gabi_1
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
gabi_1
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
1. masinile frantuzesti sunt scumpe la piese plus ca nu-s fiabile. ptr drumurile noastre sunt cam "fudule"( sunt cam pretentioase si se cam strica cand nu te astepti)
ai intrat cu ea in service, lasi o gramada de bani nu mai zic de revizii
2. plus ca nu prea conteaza f mult pe piata second...adik nu prea se cauta la mana II...deci in cazul in care vrei sa o vinzi peste 3-4 ani, cu siguranta pierzi mult la bani( la SH sunt sub pretul celor nemtesti clar)
peugeot, renault, citroen, tot o apa si un pamant...
rafinament
frumusete
design
"dau bine"
pret atractiv, dotari sa-t iia ochii dar si reversul...costuri mari, fiabilitate modesta, le scade valoarea imediat ....toate astea intr-un final doar ptr un consum mai mic
nu se merita
ai intrat cu ea in service, lasi o gramada de bani nu mai zic de revizii
2. plus ca nu prea conteaza f mult pe piata second...adik nu prea se cauta la mana II...deci in cazul in care vrei sa o vinzi peste 3-4 ani, cu siguranta pierzi mult la bani( la SH sunt sub pretul celor nemtesti clar)
peugeot, renault, citroen, tot o apa si un pamant...
rafinament
frumusete
design
"dau bine"
pret atractiv, dotari sa-t iia ochii dar si reversul...costuri mari, fiabilitate modesta, le scade valoarea imediat ....toate astea intr-un final doar ptr un consum mai mic
nu se merita
- Bobby-NOS
- **
- 289 mesaje
- din 03 Jan 2006
- Vectra 1995 TC4EE1
- Mures
Bobby-NOS
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Astralagiu
- *
- 17 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2006
- Bucuresti
Astralagiu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Bobby-NOS a scris:astra e mai buna decat "Miss I had all the pies`"daca intelegeti:)
Copyright Jeremy Clarkson!
Dpdv al motorizarilor pe benzina,dar si al dotarilor,as merge pe Astra,fara nici-o retinere.
Renault sunt ieftine cand vine vorba de pret,dar scumpe cand vine vorba de service.Ca sa nu mai zic ca si Megane'ul e deja ceva comun in Romania,nu e zi,in care sa nu vad unul
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Astralagiu
- *
- 17 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2006
- Bucuresti
Astralagiu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
Nu prea e neaparata nevoie sa-i impingi o vizita lu' nea Service ca sa inlocuiesti un bec de far la Megane...
(Bine, daca esti prea comod sau te dau banii afara din casa, poti s-o faci, chiar si proprietar de Astra fiind...)
Se bracheaza directia in partea opusa becului ce trebuie inlocuit si, cu putina rabdare, se rezolva problemuta...
Trebuie aceeasi doza de rabdare ca si in cazul Astrei cand n-ai de ales si trebuie decolmatat rezervorul spalatorului de parbriz/luneta...
(Bine, daca esti prea comod sau te dau banii afara din casa, poti s-o faci, chiar si proprietar de Astra fiind...)
Se bracheaza directia in partea opusa becului ce trebuie inlocuit si, cu putina rabdare, se rezolva problemuta...
Trebuie aceeasi doza de rabdare ca si in cazul Astrei cand n-ai de ales si trebuie decolmatat rezervorul spalatorului de parbriz/luneta...
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
opelsan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
care fratilor preturi mai mari la service la reno? la toate reprezentantele ne mananca de bani, nu numai la reno, pejo ford sau vw.
stati sa va dau niste exemple: placute frana fata si spate pt megane2 110ron, bielete directie fata 100ron, toata distributia, pompa apa si numai filtre mann 680ron.
Eu am schimbat becul la megane in 5 minute.
p.s.
sunt posesor de opel
stati sa va dau niste exemple: placute frana fata si spate pt megane2 110ron, bielete directie fata 100ron, toata distributia, pompa apa si numai filtre mann 680ron.
Eu am schimbat becul la megane in 5 minute.
p.s.
sunt posesor de opel
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
opelsan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Astralagiu
- *
- 17 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2006
- Bucuresti
Astralagiu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
Intamplarea face sa fiu vajnic posesor de ambele...
Si pot confirma ca becul de faza scurta la Megane 2.1 se schimba intr-un interval cuprins intre 2 si 5 minute, functie de priceperea si rabdarea fiecaruia dintre cei ce-ncearca. La Opel, la fel, numai ca, spre deosebire de Megane, lucrezi de sus in jos.
Dar, suntem foarte off-topic si tare mi-e teama ca, dac-o tinem asa, ii necajim pe dragii nostri moderatori...
Revenind on, pot povesti - in deplina cunostinta de cauza -, ca preturile de intretinere la ambele turisme, vorbind de motorizari Otto de 1,6 litri / 16 supape, sunt cam p-acolo. Nu vad rostul insiruirii de repere, ci doar atat spun: la ambele, prima revizie, cu aceleasi operatiuni a costat 760 lei.
Cele doua modele apartin unor producatori cu filosofii diametral opuse in ceea ce priveste constructia de turisme: in timp ce Reno prefera liniile cursive, fluide, grefate pe o structura robusta, Opelul a inglobat in liniile puternice si ferme ale Astrei si structura de rezistenta a masinii...Nu stiu daca sunt coerent. Daca nu, imi cer scuze!
Cat despre grupurile propulsoare, pot afirma ca sunt al naibii de asemanatoare. Din punct de vedere performante, consum si cheltuieli de intretinere...
Ca dotari...Eeee, aici imi voi atrage oprobriul colegilor forumisti: Megane-le Phase II sta un pic mai bine, dar numai prin prisma anului de lansare pe piata fata de cel al modelului Astra H...
Ca preturi de revanzare, TOATE masinile frantuzesti sunt slab cotate. De ce? Pentru ca nemtii stiau sa faca masini! Si li s-a dus buhul in lumea larga!
De ce am folosit ''stiau''?...Pentru ca au cam inceput sa nu mai faca masini care sa nu se strice...Un exemplu elocvent , luat de pe alt forum, este Passat-ul B6, fata de B5.5...
Si nu numai!
Alte amanunte, daca vor fi cerute...
Si pot confirma ca becul de faza scurta la Megane 2.1 se schimba intr-un interval cuprins intre 2 si 5 minute, functie de priceperea si rabdarea fiecaruia dintre cei ce-ncearca. La Opel, la fel, numai ca, spre deosebire de Megane, lucrezi de sus in jos.
Dar, suntem foarte off-topic si tare mi-e teama ca, dac-o tinem asa, ii necajim pe dragii nostri moderatori...
Revenind on, pot povesti - in deplina cunostinta de cauza -, ca preturile de intretinere la ambele turisme, vorbind de motorizari Otto de 1,6 litri / 16 supape, sunt cam p-acolo. Nu vad rostul insiruirii de repere, ci doar atat spun: la ambele, prima revizie, cu aceleasi operatiuni a costat 760 lei.
Cele doua modele apartin unor producatori cu filosofii diametral opuse in ceea ce priveste constructia de turisme: in timp ce Reno prefera liniile cursive, fluide, grefate pe o structura robusta, Opelul a inglobat in liniile puternice si ferme ale Astrei si structura de rezistenta a masinii...Nu stiu daca sunt coerent. Daca nu, imi cer scuze!
Cat despre grupurile propulsoare, pot afirma ca sunt al naibii de asemanatoare. Din punct de vedere performante, consum si cheltuieli de intretinere...
Ca dotari...Eeee, aici imi voi atrage oprobriul colegilor forumisti: Megane-le Phase II sta un pic mai bine, dar numai prin prisma anului de lansare pe piata fata de cel al modelului Astra H...
Ca preturi de revanzare, TOATE masinile frantuzesti sunt slab cotate. De ce? Pentru ca nemtii stiau sa faca masini! Si li s-a dus buhul in lumea larga!
De ce am folosit ''stiau''?...Pentru ca au cam inceput sa nu mai faca masini care sa nu se strice...Un exemplu elocvent , luat de pe alt forum, este Passat-ul B6, fata de B5.5...
Si nu numai!
Alte amanunte, daca vor fi cerute...
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Nu e nici un secret ca masinile frantuzesti sunt mai ieftine si au mai multe dotari in standard decat cele nemtesti. Cat despre fiabilitate, globalizarea isi face din plin efectul si se simte si la nemti. De asemenea, sunt comparabile si preturile la revizii. Problema vine la repere mult mai serioase, cum ar fi suspensile, motor, electronica, unde frantuzoaicele te rup la buzunar.
Cat despre schimbarea becului, o fi o problema la eu ca au volan pe dreapta, altfel nu imi explic. Apropo, asa de simplu a fost si prima data cand ati schimbat becul?
Cat despre schimbarea becului, o fi o problema la eu ca au volan pe dreapta, altfel nu imi explic. Apropo, asa de simplu a fost si prima data cand ati schimbat becul?
- Astralagiu
- *
- 17 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2006
- Bucuresti
Astralagiu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
Reperele, in sine, au cam aceleasi preturi, la majoritatea producatorilor, colega dodo_13.
Inclusiv componentele electronice. Diferenta de pret as putea spune ca a fost (in plus) la elementul de sorginte germana... E vorba despre un amarat de senzor de lumina...
Alt exemplu: Din testele de piata efectuate (din pura si absouta curiozitate) am constatat ca injectoarele de pe K4M-T7-le instalat pe Megane au exact acelasi pret ca si cele ale Z14XEP-ului de pe Astra Classic...
Daca Astrei ii bag benzina de 95, sughite. La fel cum face Meganele cu benzina 98...
Restul, e "nisip"!...
Inclusiv componentele electronice. Diferenta de pret as putea spune ca a fost (in plus) la elementul de sorginte germana... E vorba despre un amarat de senzor de lumina...
Alt exemplu: Din testele de piata efectuate (din pura si absouta curiozitate) am constatat ca injectoarele de pe K4M-T7-le instalat pe Megane au exact acelasi pret ca si cele ale Z14XEP-ului de pe Astra Classic...
Daca Astrei ii bag benzina de 95, sughite. La fel cum face Meganele cu benzina 98...
Restul, e "nisip"!...
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
opelsan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat