Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Dupa cum unii stiu asta e una din bubele pe care le are masina asta, timoneria cu piese din plastic cedeaza usor, lucru care este accelerat si de traficul din Bucuresti (stop, a-ntaia, a doua, scos din viteze, stop, a-ntaia.....), din cate stiu timoneria de pe Corsa C dupa 2003 e cu elemente metalice. Intrebarea mea este daca stie cineva cat costa un astfel de kit de timonerie si unde il gasesc, pentru ca mie mi s-a uzat, si de fiecare data cand dau inapoi trebuie sa ma dau jos din masina si sa trag cu o surubelnita sa bag inapoi nucile alea din plastic.
Din pacate nu am timp sa umblu prin magazine pentru ca lucrez destul de mult, deci daca m-ar ajuta cineva cu un pont as fi recunoscator.
Multumesc.


Ultima modificare făcută de LEXXX la Joi 13 Oct, 2005 9:14 am
Skip ads

  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Cu placere! Eu nu m-am dus la Ploiesti pt ca am un coleg care este din Ploiesti Very Happy Am dat un avans de un milion si in 2 zile au adus piesa. Am trimis apoi si restul de bani prin colegul meu si gata...Nu m-am dus in service sa o montez pt ca nu prea m-a interesat garantia iar la mecanicul meu am platit 300.000...Salut si succes!
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
era toata timoneria sau kitul de reparatie?
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Atentie, era toata timoneria!!!Kit de reparatie nu prea exista iar daca exista nu se merita sa-l cumperi. Sistemul cu componente metalice mi se pare foarte solid si o sa reziste, cred eu, mult mai mult decat cel cu bucsi din plastic.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
uffff, e tare buna oferta, dar nu prea am cand sa fug la Ploiesti. Nu-s ce sa fac, deocamdata mai caut in Bucuresti. Mersi mult.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Gata am gasit, dupa ce am dat cel putin 10 telefoane pe la magazinele de profil (Augsburg al padrino si altii) si mi s-a cerut variabil de la 6 la 7 milioane si timp de asteptare de la 3 la 7 zile cu comanda prealabila si avans sau 4-5 milioane pt kitul de reparatie (doua bile de plastic doua imbinari si doua tije) , m-am gandit sa incerc si la reprezentante. Prima din lista a fost Opel GTT unde am mai fost pt o diagnosticare, si stupoare, piesele costa 2.7 milioane si sunt pe stoc, maine dimineata ma duc sa le iau.

Sunt eu prost si nu inteleg ceva sau magazinele auto din Romania sunt conduse de niste hoti?????
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
LEXXX a scris:Gata am gasit, dupa ce am dat cel putin 10 telefoane pe la magazinele de profil (Augsburg al padrino si altii) si mi s-a cerut variabil de la 6 la 7 milioane si timp de asteptare de la 3 la 7 zile cu comanda prealabila si avans sau 4-5 milioane pt kitul de reparatie (doua bile de plastic doua imbinari si doua tije) , m-am gandit sa incerc si la reprezentante. Prima din lista a fost Opel GTT unde am mai fost pt o diagnosticare, si stupoare, piesele costa 2.7 milioane si sunt pe stoc, maine dimineata ma duc sa le iau.

Sunt eu prost si nu inteleg ceva sau magazinele auto din Romania sunt conduse de niste hoti?????


Probabil e pret de producator (pretul la montarea in fabrica). Diferenta poate fi intradevar foarte mare (50%).
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Pana la urma ai luat toata timoneria sau doar kitul de reparatie(bucsile)? S-ar fi meritat sa cumperi timoneria asa cum am luat-o eu dar...fiecare face ce vrea si cum vrea Very Happy Succes la montat!
  • Corsa_1.2

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
LEXXX a scris:Sunt eu prost si nu inteleg ceva sau magazinele auto din Romania sunt conduse de niste hoti?????

Toata Romania este condusa de niste hoti!!! Evil or Very Mad Sorry nu m-am putut abtine!
P.S. Ce-i aia timonerie? Si eu am o corsa recent adusa , fabricatie 2002!
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Timoneria toata, ca avea joc in toate imbinarile, fiind din plastic, plus ca aia de la Gtt n-au auzit de kit de reparatie.

Corsa 1.2, daca observi ca ai joc mare la schimbatorul de viteze sau intra greu in a doua sau inapoi gandeste-te la un upgrade de timonerie, ca nu e placut sa ramai fara schimbator cine stie pe unde. E simplu de carpit ceva pe moment ca sa ajungi la destinatie dar tre sa ai idee de ce e pe acolo. Opel si-a dat seama ca a facut o tampenie cu angrenajele din plastic si in 2003 a revenit la sistemul clasic cu metal. Acum gasesti doar varianta asta.

Timoneria model nou arata cam asa, chiar un pic mai bine la articulatii ca asta din poza nu e originala:


Ultima modificare făcută de LEXXX la Joi 13 Oct, 2005 9:16 am, modificat de 2 ori în total
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Gata, am luat-o si in seara asta o montez. Ii recomand pe cei de la GTT, si la preturi si la oamenii de calitate pe care ii au. Am fost intampinat la piese de schimb de un om tare cumsecade si prietenos, cu care am schimbat si cateva vorbe, se vedea ca are si el microbul Opel, era foarte informat. Pretul a fost mai exact 283 lei, probabil ca nu am inteles eu bine la telefon cand am zis de 270 lei.
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Exact asa arata si noua mea timonerie! Intr-adevar, timoneria cu bucsile de plastic e de 3 lei si oricat ai incerca sa o protejezi tot se va uza in timp...
  • gabip

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Pitesti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea, sunt nou pe acest forum si de aceea mai intai as dori sa va felicit pe voi cei ce postati aici atatea informatii necesare posesorilor de Opel.

Asadar, sunt posesor de Corsa si gasind acest forum m-am minunat si eu la randul meu de ce se mai poate intampla cu aceasta "buburuza", citind mesajele unor conationali. Desigur drumurile din Ro sunt asa cum sunt si saraca masina nu visa ea ca va strabate atatea hartoape din tara romaneasca, doar nu e off-road.

Sambata trecuta mi s-a intamplat ceva de care m-am temut cel mai mult in privinta acestei masini. M-a lasat timoneria. Eram la semafor si a inceput sa aiba joc maneta de viteze, inapoi nu mai mergea sa bag in viteza (a 2-a si a 4-a). Mergea doar inainte asa ca usor, usor am ajuns acasa cu chiu cu vai cu 1-a si a 3-a functionabile.
A doua zi m-am pus pe sunat, la Augsburg Bucuresti, Opel GTT Bucuresti, o firma din Ploiesti (am uitat cum o cheama) si Auto World Park Bradu-Pitesti (e dealer Opel si Chevrolet). Am aflat ca la Bucuresti se lucreaza si sambata, se schimba cam intr-o ora, exista pe stoc si costa in jur de 280 RON. Cu provincia treaba de schimba. La Ploiesti au pe stoc dar e in jur de 370 RON. La Pitesti dureaza sa ti-o aduca in 9 zile si costa tot in jur de 370 RON. Desigur la Pitesti am si garantie 18 luni la piesa daca o iau de la ei si doar 3 luni daca vin eu cu ea din alta parte.
Zis si facut m-am dus la dealerul din Bradu-Pitesti ca sa comand piesa insa am zis mai intai sa o sui pe elevator, a costat 20 de RON, ca sa fiu sigur ca timoneria este inainte sa o comand, nu de alta da trebuia sa dau si avans. Dupa ce au suit-o baietii pe elevator, stupoare. Bucata de plastic era buna, am pierdut 2 bucse de la sistemul de parghii ce face legatura intre schimbator si cutia de viteze, cu tot cu sigurantele care le tineau. Am zis ok, pai schimbati bucsele (acestea am inteles ca sunt din cauciuc cu insertie de metal) si gata. Da de unde?
Mi s-a comunicat ca trebuie comandat tot bratul, complet cu acele bucse care costa nu mai putin de 800 RON si ceva!!!!
Am simtit ca mi se face rau. Am zis ca nu e posibil. Degeaba, n-au gasit nici o solutie.
Am luat masina si m-am dus frumusel la un prieten de-al tatalui meu care si-a deschis un atelier de reparatii, chiar e meserias omul si i-am arat care e problema. Si-a chemat omul si s-a pus pe treaba. Am lasat masina acolo deoarece dura ceva mai mult si seara gata, cand am venit am facut o proba cu ea, mergea mai bine ca inainte Smile Nu mai avea joc, era precisa, cursa scurta. L-am intrebat ce i-a facut, cum a rezolvat? Mi-a zis ca a rezolvat cu 2 bucse aproximativ la fel de la timoneria de Dacie, pe care le-a adaptat insa nu a gasit sigurante si le-a facut din altceva, mai precis din 2 arcuri. Astea am sa le schimb ca sa fie de la mama lor insa se gasesc cam greu, poate la dezmembrari sa am noroc. Am intrebat de cost si ce credeti? 40 de RON. Atat.
Mai mult ce pot sa spun? Sa aveti drum bun si fara probleme cu masina voastra:)
  • Corsa_1.2

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Oricum nici mecanicul cartierului nu e o solutie.
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Uneori este precum se vede.Multumesc ptr informatie Gabip.
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Imi facea figuri de vreo 1-2 luni(intra mai greu in 1 si 2)...dimineata aproape ca nu mai intra deloc in 1-2,asa ca sunt nevoit sa plec cu a 3-a.Imi vine sa injur,dar ma asteptam sa apara si problema asta.Trebuie sa o rezolv cumva zilele astea,asa ca acum ma asteapta cautarea...
S-au mai ieftinit sau tot pe la 300ron au ramas?
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am inteles ca ar fi o problema generala la Corsa Sad; incearca aici, asta in ideea ca nu vrei sa cumperi una noua
https://www.clubopel.com/lin...og_piese_auto.htm

vezi daca te multumeste oferta; stiu ca si-a luat cineva de pe site-ul respectiv timonerie metalica.
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@dyS a scris:Am inteles ca ar fi o problema generala la Corsa Sad; incearca aici, asta in ideea ca nu vrei sa cumperi una noua
https://www.clubopel.com/lin...og_piese_auto.htm

vezi daca te multumeste oferta; stiu ca si-a luat cineva de pe site-ul respectiv timonerie metalica.


Stiu ca asta e o problema la Corsa,ma asteptam asa cum am spus,de fapt m-am si mirat pt ca am facut 30mii cu ea in tara...
Multumesc pt link,insa as vrea una noua...deocamdata pt 1-2 saptamani am gasit un compromis.Daca ridic de butonul pt marsarier,atunci se da maneta putin catre stanga si intra foarte usor in 1 si 2.
  • Jojodan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Sunt total afon la mecanica..... de curand am cumparat un corsa C 1l din 2002, shi daca la inceput intra in viteze foarte frumos, acum imi intra in treapta 1 shi 2 greu de tot, trebuie sa nimeresc un anumit punct....eu m-am obishnuit cu ea(cutia de viteze), insa amicii care au mers cu mashina mea la inceput, acum nu reushesc de nici o culoare sa bage in viteza(1 sau 2). Celelalte trepte merg OK. Va rog spuneti-mi ce credeti ca ar putea fi, shi cam cat m-ar costa reparatziile?????
  • sabin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2006

  • Mesaj Privat
ma ce pot sa-ti spun...la mine de cand am luat-o intra ceva mai greu in 1-a si a 2-a dar m-am obisnuit .. au mers si aia de la service cu ea...deci e ok.
mentionez ca masina e adusa din germania, rulata in romania 8000 km, apoi data pe mana mea.

an de fabricatie 2002.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR