- 34KLA
- OP
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Eh glumeam si eu. El cauta ceva puternic iar astra gsi, kaddet, calibra sunt deja foarte foarte vechi. Personal nu as da mai mult de 11000-12000 de euro pe o masina care doar sa fuga. Din ce a formulat el, as alege cu capul Bmw, cu inima OPC sau cu amandoua Bertone. De ce?
Pentru ca OPC costa foarte mult, sunt toate alergate si chiar daca gasesti una ok dupa ce o iei risti sa pierzi foarte foarte multi bani.
Bmw as alege cu capul pentru ca pretul de revanzare va fi ok indiferent de motorizare si an de fabricatie.
Bertone as alege cu amandoua pentru ca nu costa asa de mult (am vazut bertone turbo ok la 8500E), arata foarte bine si cu vreo 2000 de E faci un soft de nu-ti sta nici OPC ul in fata. Iarasi la pret nu se pierde foarte mult pentru ca sunt unele foarte bine intretinute care isi fac banii.
Parerea mea....
Pentru ca OPC costa foarte mult, sunt toate alergate si chiar daca gasesti una ok dupa ce o iei risti sa pierzi foarte foarte multi bani.
Bmw as alege cu capul pentru ca pretul de revanzare va fi ok indiferent de motorizare si an de fabricatie.
Bertone as alege cu amandoua pentru ca nu costa asa de mult (am vazut bertone turbo ok la 8500E), arata foarte bine si cu vreo 2000 de E faci un soft de nu-ti sta nici OPC ul in fata. Iarasi la pret nu se pierde foarte mult pentru ca sunt unele foarte bine intretinute care isi fac banii.
Parerea mea....
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Parerea mea e ca el nu vrea numai o masina care sa aiba un nume, sa fuga tare si sa arate bine. El vrea si una destul de noua si destul de mica, in care sa nu bage bani si care sa-l ajunga undeva la 18000euro.
Si acum, oricat m-as ascunde eu dupa Opel, un GTI e intradevar asa ceva.
Oricum, exista optiuni si pentru un fan Opel:
http://tinyurl.com/4cjnwv
http://tinyurl.com/4h8r6r
http://tinyurl.com/4p3pp7
http://tinyurl.com/4x4gdk
http://tinyurl.com/46ttf6
Si acum, oricat m-as ascunde eu dupa Opel, un GTI e intradevar asa ceva.
Oricum, exista optiuni si pentru un fan Opel:
http://tinyurl.com/4cjnwv
http://tinyurl.com/4h8r6r
http://tinyurl.com/4p3pp7
http://tinyurl.com/4x4gdk
http://tinyurl.com/46ttf6
- 34KLA
- OP
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- 34KLA
- OP
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Pe mine m-a impresionat si masina din primul link: IDS+, scaune Recaro, bixenon adaptiv. Iar cei 200CP sunt mai folosibili decat cei 240CP ai OPC-ului: mai putin "torque steer", mai putin "understeer" si un consum mai omenesc.
In plus, am auzit ca culoarea aia Blue Arden e foarte greu de nimerit. Daca ai zgariat ceva la ea, ramai cu zgarietura.
FR e proiectat sa fie sub GTI, e normal sa nu te impresioneze.
In plus, am auzit ca culoarea aia Blue Arden e foarte greu de nimerit. Daca ai zgariat ceva la ea, ramai cu zgarietura.
FR e proiectat sa fie sub GTI, e normal sa nu te impresioneze.
- 34KLA
- OP
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
A, negru e superb chiar daca si aia e o (non)culoare destul de sensibila. La o nunta eu si un amic de al meu am avut funde din alea mari pe masina. El cu un Golf V GT negru, eu cu scufita mea rosie. Pot sa spun ca la el au ramas zgarieturi pe lac si a trebuit sa o polisheze. La mine nimic vizibil.
Nu ma supar, stai calm, oricum gusturile nu se discuta Totusi, sa nu uitam ca rosu e o culoare clasic sportiva.
Nu ma supar, stai calm, oricum gusturile nu se discuta Totusi, sa nu uitam ca rosu e o culoare clasic sportiva.
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- 34KLA
- OP
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
florinike a scris:Eh glumeam si eu. El cauta ceva puternic iar astra gsi, kaddet, calibra sunt deja foarte foarte vechi. Personal nu as da mai mult de 11000-12000 de euro pe o masina care doar sa fuga. Din ce a formulat el, as alege cu capul Bmw, cu inima OPC sau cu amandoua Bertone. De ce?
Pentru ca OPC costa foarte mult, sunt toate alergate si chiar daca gasesti una ok dupa ce o iei risti sa pierzi foarte foarte multi bani.
Bmw as alege cu capul pentru ca pretul de revanzare va fi ok indiferent de motorizare si an de fabricatie.
Bertone as alege cu amandoua pentru ca nu costa asa de mult (am vazut bertone turbo ok la 8500E), arata foarte bine si cu vreo 2000 de E faci un soft de nu-ti sta nici OPC ul in fata. Iarasi la pret nu se pierde foarte mult pentru ca sunt unele foarte bine intretinute care isi fac banii.
Parerea mea....
Pentru ca OPC costa foarte mult, sunt toate alergate si chiar daca gasesti una ok dupa ce o iei risti sa pierzi foarte foarte multi bani.
Bmw as alege cu capul pentru ca pretul de revanzare va fi ok indiferent de motorizare si an de fabricatie.
Bertone as alege cu amandoua pentru ca nu costa asa de mult (am vazut bertone turbo ok la 8500E), arata foarte bine si cu vreo 2000 de E faci un soft de nu-ti sta nici OPC ul in fata. Iarasi la pret nu se pierde foarte mult pentru ca sunt unele foarte bine intretinute care isi fac banii.
Parerea mea....
Ce zici acum de OPC ziceai acum 1 an de bertone turbo. Si acum ai Bertone Turbo... deci ...
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- ombly
- **
- 160 mesaje
- din 12 Jan 2008
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
ombly
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2008
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Hai sa nu generalizam . Ai masina in functie de banul pe care-l dai . Cauti opc la 17k , ala il ai . Eventual si in garantie si de la un grijuliu care umbla cu pielea de caprioara in torpedou , etc.
Sunt o gramada de opc-uri scumpe pe mobile , la dealeri Opel , cu 1000-9000 de km si bani multi . Asa cum sunt si twintop-uri turbo de la 17k pana la 25k . lumea cere bani pe marfa care o vinde .
Sunt o gramada de opc-uri scumpe pe mobile , la dealeri Opel , cu 1000-9000 de km si bani multi . Asa cum sunt si twintop-uri turbo de la 17k pana la 25k . lumea cere bani pe marfa care o vinde .
- ombly
- **
- 160 mesaje
- din 12 Jan 2008
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
ombly
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2008
- Mesaj Privat
eu o iau logic
e mai putin probabil ca o masina de 1-2 ani sa fie mai alergata decat una de 4-5 ani ambele 2.0 T
Nimeni nu isi ia motorizare de 200cp sa mearga in a4a cu 60km/h la consum
Ca aspect imi place mai mult bertone si mi l-as cumpara inaintea OPC-ului din simplul motiv ca imi place mai mult designul dar prea s-a generalizat ca toate OPC-urile SH sunt muci/praf/varza/alergate/omorate etc cand nu sunt toate chiar asa
Ca sa gasesti un bertone turbo ingrijit si fara probleme trebuie sa ai o oarecare doza de noroc si sa o verifici temeinic si tot e posibil sa iti rezerve unele surprize
In schimb OPC-ul ai sansa sa il iei de la un dealer ceva cu o garantie mica intr-adevar de cel mult 12 luni dar totusi e ceva fata de nimic
e mai putin probabil ca o masina de 1-2 ani sa fie mai alergata decat una de 4-5 ani ambele 2.0 T
Nimeni nu isi ia motorizare de 200cp sa mearga in a4a cu 60km/h la consum
Ca aspect imi place mai mult bertone si mi l-as cumpara inaintea OPC-ului din simplul motiv ca imi place mai mult designul dar prea s-a generalizat ca toate OPC-urile SH sunt muci/praf/varza/alergate/omorate etc cand nu sunt toate chiar asa
Ca sa gasesti un bertone turbo ingrijit si fara probleme trebuie sa ai o oarecare doza de noroc si sa o verifici temeinic si tot e posibil sa iti rezerve unele surprize
In schimb OPC-ul ai sansa sa il iei de la un dealer ceva cu o garantie mica intr-adevar de cel mult 12 luni dar totusi e ceva fata de nimic
- starter666
- **
- 334 mesaje
- din 22 Jun 2006
- Astra 2001 Z20LEx
- Bucuresti
starter666
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LEx
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
bai .. si pe aici contraziceri ..
eu ii dau dreptate lui florinike .. greu de tot gasesti un bertone turbo ok, cred ca am vazut toate turbo care erau de vanzare in perioada in care am luat masina .. deja nu prea mai aveam sperante ..
cat despre OPC .. pai se gasesc si ok, daca cauti bine .. gasesti .. de preferabil de la dealer .. cu putini km .. dar sunt mai scumpe decat piata ..
oricum ca idee .. toate sunt alergate .. si bertonele .. si OPC-ul .. ca nu cumpara nimeni o astfel de masina sa mearga la consum .. o iei sa te simti bine .. sa mergi mai in forta ..
e oricum logic ca GTC OPC-ul sa fie alergat mai putin .. ca e masina mai noua ... una e bertone alergat 6 .. 7 ani si alta e OPC alergat 1 ... 2 ani
eu ii dau dreptate lui florinike .. greu de tot gasesti un bertone turbo ok, cred ca am vazut toate turbo care erau de vanzare in perioada in care am luat masina .. deja nu prea mai aveam sperante ..
cat despre OPC .. pai se gasesc si ok, daca cauti bine .. gasesti .. de preferabil de la dealer .. cu putini km .. dar sunt mai scumpe decat piata ..
oricum ca idee .. toate sunt alergate .. si bertonele .. si OPC-ul .. ca nu cumpara nimeni o astfel de masina sa mearga la consum .. o iei sa te simti bine .. sa mergi mai in forta ..
e oricum logic ca GTC OPC-ul sa fie alergat mai putin .. ca e masina mai noua ... una e bertone alergat 6 .. 7 ani si alta e OPC alergat 1 ... 2 ani
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Mda starter, peste tot contraziceri.
@ombly - Ideea e simpla: ia-o de la un cunoscut si o sa fie masina ok.
Aia cu alergatul nu e valabila tot mereu, pentru ca cine si-a luat Bertone turbo si stia ce isi ia nu a luat-o sa o dea la liniute. Eu nu am facut de 5 luni de cand o am nici macar o liniuta desi am pretendenti garla. Mi-am luat masina pentru ca vroiam Bertone, pentru ca imi permiteam o astfel de masina si din prisma intretinerii iar motorul s-a nimerit sa fie turbo. Alternativa la asta era un H de 1.8 cu vreo 3000 de E mai scumpa care ramane la urma urmei tot un H. OPC este un H echipat cu motorul cel mai puternic, jante de 18 si scaune recaro. DAR: kitul de OPC se gaseste deja pe 50% din masinile de la noi, scaunele sunt optionale la 800E, IDS+ au toti smecherii cu 1.9 CDTI si mai ramane culoarea si motorul. Personal nu as da 26.000 (cel putin) pe un OPC nou cand de banii astia iei o sportiva adevarata SH (EVO 9, WRX STI) sau o japoneza de renume (Type R). Peste asta nu mi-as lua OPC tocmai din prisma faptului ca e o masina alergata.
Bertone turbo nu are reclama ca fuge de rupe, OPC da. Nu stiu daca ai vazut dar toti pustanii isi iau OPC pentru ca fuge, pentru ca vor sa dea "mucu". Bertonele deja sunt selectionate, se stiu cam care s-a dat la curse si care nu. Ah
Oricum fiecare face ce vrea de banii lui, sfatul meu ii era adresat lui Catalin pentru ca stiu ca nu se scalda in bani si macar sa ia o decizie corecta.
@ombly - Ideea e simpla: ia-o de la un cunoscut si o sa fie masina ok.
Aia cu alergatul nu e valabila tot mereu, pentru ca cine si-a luat Bertone turbo si stia ce isi ia nu a luat-o sa o dea la liniute. Eu nu am facut de 5 luni de cand o am nici macar o liniuta desi am pretendenti garla. Mi-am luat masina pentru ca vroiam Bertone, pentru ca imi permiteam o astfel de masina si din prisma intretinerii iar motorul s-a nimerit sa fie turbo. Alternativa la asta era un H de 1.8 cu vreo 3000 de E mai scumpa care ramane la urma urmei tot un H. OPC este un H echipat cu motorul cel mai puternic, jante de 18 si scaune recaro. DAR: kitul de OPC se gaseste deja pe 50% din masinile de la noi, scaunele sunt optionale la 800E, IDS+ au toti smecherii cu 1.9 CDTI si mai ramane culoarea si motorul. Personal nu as da 26.000 (cel putin) pe un OPC nou cand de banii astia iei o sportiva adevarata SH (EVO 9, WRX STI) sau o japoneza de renume (Type R). Peste asta nu mi-as lua OPC tocmai din prisma faptului ca e o masina alergata.
Bertone turbo nu are reclama ca fuge de rupe, OPC da. Nu stiu daca ai vazut dar toti pustanii isi iau OPC pentru ca fuge, pentru ca vor sa dea "mucu". Bertonele deja sunt selectionate, se stiu cam care s-a dat la curse si care nu. Ah
Oricum fiecare face ce vrea de banii lui, sfatul meu ii era adresat lui Catalin pentru ca stiu ca nu se scalda in bani si macar sa ia o decizie corecta.