soryn
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutare , sunt nou pe aici si as dori niste informatii . Proaspat posesor de astra f '93 c14nz
dau sa pornesc masina , invarte si nu o ia..
dupa mai multe incercari a pornit.. cu greu , am lasat`o aproximativ 5 min sa mearga la relanti.Am oprit-o si dupa cateva sec. am pornit-o iar,cu succes.
dupa 10 min. dau s ao pornesc iar si nu a mai luat`o.
cand am pus contactu se apinde becul rosu "(!)" care nu stiu ce inseamna.. si palpaie 1 data becul galben chek engine dupa care ramane aprins , invart cheia si motorul invarte dar nu porneste.
vreau niste pareri va rog , Mersi!
dau sa pornesc masina , invarte si nu o ia..
dupa mai multe incercari a pornit.. cu greu , am lasat`o aproximativ 5 min sa mearga la relanti.Am oprit-o si dupa cateva sec. am pornit-o iar,cu succes.
dupa 10 min. dau s ao pornesc iar si nu a mai luat`o.
cand am pus contactu se apinde becul rosu "(!)" care nu stiu ce inseamna.. si palpaie 1 data becul galben chek engine dupa care ramane aprins , invart cheia si motorul invarte dar nu porneste.
vreau niste pareri va rog , Mersi!
soryn
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
- SorinXP
- ***
- 590 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 590
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
soryn
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
- andrey_f_c
- *
- 45 mesaje
- din 26 Aug 2007
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
andrey_f_c
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2007
- Mesaj Privat
soryn a scris:Salutare , sunt nou pe aici si as dori niste informatii . Proaspat posesor de astra f '93 c14nz
dau sa pornesc masina , invarte si nu o ia..
dupa mai multe incercari a pornit.. cu greu , am lasat`o aproximativ 5 min sa mearga la relanti.Am oprit-o si dupa cateva sec. am pornit-o iar,cu succes.
dupa 10 min. dau s ao pornesc iar si nu a mai luat`o.
cand am pus contactu se apinde becul rosu "(!)" care nu stiu ce inseamna.. si palpaie 1 data becul galben chek engine dupa care ramane aprins , invart cheia si motorul invarte dar nu porneste.
vreau niste pareri va rog , Mersi!
dau sa pornesc masina , invarte si nu o ia..
dupa mai multe incercari a pornit.. cu greu , am lasat`o aproximativ 5 min sa mearga la relanti.Am oprit-o si dupa cateva sec. am pornit-o iar,cu succes.
dupa 10 min. dau s ao pornesc iar si nu a mai luat`o.
cand am pus contactu se apinde becul rosu "(!)" care nu stiu ce inseamna.. si palpaie 1 data becul galben chek engine dupa care ramane aprins , invart cheia si motorul invarte dar nu porneste.
vreau niste pareri va rog , Mersi!
Salut soryn, ma bucur mai intai sa vad ca mai sunt si altii cu astra c14nz pe acest forum (nu am mai vazut altii pana acum - scuze daca gresesc).
Avand in vedere ca si eu am tot c14nz si m-am confruntat cu aceleasi probleme, cred ca pot sa iti spun ce sa faci... si la ce sa te astepti in cazul in care nu faci...
Asa cum am spus am patit si eu acelasi lucru, iar pe langa asta am si ramas cu el pe drum, noapte (ca norocu') doar la ~400 metri de casa.
Ce s-a intamplat? la delcou, are o mufa neagra cu trei pini, acela este un senzor optic care (asa cum mi-a spus mecanicul de la reprezentanta Opel din Arad), da scanteie la bobina si apoi la bujii. Daca ala este defect, atunci nu o sa mai ai scanteie decat atunci cand vrei sa pornesti - o scanteie slaba si scurta - ca dupa aia sa nu mai ai deloc.
Eu am fost in Shrot si am cumparat altul - la 150 lei, l-am dus la service si l-au montat ei. Daca stiam ca asta este defect il schimbam eu si ieseam mai ieftin cu 85 lei, dar la banii astia au facut si un tester si ceva reglaje, deci nu m-am suparat.
De atuci motorul merge ok fara probleme.
Ai facut un test cu agrafa?
La mine cand am avut acea problema am facut testul si nu imi da nici o eroare.
Si eu am suspectat modulul de aprindere electronica si era cat pe ce sa fiu usurat de vreo 300 lei pentru unul second.
Mai tinem legatura
soryn
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
salut , de atunci nu am mai avut probleme , acum cand vreau sa o pornesc dupa 1 zi 2 (ca numai atunci imi facea figura asta) las contactul pus vreo 15 secunde si dupa ii dau si o ia , i`am spus unui mecanic (de la napoca rally team ) si m-a intrebat daca lucra pompa de benzina.. dar nu i`am stiut spune..ca nah..de pe dacie.. , numai bine !
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Nu cumva ii dai sprit inainte de pornire? Pompa se aude din afara masinii...pui pe cineva sa puna contactul si stai langa usa spate a masinii..o sa auzi un bazait vreo 5-10 sec. Aia e pompa care are un limitator de presiune..o opreste dupa cateva secunde, dupa ce s-a realizat presiune in instalatie.
PS: Nu se da sprit la pornire..ca d-aia se ineaca.
PS: Nu se da sprit la pornire..ca d-aia se ineaca.
soryn
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
livcro a scris:Nu cumva ii dai sprit inainte de pornire? Pompa se aude din afara masinii...pui pe cineva sa puna contactul si stai langa usa spate a masinii..o sa auzi un bazait vreo 5-10 sec. Aia e pompa care are un limitator de presiune..o opreste dupa cateva secunde, dupa ce s-a realizat presiune in instalatie.
PS: Nu se da sprit la pornire..ca d-aia se ineaca.
PS: Nu se da sprit la pornire..ca d-aia se ineaca.
salut , probabil ca i`am dat sprit ,nu stiu, nu am retinut faza asta , nu am mai avut probleme , o sa ascult acel bazait sa imi dau si eu seama , Mersi
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Nu e anormal ca becul galben sa ramana aprins cu motorul oprit si contactul pus. La unele variante, becul galben se stinge fara sa pornesti...iar daca ram,ane aprins poate fi din cauza unei erori stocate. Problema e daca se aprinde martorul in mers. E indicat, pt o pornire mai usoara, sa pui contactul si sa astepti sa se amorseze instalatia de alimentare cu comb...timpul asta coincide aprox. cu intervalul pana cand se sting martorii de la airbag, abs etc.
soryn
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
livcro a scris:Nu e anormal ca becul galben sa ramana aprins cu motorul oprit si contactul pus. La unele variante, becul galben se stinge fara sa pornesti...iar daca ram,ane aprins poate fi din cauza unei erori stocate. Problema e daca se aprinde martorul in mers. E indicat, pt o pornire mai usoara, sa pui contactul si sa astepti sa se amorseze instalatia de alimentare cu comb...timpul asta coincide aprox. cu intervalul pana cand se sting martorii de la airbag, abs etc.
martorul check engine(galben) ramane aprins la contactul pus , si se stinge dupa pornirea motorului , cred ca asa e la F-uri , ca am mai verificat la o masina si tot asa e.In mers nu se aprinde martorul; nu am abs,airbag , singurele becuri care stau aprinse la contact sunt check engine , bateria, si frana de mana cand e trasa , dar se sting dupa pornire(in afara de "P")
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
soryn
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
zzzalex
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1994 c1.4zn
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2008
- Mesaj Privat
deluxx
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
soryn
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
zzzalex a scris:soryn; si eu detin un f de 1,4 si am avut aceeasi problema , nu pornea sau pornea greu; am fost la mecanic si ? surpriza carbunele central din capac distribuitor uzat. Am cumparat unul nou( 60 ron), iar acum porneste la sfert de cheie.
eu nu asteptam sa isi faca treaba pompa de benzina.. acu m`am obisnuit
- mariusrujan
- *
- 4 mesaje
- din 27 Aug 2008
- Astra 1993 C14NZ
- Dolj
mariusrujan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am Astra Caravan cu C14NZ.
Martorul galben, la punerea contactului, clipeste o data, apoi trebuie sa ramana aprins, asta inseamna ca totul este gata pentru pornire.
Dupa ajungerea motorului la turatia de relanti, trebuie sa se stinga si asa sa ramana.
Sunt motoare care functioneaza si cu martorul galben aprins, mi s-a intamplat si mie.
Mi se aprinde in mers, se stinge, iar se aprinde, fara vreo logica.
Ultima data cand a ramas aprins, am gasi mufa de la sonda de temperatura de pe galeria de admisie desfacuta.
La rece, porneste dupa 3-5 ture de motor. Daca dau o cheie scurta si opresc, la urmatoarea incercare porneste la sfert. Dupa ceea nu mai sunt probleme.
Martorul galben, la punerea contactului, clipeste o data, apoi trebuie sa ramana aprins, asta inseamna ca totul este gata pentru pornire.
Dupa ajungerea motorului la turatia de relanti, trebuie sa se stinga si asa sa ramana.
Sunt motoare care functioneaza si cu martorul galben aprins, mi s-a intamplat si mie.
Mi se aprinde in mers, se stinge, iar se aprinde, fara vreo logica.
Ultima data cand a ramas aprins, am gasi mufa de la sonda de temperatura de pe galeria de admisie desfacuta.
La rece, porneste dupa 3-5 ture de motor. Daca dau o cheie scurta si opresc, la urmatoarea incercare porneste la sfert. Dupa ceea nu mai sunt probleme.
- thrill
- ***
- 861 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 861
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mariusrujan
- *
- 4 mesaje
- din 27 Aug 2008
- Astra 1993 C14NZ
- Dolj
mariusrujan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2008
- Mesaj Privat