Strudel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1979 1.2 S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2007
- Mesaj Privat
- romeokadett
- *
- 15 mesaje
- din 24 Sep 2008
- Kadett 1990 c14nz
- Bucuresti
romeokadett
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1990 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2008
- Mesaj Privat
daca esti din bucuresti mergi la metrou mihai bravu si vei gasi o multime de magazinase ale unor arabi. le arati talonul si in 2-3 ore primesti aproape orice piesa comandata. asa am cumparat anul trecut o pompa de benzina pt o masina fab in 1964, stopuri si alte nimicuri. pe comanda mi-au adus si un cablu de kilometraj (pt aceeasi masina) din ungaria intr-o saptamana- cablul era fabricat in italia prin '91.preturile sunt ok.
bafta!
am si eu o problema- motor rece c14nz se opreste cand scot pe liber- dk ma poti ajuta cu vreun sfat fac cinste
bafta!
am si eu o problema- motor rece c14nz se opreste cand scot pe liber- dk ma poti ajuta cu vreun sfat fac cinste
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
@romeokadett
Verifica:
- motorasul de ralanti - IAC - de curatat, eventual schimbat
- filtru benzina - de schimbat
- senzorul clapetei de acceleratie - de schimbat
- throttle body - de curatat
- furtunele de vacuum - verifica sa nu fie crapate, sa scape vacuum pe undeva
Sa le iei la rand, intai cu cele care nu costa nimic. Nu are rost sa dai bani pe un IAC de exempl, decat daca e absolut necesar. Ca cel mai ieftin e undeva la 220 roni.
Cand scoti pe liber si ridici ambreiajul, incepe sa se invarta si trenul mobil din cutia de viteze. In acel moment motorul are nevoie de un surplus de putere. Nu mare, dar trebuie. Atunci nu ii vine destule benzina. Cauta pe forum ca ai sa gasesti cum se curata respectivele piese.
Bafta!
Verifica:
- motorasul de ralanti - IAC - de curatat, eventual schimbat
- filtru benzina - de schimbat
- senzorul clapetei de acceleratie - de schimbat
- throttle body - de curatat
- furtunele de vacuum - verifica sa nu fie crapate, sa scape vacuum pe undeva
Sa le iei la rand, intai cu cele care nu costa nimic. Nu are rost sa dai bani pe un IAC de exempl, decat daca e absolut necesar. Ca cel mai ieftin e undeva la 220 roni.
Cand scoti pe liber si ridici ambreiajul, incepe sa se invarta si trenul mobil din cutia de viteze. In acel moment motorul are nevoie de un surplus de putere. Nu mare, dar trebuie. Atunci nu ii vine destule benzina. Cauta pe forum ca ai sa gasesti cum se curata respectivele piese.
Bafta!
Strudel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1979 1.2 S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2007
- Mesaj Privat
- romeokadett
- *
- 15 mesaje
- din 24 Sep 2008
- Kadett 1990 c14nz
- Bucuresti
romeokadett
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1990 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2008
- Mesaj Privat
mariusgmg a scris:@romeokadett
Verifica:
- motorasul de ralanti - IAC - de curatat, eventual schimbat
- filtru benzina - de schimbat
- senzorul clapetei de acceleratie - de schimbat
- throttle body - de curatat
- furtunele de vacuum - verifica sa nu fie crapate, sa scape vacuum pe undeva
Sa le iei la rand, intai cu cele care nu costa nimic. Nu are rost sa dai bani pe un IAC de exempl, decat daca e absolut necesar. Ca cel mai ieftin e undeva la 220 roni.
Cand scoti pe liber si ridici ambreiajul, incepe sa se invarta si trenul mobil din cutia de viteze. In acel moment motorul are nevoie de un surplus de putere. Nu mare, dar trebuie. Atunci nu ii vine destule benzina. Cauta pe forum ca ai sa gasesti cum se curata respectivele piese.
Bafta!
Verifica:
- motorasul de ralanti - IAC - de curatat, eventual schimbat
- filtru benzina - de schimbat
- senzorul clapetei de acceleratie - de schimbat
- throttle body - de curatat
- furtunele de vacuum - verifica sa nu fie crapate, sa scape vacuum pe undeva
Sa le iei la rand, intai cu cele care nu costa nimic. Nu are rost sa dai bani pe un IAC de exempl, decat daca e absolut necesar. Ca cel mai ieftin e undeva la 220 roni.
Cand scoti pe liber si ridici ambreiajul, incepe sa se invarta si trenul mobil din cutia de viteze. In acel moment motorul are nevoie de un surplus de putere. Nu mare, dar trebuie. Atunci nu ii vine destule benzina. Cauta pe forum ca ai sa gasesti cum se curata respectivele piese.
Bafta!
merci mult, marius gmg. am curatat tot ce se putea asa cum am vazut pe forum, IAC era intradevar foarte murdar de ma mir ca se mai misca, nu am putut sa curat TPS insa daca invarteam chestia aia din interior care statea pe axul clapetei se simteau diferente in functionarea motorului pe toata plaja de turatii. am verificat furtunele, am pus totul la loc si apoi am resetat ECU. masina parca raspunde mai promt la acceleratie si sunetul esapamentului s-a schimbat devenind mai sportiv. problema a ramas aceeasi, motorul rece se opreste imediat ce ridic ambreiajul si nu mai apas pe aceleratie (deci atunci cand nu mai este ajutat de roata) iar dupa ce se incalzeste merge bine. mi-a scos peri albi pana acum si nu stiu ce sa-i mai fac, am ajuns sa incalzesc motorul si vara inainte de a pleca cu masina.
se pare ca singura solutie e sa incep sa cumpar cate o piesa noua si sa o montez sperand ca scap de problema.
daca mai ai vreun sfat e binevenit, inecatul se agata si de un fir de pai
viky21
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1978
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2008
- Mesaj Privat
am un kadett c din 78 limo si am niste piese in plus de vanzare daca va intereseaza
un radiator in stare de functionare doua faruri intregi geamuri lateral stanga fata si dreapta fata, electromotor in stare de functionare, alterantor in stare de functionare, si multe alte maruntisuri, sunt din Bucuresti si ma puteti contacta la 0751066440
un radiator in stare de functionare doua faruri intregi geamuri lateral stanga fata si dreapta fata, electromotor in stare de functionare, alterantor in stare de functionare, si multe alte maruntisuri, sunt din Bucuresti si ma puteti contacta la 0751066440
yceboi
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2008
- Mesaj Privat
viky21
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1978
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cipriancociuba
- *
- 10 mesaje
- din 30 Mar 2007
- Kadett 1979
- Timisoara
cipriancociuba
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timisoara
- Masina: Kadett 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2007
- Mesaj Privat
- cipriancociuba
- *
- 10 mesaje
- din 30 Mar 2007
- Kadett 1979
- Timisoara
cipriancociuba
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timisoara
- Masina: Kadett 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2007
- Mesaj Privat
viky21 a scris:am un kadett c din 78 limo si am niste piese in plus de vanzare daca va intereseaza
un radiator in stare de functionare doua faruri intregi geamuri lateral stanga fata si dreapta fata, electromotor in stare de functionare, alterantor in stare de functionare, si multe alte maruntisuri, sunt din Bucuresti si ma puteti contacta la 0751066440
un radiator in stare de functionare doua faruri intregi geamuri lateral stanga fata si dreapta fata, electromotor in stare de functionare, alterantor in stare de functionare, si multe alte maruntisuri, sunt din Bucuresti si ma puteti contacta la 0751066440
Radiatorul are si o poza ? Pentru ca cred ca al meu a fost schimbat
Mercy
yKing
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1977 c12s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
verfica daca motorul e pus pe punct: da usor cu nu deget pe cantul fuliei si vei gasi o mica crestatura, rotesti pana ajunge in pozitie vareticala. tre' sa corespuda cu semnul de pe capacul de la lantul de distributie. Scoate bujiile afara si verifica daca pistonul nr.1 din parte cutiei de viteze, daca este in punctul culminant, daca sunt toate trei aliniate: fulia, cu semnul la cel de pe capac si pistonul in punctul culminant atunci nu este sarita de pe punct.
yKing
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1977 c12s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
apoi in pozitia aceata fixeza delcoul, pui o bujie pe fisa corespunzatoare pistonului nr. 1 si dai usor de delcou pana ce ai scanteia pe bujie. Bujia trebuie pus la masa. platina trebuie sa aiba deschizatura de maxim 0.5mm. carburatorul de dacie nu se poate regla pentru un relantiu optim in conditiile in care nu sa-u facut unele modificari la el. de ex.: jigliorul principal trebuie ingutat la 1mm-1.2mm dupa modificarea jigliorului principal trebuie infundata teava de deasupra carburatorului in care intra furtunul de la iepurator. la platoul de incalzire a carburatorului sar pute sa fie un orificiu pe unde sa traga aer fals. trebuie infundat.
yKing
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1977 c12s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
lznicu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1978
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
Am un Kadett City 1.2 si as avea nevoie de o punte spate si un cardan. Masina a fost candva a unui prieten si ii pusesem motor de rekord de 2000 pe ea. Dupa ce s-a plictisit de masina am luat-o eu si i-am pus la loc motorul de 1.2 dar nu mai am puntea (cea veche era uzata si am aruncat-o). Acum am punte de ascona pe ea dar raportul e prea lung.
Am vazut ca mai sus ca @strudel vrea sa-i puna motor mare. Nu-i recomand, motorul e prea greu pt caroseria asta si devine prea grea fata si prea usor spatele. E o placere in linie dreapta dar in curbe sau la gropi e jale. De montat este foarte usor, am facut lucrarea intr-o singura zi.
Am un Kadett City 1.2 si as avea nevoie de o punte spate si un cardan. Masina a fost candva a unui prieten si ii pusesem motor de rekord de 2000 pe ea. Dupa ce s-a plictisit de masina am luat-o eu si i-am pus la loc motorul de 1.2 dar nu mai am puntea (cea veche era uzata si am aruncat-o). Acum am punte de ascona pe ea dar raportul e prea lung.
Am vazut ca mai sus ca @strudel vrea sa-i puna motor mare. Nu-i recomand, motorul e prea greu pt caroseria asta si devine prea grea fata si prea usor spatele. E o placere in linie dreapta dar in curbe sau la gropi e jale. De montat este foarte usor, am facut lucrarea intr-o singura zi.
satan3l
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2007
- Mesaj Privat