- Vlad Tigristul
- OP
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2008
- Tigra 1997 x14xe
- Constanta
Vlad Tigristul
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut tuturor.Am o Tigrutza din 97 cu motor de 1.4 90 de cai.Am o problema: cu ceva timp in urma motorul mi se tura singur pana la 6000 rpm.Am fost si am pus masina pe tester si concluzia era ca tragea aer fals printr`o garnitura (ca un furtun mai lat din cauciuc subtire) si s`a rezolvat,dar dupa o zi masina mi se subtureaza(undeva pe la 400-500 rpm) si chiar moare motorul.Nu tot timpul,are perioade.Se intampla mai ales dupa ce este foarte turata.Stie cineva care ar fi problema va rog?Martorul de bord Check engine nu se aprinde.
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Vlad Tigristul
- OP
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2008
- Tigra 1997 x14xe
- Constanta
Vlad Tigristul
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2008
- Mesaj Privat
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salutari tuturor,
Am o tigra din 95 cu motor de 1.4 [X14XE] si mi-a aparut azi o problema. Am plecat dimineta de acasa [temperatura afara 12-14 grade ] pe drum am observat ca sta turata la relanti in 1500 ture. Am oprit masina fara sa scot cheia din contact .. am repornit si problema a ramas si upa 1-2 minute de functionare s-a aprins si becul la motor. Am oprit din nou am schos cheia din contact .. si am repornit peste citeva minute .. problema disparuse .. motorul statea in 600 - 700 ture la relanti. Mentionez ca in urma cu o saptamana mi-a stat la relanti in 2000 de ture (am observat in mers foarte aproape de destinatie ) fara sa se aprinda becul de la motor si am data vina pe cablul de la acceleratie .. insa cred ca e altceva mai grav. Ce poate fi ? Ma poate ajuta cineva .... ?
Am o tigra din 95 cu motor de 1.4 [X14XE] si mi-a aparut azi o problema. Am plecat dimineta de acasa [temperatura afara 12-14 grade ] pe drum am observat ca sta turata la relanti in 1500 ture. Am oprit masina fara sa scot cheia din contact .. am repornit si problema a ramas si upa 1-2 minute de functionare s-a aprins si becul la motor. Am oprit din nou am schos cheia din contact .. si am repornit peste citeva minute .. problema disparuse .. motorul statea in 600 - 700 ture la relanti. Mentionez ca in urma cu o saptamana mi-a stat la relanti in 2000 de ture (am observat in mers foarte aproape de destinatie ) fara sa se aprinda becul de la motor si am data vina pe cablul de la acceleratie .. insa cred ca e altceva mai grav. Ce poate fi ? Ma poate ajuta cineva .... ?
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
outsider a scris:Salutari tuturor,
Am o tigra din 95 cu motor de 1.4 [X14XE] si mi-a aparut azi o problema. Am plecat dimineta de acasa [temperatura afara 12-14 grade ] pe drum am observat ca sta turata la relanti in 1500 ture. Am oprit masina fara sa scot cheia din contact .. am repornit si problema a ramas si upa 1-2 minute de functionare s-a aprins si becul la motor. Am oprit din nou am schos cheia din contact .. si am repornit peste citeva minute .. problema disparuse .. motorul statea in 600 - 700 ture la relanti. Mentionez ca in urma cu o saptamana mi-a stat la relanti in 2000 de ture (am observat in mers foarte aproape de destinatie ) fara sa se aprinda becul de la motor si am data vina pe cablul de la acceleratie .. insa cred ca e altceva mai grav. Ce poate fi ? Ma poate ajuta cineva .... ?
Am o tigra din 95 cu motor de 1.4 [X14XE] si mi-a aparut azi o problema. Am plecat dimineta de acasa [temperatura afara 12-14 grade ] pe drum am observat ca sta turata la relanti in 1500 ture. Am oprit masina fara sa scot cheia din contact .. am repornit si problema a ramas si upa 1-2 minute de functionare s-a aprins si becul la motor. Am oprit din nou am schos cheia din contact .. si am repornit peste citeva minute .. problema disparuse .. motorul statea in 600 - 700 ture la relanti. Mentionez ca in urma cu o saptamana mi-a stat la relanti in 2000 de ture (am observat in mers foarte aproape de destinatie ) fara sa se aprinda becul de la motor si am data vina pe cablul de la acceleratie .. insa cred ca e altceva mai grav. Ce poate fi ? Ma poate ajuta cineva .... ?
Multe pot fi.
rebuie sa verifici/cureti initial motorasul de relanti.
2. Baga testul agrafa vezi de iti iese si posteaza aici rezultatul.
Cand mi`a facut mie asa prima data a fost egr si sonda lambda
Pot fi 1 mie de motive... vezi sa nu ai filtru de benzina infundat.
Astea ar fi cele 2 chestii pe care le poti face fara sa consumi bani.
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
outsider a scris:Salut "lexick"
Am uitat sa mentionez un lucru important .... secondary air pump e arsa si am deconectat-o ... poate fi si asta cauza ? A fost mai rece noaptea ... si pompa asta nu a introdus oxigen in galeria de evacuare pt a sesiza lambda ? Merg cu ea arsa de o luna dar pina nu am avut probleme.
Am uitat sa mentionez un lucru important .... secondary air pump e arsa si am deconectat-o ... poate fi si asta cauza ? A fost mai rece noaptea ... si pompa asta nu a introdus oxigen in galeria de evacuare pt a sesiza lambda ? Merg cu ea arsa de o luna dar pina nu am avut probleme.
Sa nu te superi pe mine.Dar secondary air pump e foarte greu de ars ...eu am desfacut una ...sunt bobinaje adevarate acolo..
Nu inteleg cum ai putu sa o arzi...vezi sa nu fie de la contacte ceva....NU CRED ca e arsa...ma rog...poate ma insel... eu zic ca nu e arsa e ceva imperfect acolo.
Referitor la problema ta....posibil sa aiba o minima legatura , dar cu siguranta nu importanta.Dupa ce se incalzeste motorul nu mai ai treaba cu secondary air pump.
Dai cautare pe forum poate gasesti si alte opinii.
Respect!
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
prv86
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
prv86
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
prv86
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
prv86
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
prv86
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
prv86
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
prv86
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
Vlad Tigristul a scris:Salut tuturor.Am o Tigrutza din 97 cu motor de 1.4 90 de cai.Am o problema: cu ceva timp in urma motorul mi se tura singur pana la 6000 rpm.Am fost si am pus masina pe tester si concluzia era ca tragea aer fals printr`o garnitura (ca un furtun mai lat din cauciuc subtire) si s`a rezolvat,dar dupa o zi masina mi se subtureaza(undeva pe la 400-500 rpm) si chiar moare motorul.Nu tot timpul,are perioade.Se intampla mai ales dupa ce este foarte turata.Stie cineva care ar fi problema va rog?Martorul de bord Check engine nu se aprinde.
se poate ca si la Tigrutza mea sa traga aer fals prin burduful acela spart d la clapeta d acceleratie?
si sa se acclereze singura la 6000?