Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • zara

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Opresc masina, sucesc cheia in punctul ''0'', las ambreiajul si... Surpriza! masina isi ia un avans in fatza ca in cazul incepatorilor care lasa ambreiajul si in viteza fara a opri motorul. A inteles cineva ce vreau sa spun?Smile OK! Astept un raspuns de la voi. Multumesc!
Skip ads

  • zara

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Vad ca sunt destul de multi cei care citesc acest mesaj fara ca cineva sa isi exprime punctul de vedere. Hai sa incep tot eu. Credeti ca ar putea fi de la benzina? De obicei alimentez de la OMV, dar ieri am bagat de la un Petrom V.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Problema de parte electrica a cheii de contact. In pozitia "0" nu taie contactul.
  • zara

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Dar in pozitia ''O'' motorul se opreste. Se opreste si cand ridic piciorul de pe ambreiaj face chestia aia de care spuneam mai sus.
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,592
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Hmmm,nu inteleg exact ce ti se intampla "Opresc masina, sucesc cheia in punctul ''0'', las ambreiajul si... Surpriza! masina isi ia un avans in fatza" in timpul asta motorul merge?
Tind sa cred ca are loc autoaprindere cauze :
-benzina are cifra octanica ceva mai ridicata
-inca bujiile iti sunt alimentate si dau scantei
-racirea nu se face corespunzator si in camera de ardere ai temperaturi mari care aprind amestecul
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Dar dupa ce opresti motorul si debreiezi, lasi masina in viteza?
  • zara

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Maverick, Da.
  • zara

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
CapellaCt, bujiile le-am schimbat acum cateva zile. Sunt bujii Bosh. Si eu ma gandeam la varianta de autoaprindere din cauza benzinei. Curios este faptul ca desi alimentez de la OMV, penultima data alimentand de la un Petrom V, nu cred ca poate fi vorba de calitatea benzinei k doar e aceeasi firma,nu?
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,592
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
zara,cand am spus ²-inca bujiile iti sunt alimentate si dau scantei ² m-am referit la instalatia electrica...posibil sa-ti ramana bujiile alimentate si asta se poate intampla indiferent daca bujiile sunt noi sau vechi Smile
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu inca nu m-am lamurit daca motorul este oprit complet intre momentul rasucirii cheii si cel al eliberarii ambreiajului. Daca rasucesti cheia si motorul inca merge (iar ambreiajul este calcat) problema este cea indicata de @LDivora sau benzina proasta face autoaprindere.
  • gevolleyball

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Trage si frana de mana cand opresti,macar excluzi posibilitatea sa te implanti in ceva obstacol Cool .Bafta!
  • zara

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
All Bandi, in momentul rasucirii cheii catre punctul ''0'', motorul se opreste. Abia dupa ce las piciorul de pe ambreiaj face ca si cum ar porni sarind in fata. Azi nu a mai facut chestia asta, deci, pana la urma se pare ca e asa cum am crezut eu de prima data: autoaprindere de la benzina ''excelenta'' de la Petrom.
  • zara

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
gevolleyball...Smile chiar asa blond nu sunt sa nu stiu atat Razz
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pai da, dar petrom v are aceeasi combustibili cu OMV!
  • zara

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Maverik, asa credeam si eu, dar uite ca nu e chiar asa.
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
deci, masina stationeaza, motorul e pornit, tu ai piciorul pe ambreiaj (e in viteza masina?), dai cheia pe pozitia "0", motorul se opreste de tot, ridici piciorul de pe ambreiaj si motorul da sa porneasca ? eu asa inteleg din tot ce spui tu ...

din moment ce motorul s-a oprit de tot, e mort, nu se mai invarte, nu pot sa-mi explic cum mai sare masina in fata cand ridici piciorul de pe ambreiaj Rolling Eyes
poate ca ridici tu piciorul de pe ambreiaj inainte ca motorul sa se opreasca de tot, masina fiind in viteza e normal sa sara putin in fata, alta explicatie eu nu gasesc ...

daca dupa ce ai dat cheia pe pozitia "0" motorul face autoaprindere din cauza benzinei de "calitate" mi se pare absolut normal ca masina sa tinda sa plece de pe loc dat fiind faptul ca motorul inca se mai invarte si masina e bagata in viteza ...
  • zara

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
mark, inainte de a spune ceva vreau sa iti multumesc pentru amabilitatea de ati da cu parerea la problema mea. stiu ca e ceva ciudat si de aceea am hotarat sa cer si altora parerea. personal,inca mai cred k e din cauza benzinei. in ceea ce priveste ridicatul piciorului de pe ambreiaj inainte ca motorul sa se opreasca, ar fi si asta o varianta daca s-ar fi intamplat acum 9 ani cand eram incepator. de noua ani de cand am permisul, conduc in fiecare zi,dar asa ceva nu mi sa mai intamplat. poate ar fi bine sa deschidem o rubrica de genul '' intamplari sf'' sau ''ciudatenii''Smile asa cum spuneam si ieri, nu a mai facut figura asta. sper insa sa nu isi revina si sa calc vreo baba in parcare:)
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Hai ca nici eu nu unteleg mare lucru.
De aceea iti mai pun inca o data o intrebare: motorul este oprit complet? Se mai invarte?
Tu zici mai sus ca motorul este oprit, dar dupa aia zici ca suspectezi autoaprinderea. Nu are sens. Daca motorul este oprit, nu se mai invarte, NU mai poate face autoaprindere, pentru ca nu mai face compresie in cilindrii.
Ce se poate intampla totusi la tine este: opresti masina, normal, apasand frana si - la un moment dat - si ambreiajul. Dupa ce opresti motorul eliberezi si frana si ambreiajul in acelasi timp, iar masina se ridica un pic de fund. Este normal. Nu ma intreba de ce arcurile de pe spate raman tensionate. Nu am idee.

Poate cineva mai pregatit ne poate explica.
  • zara

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@ovidium, aici nu vorbim despre arcuri. Iti aduci aminte cand faceai scoala de soferi, erai incepator si cand vroiai sa pornesti masina uitai ca e in viteza? sti cum se manifesta masina in acest caz? ei, bine, asa se manifesta si in cazul de fata. acum ai inteles?
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
eu sunt destul de amabil, nu vreau sa continuam cealalta discutie aici ca nu are rost ... din cate vad eu niciodata nu spui ceva concret, raspunzi la intrebari cu alte intrebari sau cu cine stie ce alte explicatii.
poti sa ne spui daca mototul s-a oprit complet sau inca se mai invarte in momentul in care tu iei piciorul de pe ambreiaj?
autoaprindere se numeste atunci cand desi dai cheia pe "0" motorul continua sa functioneze dar nu in parametrii normali, functionarea este ca si cum ar merge in 1-2 pistoane, daca motorul merge normal cand tu dai cheia pe "0" inseamna ca e o problema la contact ... ne-ai ajuta si te-ai ajuta daca ai fi mai explicit, daca ai raspunde direct la intrebari, tu parca spui niste ghicitori ... cand esti intrebat daca motorul este oprit complet cand ridici piciorul de pe ambreiaj, poti raspunde cu da sau nu sau poti spune ca motorul inca se mai invarte desi cheia e pe "0" (autoaprindere sau contact defect)
daca motorul s-a oprit complet este imposibil ca masina sa mai faca vreo miscare in momentul in care tu ridici piciorul de pe ambreiaj, imposibil !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR