
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut din nou. Am o problema de cateva zile, pedala de acceleratie pare sa se blocheze dupa ce masina sta o perioada pe liber.Cat este in viteza nu are nicio problema.Are cineva idee de la ce poate fi?Mentionez ca masina nici nu mai trage cum trebuie...apar niste smucituri dupa care incepe sa traga. HELP
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
Vlad Tigristul a scris:Salut din nou. Am o problema de cateva zile, pedala de acceleratie pare sa se blocheze dupa ce masina sta o perioada pe liber.Cat este in viteza nu are nicio problema.Are cineva idee de la ce poate fi?Mentionez ca masina nici nu mai trage cum trebuie...apar niste smucituri dupa care incepe sa traga. HELP
Ce se blocheaza de fapt pedala sau turatia desi apesi pedala ? se blocheaza in sensul ca nu se tureaza sau ramane turata ?