Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ddany23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,
Sunt din Iasi si iata aici micile probleme pe care le am cu masina mea.
Am fost la 2 statii ITP cu un opel Vectra A, model 96, 1,8 benzina.
La prima statie mi-a zis ca am probleme la etansare (fisuri in toba de esapament) si ca noxele ies cat de cat.
Am fost si am sudat toba cat am putut, urmand sa o schimb pe urma.
Deoarece a fost prea aglomerat la prima statie ITP am decis sa merg la altii care erau mai liberi in speranta ca imi dau vesti mai bune si ca merg lucrurile mai repede.

La a 2'a statie ITP mi-au verificat masina mai rau ca la doctor. Si mi-au zis din contra, ca etansarea este buna (ce-i drept sudasem toba) si ca nu ies deloc noxele si ca a incercat el sa le "faca sa iasa " dar nu a reusit.
Iata rezultatul la noxe de pe bonul de la ei:
AFR -- 14,88
Lambda BNZ 1,012
T oil 081,0 grade C
O2 -- 0,55% vol
HC -- 00097ppmv
CO2 -- 14,69 % vol
COcor -- 0,323 % vol
CO -- 0,323 % vol
Rpm -- 2977 1/min
Din aceste date mi-au zis ca am picat noxele. Daca ar stii cineva sa imi explice cat de cat ce n-a iesit ar fi perfect. Cei de acolo mi-au zis ca ar fi "imbatranit" catalizatorul (maisna are 110 000 km).

Pentru ca sa nu am probleme cu noxele ce ar trebuii sa fac?
M-am gandit sa schimb catalizatorul, dar cum pot stii daca este de la el, poate catalizatorul functioneaza si este altceva defect.

Daca il schimb, si pun unul mai ieftin universal, pot avea probeleme iar la ITP pentru ca nu e cel original?

Ideea este ca as vrea un sfat, ce ar trebuii sa fac.

M-ar interesa mult un mecanic bun, care sa poata testa masina cum trebuie sa schimbe exact e piese trebuie pentru a nu mai avea probleme cu noxele.
Nu tin sa merg la cine stie ce service, sunt student si nu ma dau banii afara din casa. Dar vreau pe cineva de bun simt, care sa si aiba cat de cat aparatura.

Ma intereseaza sa-mi rezolv noxele si inca cateva mici probeleme, pivot, frane spate, faruri, etc...

Va multumesc aticipat.

P.S. O statie ITP cu oameni mai "ingaduitori" stie cineva? in Iasi?
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
print screen din autodata.
eu cred ca cei de la doilea itp sunt la furat sau vroiau spaga.
mergi din nou la primul.
vectra a stiam ca s-a fabricat pana in 95.
daca motorul e c18 nz e valabil ce vezi in printscreen.daca nu spune tipul motorului.

stiu itp dar in piatra neamt1
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am un prieten care are o Vectra A cu mot. 1,6 , a fost la ITP si le-a dat aparatul peste cap cu noxele Smile , a bagat aditivi in motor crezand ca scapa de fum dar deloc , problema la el era catalizatorul varza , nu spart , l-a schimbat cu unul universal si si apoi au iesit noxele 100% ok !

L a tine sa nu fie tot catalizatorul de vina .
  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=25527


poate te ajuta experienta mea Wink
  • ddany23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc din suflet pentru parerile deja postate.
Sper sa mai existe pareri si eventual ceva recomandari. Poate ceva solutii

Trebuie mentionat ca ce v-am povestit mai sus este o varianta mult cenzurata a problemelor prin care trebuie sa trec pentru a lua ITP'ul.

Acuma nu zic ca masina este perfecta, dar nici cazan nu e. Problema este ca in RO daca nu ai foarte multi bani nu te baga nimeni in seama si nu prea ai drepturi.
  • Costin3

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salutare!
Pe 21 nov imi expira ITP-ul la Corsa (fab. nov 2006). Am deja 30k km.
Imi puteti recomanda o statie ITP buna in Iasi?
Va multumesc din suflet!
  • Robby84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Am fost cu masina mea la R.A.R, un vectra b 1.6, 16V din 1996 si mi-au zis ca am probleme cu noxele si ca nu pot trece de omologare...iar eu vreau sa-mi inmatriculez masinutza...ce sa fie oare?Ajutor va rog..sunt bobocel.
Bafta
  • ludi_f

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@robby84: imi pare rau pentru tine dar asta este poate una din problemele pe care le au "bunatatile" aduse de afara. Bucurie mare ca sunt ieftine si apoi...bube.
In legatura cu ITP.....oare computerul ala stie ca noxele pot fi de la alta masina? Smile
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
oricum toti aduc sau isi cumpara numai masini din afara si la RAR ori nu le iese ori n-au bani sa plateasca taxa ,am fost la identificare si cat am stat acolo o ora am vazut 2 care sau dus cu insuficienti bani la ei pentru omologare care e 280 RON ,toti se gandesc 2000 masina +300 taxa si ajung la alte costuri dupa Very Happy.
  • brusly

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1997 1600 / 16V , X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am avut si eu aceeas problema ,sa rezolvat ............
am inlocuit catalizatorul [1270 lei ,,nou ] , si am pus aditiv in benzina [ eco fix 95 --rompetrol ]
TAXA RAR ---280,0 LEI
LA REVENIRE ---28,0 LEI

Mentionez ca am facut si schimbul de ulei [ castrol 10 W 40 ]
Razz
  • Robby84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mi-a mai zis cineva treaba cu alta masina, sper sa reusesc sa trec de R.A.R si sa-mi vad de treaba mai departe. Sfatul meu e ca oricine vrea sa ia masina si o ia din tara, adusa de afara, sa aiba R.A.R-ul facut sa nu intampine alte probleme dupa
  • Robby84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
E posibil sa nu trec de gaze la R.A.R din cauza ca am probleme la toba, sparta sau altceva? E greu, vad ca astia resping foarte multe masini de la inmatriculare, mi-e frica sa nu ma numar printre ei.....imi iubesc vectra si o vreau aproape: Very Happy Embarassed
  • outsider

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Azi [27/10/08] am picat RAR-ul cu opelul meu Tigra din 95 Motor X14xe datorita noxelor.

Iata ce scrie pe BON

HC: 184ppm
CO: 0.67% ----- buba
CO2: 13.61%
O2:1.07%
CO Corr: 0.7%vol --- buba
Lambda 1.023
Temp ulei 12 grade
rpm 2595

mentionez ca sonda lambda , uleiul , filtru ulei , filtru benzina , bujii .. sunt schimbate acum 4 zile .... toate-s noi ....

CE ARE ? Ce sa-i mai fac ?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
catalizatorul terminat.
poti incerca in prima faza o benzina buna si incalzita bine masina.te duci la service cu analizor de gaze.unii spun ca da rezultate.12 grade uleiul...masina a fost rece.
daca nu merge varianta 1 , varianta 2 este sa schimbi kat.
testul se face cu motorul cald.idiotii de la rar nu stiu asta?!
  • outsider

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:catalizatorul terminat.
poti incerca in prima faza o benzina buna si incalzita bine masina.te duci la service cu analizor de gaze.unii spun ca da rezultate.12 grade uleiul...masina a fost rece.
daca nu merge varianta 1 , varianta 2 este sa schimbi kat.
testul se face cu motorul cald.idiotii de la rar nu stiu asta?!


salut,

aici cu temperatura asta la ulei e o treaba ciudata ..... apa era pe la 92 grade cind a inceput testul ... iar afara cam 15 grade ..... maimutza aia de la rar a tinut masina aproximativ 5 min in 5000 rpm si la final masoara temperatura la ulei 12 grade .... dubios ...
  • deleted-16555

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
stai linistit ca definitiv nu iese nici una respinsa Very Happy ... acu` ...tu vrei ca masina din 96 sa fie ca noua, adik sa aibe noxele intre limite...multi ar vrea....fi si tu "atent" si o sa iasa....sau te apuci si iei cap coada injectia+evacuarea.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mai e si aceasta varianta.
chiar ca ala de la rar e o maimuta.a tinut-o turata sa se incalzeasca dar uleiul se incalzeste mai greu.niste cretini.
"oil temperature for test 80 grade"
  • Robby84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am reusit sa trec de R.A.R astazi si nu am facut mare lucru, prima data fiind respins pe motiv ca nu imi pot masura noxele. Am pus benzina 99+ si un bidonas de ala de aditiv in benzina, iar cat am stat la rand acolo am tinut motorul pornit. Stiti cam cat e taxa la un vectra b din 96 l-au trecut in carte euro 2?
Multa bafta celor care au de trecut prin asta!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR