Alex 25 a scris:pai ulei nu am minim.. am undeva peste "A" ca sa zic asa 😊 calitatea lui.. nu mai e la fel de vascos. Cat despre garnitura de la capacul de chiuloasa, stii cam cat m-ar costa operatiunea ? (garnitura plus mana de lucru)
Uleiul din cutie nu l-am verificat, dar dupa cum se manifesta cutia (e putin rigida) am sa-i spun mecanicului sa completeze daca e nevoie.
nu ma prea pricep la detalii tehnice dar stiu ca la motoare care depasesc 100.000 km sau se apropie de aceasta valoare le trebuie un ulei putin mai vascos, deoarece intervine uzura acestuia, cum am mai spus trebuie un ulei aproape de calitatile unui ulei 10w-40.
Garnitura de la capacul chiuloasa (denumire tehnica capac culbutori) costa undeva intre 50 lei - 90 lei daca vrei mai scum poti cauta si gasesti si la 150-200 dar nu mereu pretul este si calitativ. Eu am luat cu 70lei.
Mana de lucru nu stiu pentru ca eu am desfacut capacul singur si am inlocuit-o personal, cea ce iti recomand si tie, nu e greu si astfel iti cunosti masina mai bine, poti sa te bagi cu incredere nu ai ce sa strici. Este poate una dintre cele mai usoare operatiuni. Iti ia cam 30 minute iar daca inainte a fost pus silicon (mare greseala) iti ia cam 1ora ca sa gureti foarte bine capacul. De preferat cauta garnitura de cauciuc. Il poti si spala dar sa il usuci inainte de inlocui garnitura si remonta.