Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • hellrider

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti - la serviciu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Se pare ca odata cu accidentul despre care am scris aici
au inceput sa apara si la mine probleme (deh dupa 5 ani....) care nu sunt legate de acesta.

Initial simteam vibratii in volan undeva intre 120 si 140. Am zis ca e de la roti si am facut unghiurile pe stand si le-am echilibrat perfect. Nu s-a imbunatatit cu nimic situatia, ba mai mult, acum simt o vaga bataie (e mult spus bataie, e mai mult un fashait neuniform de la trenul de rulare) chiar la viteze mici cu toate ca in volan nu se simte. Nu are nimic pe dedesupt, rotile nu sunt ovale. Cum sa descriu senzatia mai bine, e ca atunci cand as merge pe o sosea cu denivelari egale si constante.
Mentionez ca atunci cand am facut geometria masina a fost verificata pe la toate bucsele si articulatiile sa nu aiba joc.
De la motor nu e pentru ca daca o scot din viteza si o las sa ruleze la fel se simte.


Ultima modificare făcută de hellrider la Joi 29 Sep, 2005 10:26 am
Skip ads

  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
e f posibil sa fie un cauciuc. ia-le prin eliminare!
  • stefan

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa te gandesti la ce este mai rau, incearca solutiile simple: am citit ce accident ai avut, dat nu cred sa aiba legatura cu problema ta, pentru ca ai fost lovit in spate. Daca cei de la geometrie sunt meseriasi, normal trebuiau sa gaseasca rulmentul cu probleme. Parerea mea este ca, daca nu sunt cauciucurile, e bine sa mergi la un service pentru un control articulatii. Eu am fost la Augsburg si m-a costat 4Euro aceasta verificare. Succes!
  • hellrider

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti - la serviciu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Am mai ascultat-o in seara asta, poate ca deja ma autosugestionez, dar am senzatia ca zgomotul a crescut fatza de cand l-am depistat prima oara. Acum parca incepe sa semene a huruit si imi da o oarecare bataie si in volan, chiar la viteze mici. Avand in vedere faptul ca zilele trecute am facut un drum de vreo 800 km e posibil sa se fi agravat intre timp.

Acum daca la rulment era doar o bila fisurata, nu cred ca se vedea lucrul asta la verificarea de dinaintea geometriei.
  • hellrider

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti - la serviciu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Quick update.
M-am interesat. La Vectra B (orice an/orice versiune) pe fatza, rulmentul se poate schimba separat. Pe spate este incastrat in fuzeta impreuna cu senzorul de ABS. Preturi la SKF: rulment fatza 1.3 mil, rulment spate 4.5 mil Shocked Shocked Shocked . Manopera schimb 500k.
Sambata ma duc sa vad ce are de fapt.
  • hellrider

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti - la serviciu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Cum poti sa-ti dai seama daca un cauciuc are sarmele rupte inauntru? Ca eu numai peste "meseriasi" dau.
In alta ordine de idei.....im trepideaza destul de tare masina la 1000 ture (un zgomot infundat in toata caroseria care inunda urechie - cam ca un subwoofer) si parca simt si un huruit (poate fi in cutie sau de la tobe) in intervalul 1700 - 2000 ture dar numai daca accelerez brusc. Oare asa fac toate dupa un anumit nr. de ani si km?

Plus ca am descoperit o mufa pe care eu in 5 ani nu am vazut-o si care nu se leaga nicaieri, ah, si un burduf undeva jos in dreapta motorului care parca ar fi crapat. Vin mai tarziu cu poze.
  • Atx2005

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Acelasi zgomot infundat(gen subwoofer) si usoare vibratii in podul pedalier, dar numai pe partea dreapta, se simt si la vectra meu dar la turatii mai mari 2500.cel mai tare se aude si se simte la deplasari in afara orasului la viteze mai mari de 120 km/h. Dar la mine nu se aude la accelerare ci la decelerare atunci cand iau piciorul de pe acceleratie si face frana de motor.nu stiu daca e normal sau are masina mea ceva pentru ca am masina doar din iulie si asa a facut de cand am cumparat-o.
  • hellrider

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti - la serviciu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Culmea, la decelerare si la frana de motor se aude perfect (cel putin in frana de motor zici ca e benzina), doar ca se aude acel zgomot de la trenul de rulare care dupa toate probabilitatile e de la un rulment fata. In schimb cand o calc de la turatii joase - face ca un tractor Universal 600 daca stiti despre ce vorbesc.
  • Atx2005

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Zgomot la accelerare de la turatii joase se aude si la mine,dar se aude acel tacanit al motoarelor diesel si se aude mai tare cand e rece motorul,dupa ce se incalzeste nu se mai aude aproape deloc. se aude cam in felul urmator: dupa ce schimb spre exemplu din treapta 1 in treapta 2 de viteza si nu calc acceleratia decat atat cat sa mearga la aceeasi turatie nu se aude nimic,dar in momentul in care accelerez mai tare incepe sa tacane motorul, dar acest lucru este normal pentru un motor diesel.acum depinde cat de tare se aude si am sesizat ca acest zgomot se aude mai tare sau mai incet si in functie de motorina care o am(mai buna sau mai proasta calitativ).
  • hellrider

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti - la serviciu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Eh, la mine se aude ca un huruit, si de data asta nu e de la trenul de rulare, parca ar veni de undeva din dreptul franei de mana, dar la fel de bine poate sa intre in rezonanta o toba sau sa se auda de la turbina.
  • Atx2005

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cam in dreptul franei de mana sub masina se afla si imbinarea tobelor.incearca sa mergi cu ea pe un canal si cineva sa se uite sub ea in timp ce tu accelerezi sa nu sufle pe la garnitura de la imbinarea tobelor.la cum descrii tu problema ar putea fi si asta o cauza
  • hellrider

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti - la serviciu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Dupa cum am zis, revin cu poze:

1. un burduf jos in partea stanga dreapta undeva sub servo-frana, e cam subtire si nu cred ca e planetara aia:

se vede ceva lucind acolo, deci burduful e crapat:


2.un furtun plin de ulei, oare sa fie crapat? Oricum cred ca are de a face cu uleiul care intra in turbina (nu ma pricep):




3. si o mufa despre care nu imi amintesc sa o fi vazut pana ieri, oare nu trebuia sa fie bagata undeva?




  • Atx2005

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Mufa aia o am si eu si e exact ca la tine.nu este nimic conectat la ea asa ca lasa-o asa. burduful ce se vede in poza ta cred, dar mai mult ca sigur, este de la caseta de directie,iar privitor la furtunul la care ai ulei nu stiu sa-ti spun nimic, la mine este putin altfel si nu-mi dau seama despre ce ar fi vorba
  • hellrider

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti - la serviciu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2004

  • Mesaj Privat
M-am uitat mai bine la furtunul ala. Deci iese din capacul motorului, se strange cu un colier pe un racord dur in forma de "L", racord care la randul lui intra in furtunul ala gros de aer (care vine de la filtrul de aer ) care intra in turbina. Acuma, uitandu-ma mai atent, am vazut ca acel racord in forma de "L" este cel mai imbacsit de ulei si de praf, de asemenea, acolo unde intra in conducta de aer (nush cum se cheama furtunul ala gros) are un joc (probabil ca daca trag tare iese fara efort), nu ar trebui sa fie strans cu un colier acolo unde se intersecteaza cu conducta?

Ah, si despre burduf, mai este unul in partea opusa exact la fel, ala parca nu e fisurat. Daca e de la directie, e posibil ca zgomotul din cauza caruia am inceput acest topic sa fie de acolo, mai ales ca am batai in volan in acelasi ritm cu zgomotul......din cate stiu eu, de la rulmenti nu ai bataie in volan sau tremuraturi la viteze mari.
  • Atx2005

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Burduful sigur este de la caseta de directie iar daca ai probleme la caseta trebuie sa simti un joc la volan,miscandu-l usor si scurt stanga -dreapta, atunci cand stai pe loc cu motorul oprit.la acel furtun verifica colierele si strange-le eventual, eu cred ca e vorba de vapori de ulei care datorita presiunii ies pe langa colier.
  • hellrider

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti - la serviciu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri Atx2005

acel racord in mufa de "L" sigur ar fi trebuit sa aiba un colier acolo unde intra in furtunul ala gros de aer, da nush ce treaba are aerul cu uleiul totusi.
  • hellrider

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti - la serviciu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2004

  • Mesaj Privat
nu poate nimeni sa zica daca furtunul ala ar trebui sa aiba colier sau nu?

Aveti idee cat poate sa coste burduful ala? Am aflat ca e burduf de bieleta de directie si cel original costa 1.300.000. Ceea ce mi se pare extrem de mult!!


Ultima modificare făcută de hellrider la Vin 30 Sep, 2005 6:36 am
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
la urmatoarea intalnire ne uitam impreuna la a mea sa vedem cum stau treburile...
  • hellrider

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti - la serviciu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Fost la service:
1.colier burduf bieleta directie slabit (burduful nu avea nimic)
2.joc in caseta de directie....aia cica nu se repara iar una noua e 2000E, dar a mai zis ca nu e problema chiar asa mare, adevarul e ca eu nici nu simt. Cica mai devreme sau mai tarziu toate Vectrele si Omegile cu tipul respectiv de caseta incep sa aiba joc, la mine cica ar fi f putin sesizabil si mai merge cel putin 100k. Au zis ca daca am grija la gropi si la borduri poate sa tina mult si bine.
3.tampoane motor si cutie imbatranite de vreme (cauciucul dupa 4 ani devine casant)
4.furtunul ala plin de ulei cica e normal....cica ar fi de fapt vapori de ulei si nu ulei si e din cauza ca la ultimul schimb am pus mai mult decat trebuia.
3.acel zgomot la rulare nu a putut fi identificat........rulmentii sunt beton, bucsaraie discuri, etc toate sunt beton......ramane sa ma duc la niste meseriasi in roti (adica cauciucuri si jante).....de SamaService din pipera ce ziceti?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
furtunul ala care iese din motor si intra langa turbina nu trebuie sa aiba colier in ambele parti. colier e doar in partea de la motor. dincolo nu.
dar nu cred ca trebuie sa fie ulei acolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR