Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Salve Costin Smile cu datele astea tehnice crede-ma ca este in ceata tot .
Skip ads

  • ionut__bv

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
a fuctionat bine cu debitmetrul existent,dar acum nu mai sta masina in relantii,am dus masina la un prieten ,are si el una de 2000 si mi-a spus ca e din cauza debitmetrului si din delco mai e ceva......in aceste 2 piese a mai umblat cineva inainte de a cumpara eu masina,se observa ca sunt lipite cu ceva....dar problema este ca nu gasesc piese nici pt motor de 1.8 si nici pt 2.0 in caz ca se potrivesc
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
ok fa altceva ca sa vezi daca este de acolo buba roaga-ti prietenu sa-ti dea debitmetru pt un test si vezi daca de acolo este..2 ) eu zic ca cauza poate fi de la LFR (regulatoru de relanti) de obicei intra ulei si mizerie la el si nu mai functioneaza bine..Sfatu meu pune unu de la c20ne sau c20xe sunt identice dar de preferat sa ceri unu de c20ne pt ca la pret se cunoaste..Sau incearca sa curesti LFR-ul
  • ionut__bv

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
o sa incerc asa cum zici BeWaRe,...numai ca nu stiu care e...ii voi spune ce sa faca....chestia este ca aud 100 de pareri care nu seamana una cu alta,chiar asa grav poate fi...........motorul s-a oprit in mers in viteza a 4 si de atunci nu ii da nimeni de cap.
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
carburatorul de pe kadetul meu de 1,3 are un dispozitiv electric are nu stiu ce face si firul este suspendat in aer. Acea smecherie e pinsa in partea dreapta a carburatorului se este prunsa prin lateral de corpul carburatorului cu o clema de tabla avand corpuldin plastic.
Ce e smecheria aia si unde duce firul?
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu poti pune o poza ? ar fi mult mai usor sa ne dam seama la ce "smecherie" te referi Very Happy
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
comentariile sunt facute pe poza

  • gene3004

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am si eu o rugaminte: cine ma poate lamuri cu diferentele existente intre doua tipuri de motoare? motoarele in cauza fiind "13" si "13 NB". exista diferente? daca da, care ar fi? necesita omologare daca inlocuiesc 13 cu 13 nb?
multumesc
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
baieti am observat ca-mi lipseste o tija de la carburator care probabil face legatura dintrew carburator si soc.

va rog mult care are o tija si nu are ce face cu ea sa MI-O DEA mie ca dao o bere Wink, sau macar sa-mi trimiteti o poza si dimensiune ca sa stiu sa o fac dintr-o sarma otelita

pleaseeeeeee!

ps: am pornit motorul dar nu tine relantiul datorita tijei asteia Sad
  • misulica_20

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Kadett 1986 18ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
apasaciu a scris:Salutare ! Dupa cum scrie jos eu am un motor 1.8 carburatie E18NV 84HP .... are cineva motorul 1.8 115 hp ? si poate sa imi spuna si care sunt diferentele ? ca as vrea sa il fac si pe al meu de 115 ... eu presupun ca asta de 115 are injectie multipunct ...sau dacase poate sa ne intalnim sa ma chimobesc si eu putin .. ca sa vad ce trbuie sa caut pe la dezmembrari ... multumesc anicipat
Salut am eu daca te mai intereseaza sa treci de la carburatie pe injectie .detin toate piesele necesare mai putin galeria de admisie si aprindere care poti sa folosesti sistemul tau de aprindere. (ecu,instalatia electrica, debitmetru sigilat rampa injectie cu injectoarele aferente senzor temp. releu pompa , pompa de benzina , regulator de mers in gol, cutia filtrului de aer regulator presiune in rampa de injectie clapeta acc. cu senzorul de pozitie . la pachet pretz la intelegere . 0748302696.
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
offtopic - Deja nu mai suport ... toti cei care isi fac cont trebuie sa se bage in seama si sa posteze peste tot cu toate tampeniile ... nici un admin nu vede nimic .. dar daca pui un anunt fara poza si spui ca pui poza mai tarziu .. conform articolului SH litera TZ ai pus-o rau ! BA BAIETE BA TU NU VEZI CA AIA ERA DISCUTIE DIN 2006 ? Si voi moderatorilor nu cititi ? nu vedeti decat ce vreti ? ma uit la o gramada de reply-uri si nu imi vine sa cred ce pot sa scrie oamenii astia !

@misulica - frate am imbatranit cu 6 ani de cand am postat acolo .. nu mai am nici masina .. apreciez compunerea si ce ai scris ... DAR UITA-TE SI LA DATA !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR