Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • hvareksaeta

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Am o problema careia nu pot sa-i dau de cap. Am o Vectra 1992 motor C20NE, si are urmatoarea chichita:
Iarna, daca pun benzina, masina merge cu benzina pe care am puso pana o ,,inghite,, pe toata, adica se aprinde si avertizorul ala rosu ,cum ca nu mai am benzina, si, daca merg mai departe ,merge pana se goleste rezervorul.
Vara, (iarna nu-i ca vara). Vara masina mea, daca ajunge benzina sa scada pana la prima linie alba inainte de dunga cea rosie ,adica la vreo 15 Litri, masina nu mai vrea. Pot sa ma pun in genunchi, ca pana nu-i bag cel putin 10 Litri de benzina, nu porneste. Bun, am zis eu. Lasa ca te rezolv am zis eu gandindu-ma ca e rezervorul infundat. Ma duc si iau un alt rezervor, (la Vectra cu motor de 2L e din plastic), de la dezmembrari, il desfac ,il spal il curat,il usuc vreo saptamana, si-l montez in locul celuilalt. Cand am dat jos rezervorul vechi, am gasit benzina atat cat i-mi arata indicatorul adica vreo 20 de Litri. Am pus benzina in rezervoul pe care l-am montat, si am verificat daca i-mi merge litrometru. Dupa ce am facut toate astea, am plecat la plimbare cu masina ,tot asa pe o vreme caniculara. Ce credeti voi? Cand am ajuns la 15 litri masina mea nu a mai vrut! Evil or Very Mad Bine, am zis iarasi. Ma apuc de schimbat pompa de benzina cu una noua, filtru de benzina cu unul nou, schimb bujiile cu altele identice noi , recomandate de producator, verific releul de pompa,schimb IACV-ul, verific electrovalva de aerisire a canistrei de vapori. Nu am ajuns sa verific furtunul de la electovalva care duce la canistra de vapori, acolo sub aripa, (poate e rupt), si nu stiu sa verific supapa de reglaj a presiunii in rampa de injectoare. Si colac peste pupaza! Aseara , cu 30 de Litri in rezervor masina nu a mai vrut. Inebunesc! Fac testul agrafa. Nimic. Ma duc sa iau ,,furaje,,. Ii bag 10 Litri si o ia. Acum am 40 de Litri in rezervor. Daca consuma 10, se opreste la cei cei 30. Nu stiu ce sa mai fac. Maine ma duc sa iau 10 Km de furtune si schimb toata instalatia de alimentare cu benzina. Ma poate ajuta cineva cu vreo idee? Poate mai e cineva care a patit asa ceva. E vreun secret la rezervoarele astea de plastic ?
Skip ads

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
incearca sa nu mai pui busonul la rezervor si
vezi cit mergi.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
bine a spus @stefi.si eu as pune si un pariu ca merge fara buson.
cand scoti busonul sa alimentezi face cumva un mare fassssss?
daca da ai un furtunel subtire care scoate aerul din rezervor.se afla langa cel gros si duce la rezervor.
  • dak
  • **
  • 54 mesaje
  • din 20 Jul 2007
  • Insignia 2011 A20DTH
  • Bucuresti
  • dak

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2007

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:bine a spus @stefi.si eu as pune si un pariu ca merge fara buson.
cand scoti busonul sa alimentezi face cumva un mare fassssss?
daca da ai un furtunel subtire care scoate aerul din rezervor.se afla langa cel gros si duce la rezervor.


E posibil ca busonul de la rezervor sa inchida etans, iar atunci cand motorul functioneaza ( implicit pompa de benzina ),se creaza o depresiune in rezervor si pompa nu poate sa o invinga. Busonul din constructie are o supapa ce permite intrarea aerului in rezervor pe masura ce scade nivelul carburantului.
Daca te ajuta:
http://www.craiovaforum.ro/...tra-b-242171.html
  • mih_amb

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2007

  • Mesaj Privat
asa ceva a mai patit si un alt membru al forumului si ghiciti ce avea de fapt masina? un furtun din rezervor crapat pe lungimea furtunului nu stiu care furtun dar unul din rezervor
  • hvareksaeta

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Mai fratilor, pare logic ce spuneti voi. Numai ca la mine nu face fass cand desfac busonul. Dar daca stau bine si ma gandesc, oare atunci cand pun eu aia 10 Litri de benzina in rezervor, cand nu mai vrea, nu cumva eu de fapt o aerisesc? Am sa ma duc la un peco ca am vazut niste busoane din alea care nu se inchid ermetic ,si sa-l pun in locul celuilalt. Daca e asa cum banuiti voi, atunci am sa caut furtunul incriminat. Va multumesc foarte mult.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@hvareksaeta, inainte de a lua tot felul de busoane, buloane si alte nebunii, cand vezi ca nu iti porneste, incearca sa dai jos busonul, si sa vezi daca porneste asa.
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Rezervoru are 2 stuturi, unul e de tur si altul de retur. Vezi poate le-ai incurcat, eu unu le-am schimbat un pic ca mi se parea ca pe retur vine mai multa motorina. Si dupa ce amorsam poma de injectie mergeam 200 de metri si ramaneam fara motorina. Apoi dupa ce am schimbat inapoi furtunele nu am mai avut probleme. Tot Vectra A doar ca am rezervoru de metal.
Incearca asta Smile
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,592
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sper sa fiu off-topic,Dar acum cativa ani la fel am patit si dupa multe incercari si schimbat diferite piese am ajuns la concluzia ca supapa din busonul rezervorului era blocata
  • hvareksaeta

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
m-am uitat la busonul meu de la rezervor, si nu are nici un drac de siguranta. E cauciuc de jur imprejur.
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,592
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Normal ar fi sa aiba supapa(in mijlocul lui),dar cel mai concret ia si porneste masina,mergi cu ea fara buson cum ti-au spus membrii de mai sus...ca sa nu-ti sara benzina afara punei o carpa curata in locul busonului
  • hvareksaeta

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am facut rost si de un manometru de 4 Bari, i-am facut un teu din teava de cupru din aia pt frigidere, l-am curatat sa nu aiba cine stie ce impuritati, si l-am montat la rampa de benzina.Am pornit masina ,si am constatat ca sta undeva intre 2,2 -2,4 Bari. Acum am sa las si rezervorul aerisit (fara buson), dupa care, cu prima ocazie sa am vreun drum ,am sa vad cum se comporta. Va tin la curent. Multumesc pt ajutoj.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR