jonix
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1991 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
Deci: Kadett E 1.4 injectie , 1991, tip Cielo.
Acum nici o luna am segmentat: schimbat garnitura chiulasa, garnitura capac chiulasa, curea distributie, garnitura galerie, amortizoare, ulei, apa, antigel, filtru aer. Toate bune si frumoase cam 1000 km. De ceva timp, dupa ce se incalzeste motorul, dupa vreo 5-10 km, incepe sa scoata un fum alburiu, foarte inecacios, cu o usoara tenta albastruie (sincer, mi-e greu sa apreciez clar culoarea), dar e deschis la culoare, problema cea mare este ca e foarte inecacios, nu pot sta cu geamul deschis, e mult, persista i aer, de imi este si rusine la semafor cand stau, nu dispare ca cel de condens imediat. Am tot citit pe forum, dar fara rezultat. Ideea e ca: nu imi papa ulei, si nici nivelul apei din borcan nu a scazut, asa ca nu inteleg problema. Mecanicul mi-a recomandat ca primii 1000 km s-o las mai moale cu viteza (max90-100) si bruscarea motorului, Nu am talpa grea, dar sincer, pe Severin Craiova am facut naveta vreo 4 zile si am tinut-o cam in 100-120 km/h. Si dupa vreo saptamana a aparut problema asta.. Va rog daca imi puteti da un diagnostic.., un ajutor ceva..
Cu stima, Ionel.
Acum nici o luna am segmentat: schimbat garnitura chiulasa, garnitura capac chiulasa, curea distributie, garnitura galerie, amortizoare, ulei, apa, antigel, filtru aer. Toate bune si frumoase cam 1000 km. De ceva timp, dupa ce se incalzeste motorul, dupa vreo 5-10 km, incepe sa scoata un fum alburiu, foarte inecacios, cu o usoara tenta albastruie (sincer, mi-e greu sa apreciez clar culoarea), dar e deschis la culoare, problema cea mare este ca e foarte inecacios, nu pot sta cu geamul deschis, e mult, persista i aer, de imi este si rusine la semafor cand stau, nu dispare ca cel de condens imediat. Am tot citit pe forum, dar fara rezultat. Ideea e ca: nu imi papa ulei, si nici nivelul apei din borcan nu a scazut, asa ca nu inteleg problema. Mecanicul mi-a recomandat ca primii 1000 km s-o las mai moale cu viteza (max90-100) si bruscarea motorului, Nu am talpa grea, dar sincer, pe Severin Craiova am facut naveta vreo 4 zile si am tinut-o cam in 100-120 km/h. Si dupa vreo saptamana a aparut problema asta.. Va rog daca imi puteti da un diagnostic.., un ajutor ceva..
Cu stima, Ionel.
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
jonix
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1991 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Putin cam offtopic, ma bag si eu aici cu o nelamurire: de cand e frig afara dimineata 10 minute masina scoate un fum...mult spus fum, e ca un abur alb. Dupa ce se incalzeste dispare. Am motive de ingrijorare? Ma gandesc sa nu fie cumva abur de la diferenta de temperatura intre aerul de afara si gazele ce vin prin esapament. Ulei nu mananca gram si in vasul de expansiune scade nivelul cu 0,5-1 cm la 5000 km.
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
@jonix: Mecanicul tau a fost prea indulgent, eu as fi zis ca primii 1000km sa nu depasesti 80km/h. In conditiile astea nu ai ce sa-i reprosezi. Mai trist ar fi (daca nu se "asaza" segmentii in urmatorii 1000km) sa trebuiasca sa-i schimbi iar. Fumul este din caza ca se arde putin ulei, segmentii nu au "pasuit" pe cilindri.
jonix
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1991 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
jonix
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1991 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
zafira 2.0 automatic a scris:nu din cauza ca nu inchide conul ci semeringurile de pe tija supapei nu tine uleiul din chiulasa. Oricum trebuie sa mai tragi de ea ca sa-ti faci o idee si cum a zis LDivora cam ai exagerat cu rodajul.
Incearca si un schimb de ulei?!?!
Incearca si un schimb de ulei?!?!
opai.. uleiul are 1500km, e curat, si e tot selenia semisintetic, de care a papat totdeauna, chiar tre sa-l schimb?
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Mai lasa-l, dar poti da capacul de la axa cu came (sau tacheti, nu stiu cum e la tine) jos sa vezi cozile supapelor si simeringurile. Daca simeringurile sunt urcate sus pe cozile supapelor, inseamna ca arcurile lor (sigurantele elastice) nu mai tin si trebuie schimbate. Uleiul se prelinge pe cozile supapelor in camera de ardere si de aici fumul.
jonix
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1991 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
adrianz
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2007
- Mesaj Privat
am un astra 1.7cdti din 2004 si nu vrea sa mai intre in viteza daca motorul este pornit, iar daca opresc motorul intra in viteza.cu ea pot sa ma deplasez doar daca o bag in viteza, pornesc motorul si raman in treapta in care am cuplat.ce sa fac ?
Pana una alta sa citesti Regulamentul si sa ai grija unde postezi!
Pana una alta sa citesti Regulamentul si sa ai grija unde postezi!
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
jonix
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1991 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
razvu77 a scris:semeringurile de supape au fost schimbate la segmentare?
Nu. Dar inainte de segmentare nu scotea fum... doar ca segmentarea am facut-o ca asa mi s-a pus pata, nu stiu daca era nevoie. Masina e din 91, si mecanicul a zis ca nu a mai fost segmentata, si am zis s-o fac si p-asta... Eu va cer ajutorul ca il am pe mecanic la vreo 400 km distanta, si sa stiu cum ma port cu masina pana ajung la el.. cind oi putea... Sa fie de la semeringuri..?!? Crezi ca trebuie iar segmentata?
- gigi_x
- **
- 108 mesaje
- din 02 Mai 2008
- Astra 2002 z20let
- Bucuresti
gigi_x
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat
jonix
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1991 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
- gigi_x
- **
- 108 mesaje
- din 02 Mai 2008
- Astra 2002 z20let
- Bucuresti
gigi_x
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat