- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Salutare.
Un vecin de al meu, doctor are o Vectra C din 2004. Ii apare binenteles cheita de Service pe display si la o diagnoza, rezulta urmatoarele coduri de eroare:
B0670 - Airbag Telltale Circuit Malfunction - adica nu i se mai aprinde led-ul de airbag din bord
P0650 - Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit Malfunction - adica nu i se mai aprinde CheckEngine din bord
Buun, dat bord jos si facute masuratori si teste. Concluzie ?
Pe mufa ce intra in bord sunt doua fire, pinii 6 si 12 care ar trebuie sa dea tensiune la cele doua led-uri. Dar de unde si cum ? Nu stiu !
Daca are cineva explicata mufa de la bord, il rog sa ma ajute.
Daca cineva stie unde merge cablul de la bordul de instrumente, il rog sa ma ajute.
Daca cineva s-a mai intalnit cu aceasta situatie, il rog sa ma ajute de asemenea.
Daca cineva are idei, comentarii, sugestii, il rog sa imi scrie.
Mufa de la bord are 12 pini:
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
Nu sunt toti folositi: 2,3,7,9 ai 10 sunt nefolositi, iar 1,4,5,6,8,11 si 12 sunt folositi.
De asemenea in mufa intra firele cu urmatoarele culori: rosu, galben-maro, negru, verde, verde, galben-gri, maro.
Dupa cum spuneam, pinii mr. 6 si 12 au legatura cu led-urile cele doua: de airbag si CheckEngine sau MIL.
Cu siguranta am un +12V, am o masa, am CAN-L si CAN-H, mai raman cele doua semnale suspecte si inca unul.
Astept mesajele voastre.
Toate cele bune.
CristianTM.
Un vecin de al meu, doctor are o Vectra C din 2004. Ii apare binenteles cheita de Service pe display si la o diagnoza, rezulta urmatoarele coduri de eroare:
B0670 - Airbag Telltale Circuit Malfunction - adica nu i se mai aprinde led-ul de airbag din bord
P0650 - Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit Malfunction - adica nu i se mai aprinde CheckEngine din bord
Buun, dat bord jos si facute masuratori si teste. Concluzie ?
Pe mufa ce intra in bord sunt doua fire, pinii 6 si 12 care ar trebuie sa dea tensiune la cele doua led-uri. Dar de unde si cum ? Nu stiu !
Daca are cineva explicata mufa de la bord, il rog sa ma ajute.
Daca cineva stie unde merge cablul de la bordul de instrumente, il rog sa ma ajute.
Daca cineva s-a mai intalnit cu aceasta situatie, il rog sa ma ajute de asemenea.
Daca cineva are idei, comentarii, sugestii, il rog sa imi scrie.
Mufa de la bord are 12 pini:
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
Nu sunt toti folositi: 2,3,7,9 ai 10 sunt nefolositi, iar 1,4,5,6,8,11 si 12 sunt folositi.
De asemenea in mufa intra firele cu urmatoarele culori: rosu, galben-maro, negru, verde, verde, galben-gri, maro.
Dupa cum spuneam, pinii mr. 6 si 12 au legatura cu led-urile cele doua: de airbag si CheckEngine sau MIL.
Cu siguranta am un +12V, am o masa, am CAN-L si CAN-H, mai raman cele doua semnale suspecte si inca unul.
Astept mesajele voastre.
Toate cele bune.
CristianTM.
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Noutati: am aflat configuratia si semnificatia pinilor.
Pin1, Maro = GND
Pin4, Rosu = + 12V permanent (din siguranta F117)
Pin5, Pin6, cele dou verzi = CAN-L + CAN-H
Pin 8, galben-gri = de la BCM (Body Control Module)
Pin11, Negru= +12V, vine de la siguranta F126 (aici e problema ca nu imi vine nici o tensiune)
Pin12, galben-maro = de la Engine
CristianTM.
Pin1, Maro = GND
Pin4, Rosu = + 12V permanent (din siguranta F117)
Pin5, Pin6, cele dou verzi = CAN-L + CAN-H
Pin 8, galben-gri = de la BCM (Body Control Module)
Pin11, Negru= +12V, vine de la siguranta F126 (aici e problema ca nu imi vine nici o tensiune)
Pin12, galben-maro = de la Engine
CristianTM.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
sever iulian a scris:vezi ca ai gresit cu pinii din mufa. { pinul 1 e can low( can single wire), pinii 4si 5 sunt gnd, s.a.m.d}. vezi ca gasesti mai exact pe net.
Vezi ca faci o confuzie !
Uite aici despre ce pini e vorba:
Bordul de instrumente:
Si explicatia culorilor:
BK Black (negru)
BNYE Brown-Yellow (maro-galben)
BN Brown (maro)
GN Green (verde)
GYYE Gray-Yellow (gri-galben)
RD Red (rosu)
CristianTM.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
ghyury
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2011 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2008
- Mesaj Privat
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
ghyury
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2011 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2008
- Mesaj Privat
ecranul este de tip monocrom, iluminare galbena, si am observat
aparitia simbolului F, pe acesta de obicei cand e timp ploios.
La prima aparitie a acestui simbol, am pornit motorul, insa pentru
cinci minute nu am avut "servo" directie, lumini de nici un fel, si nu
au functionat nici stergatoarele... apoi, in timp ce motorul mergea
totul a revenit la normal.....ulterior nu au mai aparut aceste simptome
ci doar afisa uneori acel F....
aparitia simbolului F, pe acesta de obicei cand e timp ploios.
La prima aparitie a acestui simbol, am pornit motorul, insa pentru
cinci minute nu am avut "servo" directie, lumini de nici un fel, si nu
au functionat nici stergatoarele... apoi, in timp ce motorul mergea
totul a revenit la normal.....ulterior nu au mai aparut aceste simptome
ci doar afisa uneori acel F....
axe
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2016 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
Buna Cristian
ma confrunt cu aceeasi problema de 6 luni si tot nu ii dau de cap. Am dat ceasurile jos astazi cu un prieten si am facut msauratorile led-ului. Totul este ok...numai ca am aceeasi cheita in bord. Airbag Telltale Circuit Malfunction - apare pe tester. Ce este de facut in caz?...pls help. Merg f mult noaptea si ma nauceste de cap acea cheita. Merci anticipat
ma confrunt cu aceeasi problema de 6 luni si tot nu ii dau de cap. Am dat ceasurile jos astazi cu un prieten si am facut msauratorile led-ului. Totul este ok...numai ca am aceeasi cheita in bord. Airbag Telltale Circuit Malfunction - apare pe tester. Ce este de facut in caz?...pls help. Merg f mult noaptea si ma nauceste de cap acea cheita. Merci anticipat
CristianTM a scris:Salutare.
Un vecin de al meu, doctor are o Vectra C din 2004. Ii apare binenteles cheita de Service pe display si la o diagnoza, rezulta urmatoarele coduri de eroare:
B0670 - Airbag Telltale Circuit Malfunction - adica nu i se mai aprinde led-ul de airbag din bord
P0650 - Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit Malfunction - adica nu i se mai aprinde CheckEngine din bord
Buun, dat bord jos si facute masuratori si teste. Concluzie ?
Pe mufa ce intra in bord sunt doua fire, pinii 6 si 12 care ar trebuie sa dea tensiune la cele doua led-uri. Dar de unde si cum ? Nu stiu !
Daca are cineva explicata mufa de la bord, il rog sa ma ajute.
Daca cineva stie unde merge cablul de la bordul de instrumente, il rog sa ma ajute.
Daca cineva s-a mai intalnit cu aceasta situatie, il rog sa ma ajute de asemenea.
Daca cineva are idei, comentarii, sugestii, il rog sa imi scrie.
Mufa de la bord are 12 pini:
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
Nu sunt toti folositi: 2,3,7,9 ai 10 sunt nefolositi, iar 1,4,5,6,8,11 si 12 sunt folositi.
De asemenea in mufa intra firele cu urmatoarele culori: rosu, galben-maro, negru, verde, verde, galben-gri, maro.
Dupa cum spuneam, pinii mr. 6 si 12 au legatura cu led-urile cele doua: de airbag si CheckEngine sau MIL.
Cu siguranta am un +12V, am o masa, am CAN-L si CAN-H, mai raman cele doua semnale suspecte si inca unul.
Astept mesajele voastre.
Toate cele bune.
CristianTM.
Un vecin de al meu, doctor are o Vectra C din 2004. Ii apare binenteles cheita de Service pe display si la o diagnoza, rezulta urmatoarele coduri de eroare:
B0670 - Airbag Telltale Circuit Malfunction - adica nu i se mai aprinde led-ul de airbag din bord
P0650 - Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit Malfunction - adica nu i se mai aprinde CheckEngine din bord
Buun, dat bord jos si facute masuratori si teste. Concluzie ?
Pe mufa ce intra in bord sunt doua fire, pinii 6 si 12 care ar trebuie sa dea tensiune la cele doua led-uri. Dar de unde si cum ? Nu stiu !
Daca are cineva explicata mufa de la bord, il rog sa ma ajute.
Daca cineva stie unde merge cablul de la bordul de instrumente, il rog sa ma ajute.
Daca cineva s-a mai intalnit cu aceasta situatie, il rog sa ma ajute de asemenea.
Daca cineva are idei, comentarii, sugestii, il rog sa imi scrie.
Mufa de la bord are 12 pini:
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
Nu sunt toti folositi: 2,3,7,9 ai 10 sunt nefolositi, iar 1,4,5,6,8,11 si 12 sunt folositi.
De asemenea in mufa intra firele cu urmatoarele culori: rosu, galben-maro, negru, verde, verde, galben-gri, maro.
Dupa cum spuneam, pinii mr. 6 si 12 au legatura cu led-urile cele doua: de airbag si CheckEngine sau MIL.
Cu siguranta am un +12V, am o masa, am CAN-L si CAN-H, mai raman cele doua semnale suspecte si inca unul.
Astept mesajele voastre.
Toate cele bune.
CristianTM.