- gigi_x
- OP
- 108 mesaje
- din 02 Mai 2008
- Astra 2002 z20let
- Bucuresti
gigi_x
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salutare! Imi pare foarte rau ca nu incep si eu cu prezentarea masinii ca toata lumea . De o saptamana am cumparat-o din Germania. Toate bune la inceput, am stat o ora pana au adus brief-ul si am studiat-o si alergat-o prin parc.... Pe drumul de intoarcere a trebuit sa ma tin dupa un 530d (am ajuns la viteza din talon in mod repetat).... insa in ungaria am observat ca scotea putin fum alb. Am mers mai lejer ca stiam drumul mai departe. Pe dealul negru a aparut surpriza, "olstand prufung" sau ceva de genul. Am completat 1l de 5 w 40 am ajuns acasa si am facut schimbul de ulei imediat. Masina trage in mintile ei insa daca ramane la relanti 1min, o accelerez o data,nimic, o accelerez iar.......scoate un nor maricel de fum alb . Dupa 600km de la schimb nu a "papat" deloc ulei,antigelul e la acelasi nivel ca in germania,masina fuge. Ma distruge de nervi fumul acela..... Ma poate ajuta cineva cu un sfat...cu un mecanic bun sa zica "de la asta e" si o fac instant! Sper sa gasesc o rezolvare cat de curand pentru ca masina imi place enorm de mult si nu vreau sa "dau fum" la propriu celorlalti din trafic. Multumesc
- men_george
- **
- 112 mesaje
- din 01 Jun 2007
- Astra 2005
- Ilfov
men_george
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- gigi_x
- OP
- 108 mesaje
- din 02 Mai 2008
- Astra 2002 z20let
- Bucuresti
gigi_x
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat
- men_george
- **
- 112 mesaje
- din 01 Jun 2007
- Astra 2005
- Ilfov
men_george
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
salut! bine ai venit pe forum. fumul alb este cauzat datorita apei , nu are treaba cu uleiul. tind sa cred ca lichidul de racire patrunde in camera de ardere, vezi si garnitura de chiulasa!daca zici ca i-ai dat blana dupa bmw-u ala sa nu iti fi ars garnitura.... s-ar putea sa aiba legatura si cu simeringurile de la supape. (rog colegii sa ma corecteze) eventual fa o diagnoza la un service si mergi la intalnirile club opel din bucuresti..cred ca vei primi niste indrumari benefice. sper sa iti rezolvi masina cat mai repede si sa te bucuri de ea. spor !
ps: pune-ti masina in semnatura sa stim despre ce vorbim, citeste regulamentul si foloseste functia CAUTARE. daca erai putin istet, gaseai ceva discutii mai mult ca sigur legat de problema care o ai si tu!
ps: pune-ti masina in semnatura sa stim despre ce vorbim, citeste regulamentul si foloseste functia CAUTARE. daca erai putin istet, gaseai ceva discutii mai mult ca sigur legat de problema care o ai si tu!
- gigi_x
- OP
- 108 mesaje
- din 02 Mai 2008
- Astra 2002 z20let
- Bucuresti
gigi_x
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat
Discutii am gasit asemanatoare, dar era vorba despre motoare diesel si din ce am citit si auzit pana acum......garnitura de chiuloasa daca e dusa, dispare din antigel,se face o spuma pe capacul de la ulei sau apare ulei in vasul de expansiune si din astea nu se intampla nici una. Apoi ce am mai inteles ca daca se duc simeringurile de la supape scoate fum cam tot timpul lucru care iar nu se intampla la mine. Turbina in schimb, mai multe persoane au spus ca este pe duca dar masina trage foarte bine. Probabil ca o sa schimb garnitura de la chiuloasa, simeringurile de la supape si turbo ca sa fie beton. Alte cauze? Multumesc
- men_george
- **
- 112 mesaje
- din 01 Jun 2007
- Astra 2005
- Ilfov
men_george
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- gigi_x
- OP
- 108 mesaje
- din 02 Mai 2008
- Astra 2002 z20let
- Bucuresti
gigi_x
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- gigi_x
- OP
- 108 mesaje
- din 02 Mai 2008
- Astra 2002 z20let
- Bucuresti
gigi_x
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat
- men_george
- **
- 112 mesaje
- din 01 Jun 2007
- Astra 2005
- Ilfov
men_george
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- gigi_x
- OP
- 108 mesaje
- din 02 Mai 2008
- Astra 2002 z20let
- Bucuresti
gigi_x
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat
saratik
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- gigi_x
- OP
- 108 mesaje
- din 02 Mai 2008
- Astra 2002 z20let
- Bucuresti
gigi_x
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- gigi_x
- OP
- 108 mesaje
- din 02 Mai 2008
- Astra 2002 z20let
- Bucuresti
gigi_x
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat
de 2 saptamani e luata. Acolo timp de o ora am verificat tot ce imi trecea prin minte. A stat pornita tot timpul asta. Am mers cu ea pana a venit brief-ul. Greseala sunt sigur ca a fost cand am alergat-o la intoarcere cu uleiul neschimbat. Asta e. Poti sa ma indrumi si pe mine spre locul unde gasesc si eu turbina de opc la 800e? In cazul acesta trebuie schimbat softul presupun. Intercooler-ul ramane stock? Nu am nevoie de 300cp ca oricum nu ii vad bine pe tractiune fata. Multumesc
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Pai chiar daca nu schimbi turbina cu una de OPC iti recomand cu incredere sa schimbi intercooler, un update de harta si eventual si o evacuare schimbata. Pentru una noua de OPC mai sigur gasesti pe Ebay sau derivatele lui. Pentru intercooler poti incerca si pe www.srz.ro (nu stiu sigur daca aduce si turbina de OPC).
Cat despre un mecanic, singurul pe care ti l-as recomanda e Ilie, dar e foarte ocupat si trebuie sa ai "intrare".
Cat despre un mecanic, singurul pe care ti l-as recomanda e Ilie, dar e foarte ocupat si trebuie sa ai "intrare".
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
99% e turbina.
ca sa fii sigur :
1. desfaci un colier de la galeria de admisie (de dupa turbina) si vezi daca e ulei. Daca picura ulei din furtun e clar, pregateste-te de turbina.
2. desfaci galeria de evacuare dupa turbina (1 colier cu surub) si bagi mana si misti de axul turbinei sa vezi daca are joc. Daca da.. pregateste-te de turbina.
florinike ? 200e manopera ? Unde ? la nasa ?
gigi_x, gasesti turbine de OPC pe e-bay in jur de 500 eur, manopera te costa maxim 100 eur (pe mine m-a costat vreo 70) si nu ai nevoie de remapare daca pui turbo de OPC pe masina stock. Ea va functiona normal. Daca pe viitor vei vrea putere pui un intercooler si o remapezi si o sa traga de 2 ori mai tare si o sa consume mai putin.
ca sa fii sigur :
1. desfaci un colier de la galeria de admisie (de dupa turbina) si vezi daca e ulei. Daca picura ulei din furtun e clar, pregateste-te de turbina.
2. desfaci galeria de evacuare dupa turbina (1 colier cu surub) si bagi mana si misti de axul turbinei sa vezi daca are joc. Daca da.. pregateste-te de turbina.
florinike ? 200e manopera ? Unde ? la nasa ?
gigi_x, gasesti turbine de OPC pe e-bay in jur de 500 eur, manopera te costa maxim 100 eur (pe mine m-a costat vreo 70) si nu ai nevoie de remapare daca pui turbo de OPC pe masina stock. Ea va functiona normal. Daca pe viitor vei vrea putere pui un intercooler si o remapezi si o sa traga de 2 ori mai tare si o sa consume mai putin.
- gigi_x
- OP
- 108 mesaje
- din 02 Mai 2008
- Astra 2002 z20let
- Bucuresti
gigi_x
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat
baieti sunt in mari dileme. Cred ca o iau razna. Am scos furtunul de la intercooler si e putin uleios dar corpul de la clapeta de acceleratie e uscat uscat si clapeta (partea de sus care se vede) e luna. Am fost la niste baieti in militari au zis ca turbina nu are treaba ca e buna. Problema ar fi simeringurile de la supape. Axul turbinei nu l-am verificat ca era cam calda, dar daca ar avea joc ar avea si ulei sus la admisie,nu? Cea mai urata treaba sa vrei sa faci masina dar sa nu ai cu cine...... In afara de Nea Ilie nu mai face nimeni treaba buna? L-am tot sunat saptamana trecut dar nu a raspuns la tel.
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat