Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Cata34

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Mii de scuze daca aceasta chestiune s-a mai discutat pe undeva pe forum... Rolling Eyes
Am folosit optiunea Search, dar nu am fost in stare sa gasesc vreun raspuns...

Eu am un Astra H, 1,6 pe benzina, luat in primire de curand. Am doar 200 km parcursi in plin rodaj... Smile
De aceea, deabia acum invat cum sa ma comport cu noua "jucarie"... si poate ca pun intrebari aiurea. De asemenea scuze pentru asta...

Intrebarea: am programat climatronicul pentru 19 grade. Acesta se pare ca functioneaza normal - raceste, readucand temperatura in habitaclu de cate ori dau cheie si pornesc.
Dar: nu cumva climatronicul consuma o gramada de energie din baterie si ma voi trezi in curand cu bateria stoarsa?
Am in vedere ca si la iarna voi programa incalzirea pe la 20 de grade... Deci, tot timpul anului de climatronic... mi se pare cam mult...

La o calatorie mai lunga, la climatronic se va mai adauga si un navigator Mio, conectat la bricheta.
Care e parerea voastra? Cat de mult stresez asa bateria?...

Multumesc anticipat pentru lamuriri. Ma ajutati mult oferindu-mi raspunsuri.
Skip ads

  • deleted-15207

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
climatronicul in sine nu consuma mult
consumul este dat de ventilatorul care sufla aerul ,dar oricum numai cu motorul pornit il folosesti asa ca nu are rost sa te stresezi,iar navi nici atat pt ca are consum destul de mic de curent
  • ten_diesel

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2008

  • Mesaj Privat
pentru opel astra g motorina ,mi-a spus cineva ca pe langa curent consuma si conbustibil (motorina) e adevarat ? Exista vre-o posibilitate daca bateria e buna si motorul pornit cu casetofon , detector de radar , GPS si climatizare + celelalte functii ale masinii electronice sa se strice sau sa raman in pana cu ea ?
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
exista posibilitatea , daca bateria nu e incarcata cum trebuie de alternator
  • schmitz

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Cata34 a scris:
Dar: nu cumva climatronicul consuma o gramada de energie din baterie si ma voi trezi in curand cu bateria stoarsa?
Am in vedere ca si la iarna voi programa incalzirea pe la 20 de grade... Deci, tot timpul anului de climatronic... mi se pare cam mult...

La o calatorie mai lunga, la climatronic se va mai adauga si un navigator Mio, conectat la bricheta.
Care e parerea voastra? Cat de mult stresez asa bateria?...

Multumesc anticipat pentru lamuriri. Ma ajutati mult oferindu-mi raspunsuri.


N-are nici o treaba. Eu am pornit climatronicul acum 2 ani cand mi-am luat masina si nu l-am mai oprit deloc. El isi face treaba perfect, eu ma simt bine si nu trebuie sa deschid niciodata geamurile, bateria nu da nici un semn de oboseala. Am si eu un Mio pe care-l folosesc destul de mult - nici o problema cu bateria. Foloseste cu incredere atat climatronicul cat si celelalte optiuni ale masinii. Cat timp ai motorul pornit nu sunt probleme.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
compresorul de la climatronic e actionat direct de motor prin cureaua de accesorii, ventilatoarele consuma putin, climatronicul merge doar atata timp cat merge si motorul si intr-adevar aduce un plus la consumul de combustibil, mai mare la relanti, mai mic in mers normal. Ce sens are intrebarea?
  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Orice consumator de curent duce la un consum mai mare de carburant. Alternatorul fiind legatura intre motor si baterie, de aici in momentul in care exista cerere mai mare de curent, rezulta o crestere a consumului de putere pentru rotirea alternatorului, deci mai mult combustibil ars in aceleasi conditii de functionare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR