- lexick
- OP
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
1. Am facut testul agrafa astazi si ...ori am luat`o eu razna cu ochii ori...
Normal trebuia sa sune cam asa 1-2 de 3 ori apoi fiecare eroare de 3 ori nu?
La mine suna cam asa...
12,12,12,13,74,74,74,34,34,34,12,12,12
nu inteleg de ce 13 nu a facut de 3 ori?
Dupa lista lor ar fi...
13 -Oxygen sensor-No change n voltage/open circuit.
74-nu exista pe lista....
43 -Primary ignition(distribuitor systems) -High voltage
CODURI
Cine ma poate elucida....ce anume e defect....si ce reprezinta defectiunile...daca se pot remedia sau doar inlocuii.
Normal trebuia sa sune cam asa 1-2 de 3 ori apoi fiecare eroare de 3 ori nu?
La mine suna cam asa...
12,12,12,13,74,74,74,34,34,34,12,12,12
nu inteleg de ce 13 nu a facut de 3 ori?
Dupa lista lor ar fi...
13 -Oxygen sensor-No change n voltage/open circuit.
74-nu exista pe lista....
43 -Primary ignition(distribuitor systems) -High voltage
CODURI
Cine ma poate elucida....ce anume e defect....si ce reprezinta defectiunile...daca se pot remedia sau doar inlocuii.
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
shosetu
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
- lexick
- OP
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
sonda lambda este senzorul de pe evacuare, cel cu un fir. ca sa-l desfaci, trebuie sa incalzesti motorul, il opresti si abia apoi il desfaci, fara sa te arzi. Daca incerci la rece sa-l dai jos, indoi cheia de strans ce e.
EGR-ul l-ai schimbat cu piesa noua? E posibil sa fie nevoie si de o resetare pe tester a erorilor, sau sa astepti pana se face un ciclu de vreo 20 de porniri ale motorului, cand se reseteaza automat.
E posibil sa ai si defectiune pe cablaje (mufe,fire..)
EGR-ul l-ai schimbat cu piesa noua? E posibil sa fie nevoie si de o resetare pe tester a erorilor, sau sa astepti pana se face un ciclu de vreo 20 de porniri ale motorului, cand se reseteaza automat.
E posibil sa ai si defectiune pe cablaje (mufe,fire..)
- lexick
- OP
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
cosmin_neb1 a scris:sonda lambda este senzorul de pe evacuare, cel cu un fir. ca sa-l desfaci, trebuie sa incalzesti motorul, il opresti si abia apoi il desfaci, fara sa te arzi. Daca incerci la rece sa-l dai jos, indoi cheia de strans ce e.
EGR-ul l-ai schimbat cu piesa noua? E posibil sa fie nevoie si de o resetare pe tester a erorilor, sau sa astepti pana se face un ciclu de vreo 20 de porniri ale motorului, cand se reseteaza automat.
E posibil sa ai si defectiune pe cablaje (mufe,fire..)
EGR-ul l-ai schimbat cu piesa noua? E posibil sa fie nevoie si de o resetare pe tester a erorilor, sau sa astepti pana se face un ciclu de vreo 20 de porniri ale motorului, cand se reseteaza automat.
E posibil sa ai si defectiune pe cablaje (mufe,fire..)
Egr ...asta e cu bube...mai bine luam un egr facut de PIERBURG ca cea de la FEBi vad ca are bube... , contactele sunt ok..am resetat de 2 ori ..
Ufff iti multumesc mult....nu prea sunt mecanic ...dar am gasit
3 milioane Producator PRODUCATOR NGK
sonda lambda PRODUCATOR SWAG 1,5 milioane
Sonda Lambda PRODUCATOR FEBI 1,2 milioane
BOSH 2,2 milioane
Daewoo 2,4 mil
Ce credeti ca merita mai mult cea NGK? o sa tina mai mult? sau va functiona mai corect?
Este greu sa schimbi eu acea sonda? oare? ce cheie de cat imi trebuie? ) cred ca la mine trebuie sa dau bara jos ...nu vad cum mi`ar incape mana acolo tinand cont ca tigra este o masina foarteeeeeeeeeee fierbinte.
Aveti idee ce imi mai trebuie? sa dau cu un spray degresant d`ala intai? ...garnituri are? trebuie solicon rosu de ala ceva?
Mi`au cerut 3 milioane sa o schimbe , la service , o fi asa grei de schimbat de merita banii?
Va multumesc frumos pentru timpul pierdut
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
3 milioane sa-ti schimbe sonda? Eu zic sa schimbi service-ul..
fii atent:
- iti trebuie o inelara de 22, bine ar fi sa ai una cotita, ca daca e dreapta, o sa schimbi pozitia de multe ori, locul e cam stramt si pasul e cam mic
- sonda are un singur fir, pe care il decuplezi inainte de a te apuca de treaba.
- mai intai incalzesti motorul, sa se desfaca usor. Nu incerca la rece, o sa iti iasa foooarteee greu (cum am facut eu, dupa ce am indoit o cheie si am impins cu piciorul in ea..apoi am aflat ca de fapt trebuie incalzit motorul)
- ideala ar fi o rampa,dar se poate si fara, eu nu am avut.
Daca sonda noua iti vine cu mufa de cuplaj, ai scapat mai usor. A mea a venit cu un simplu fir, fara mufa. A trebuit sa tai mufa de la sonda originala, dupa ce am scos-o, si sa o lipesc de firul sondei noi. Eu am folosit pistol de lipit si fludor, sa fiu mai sigur de legatura. In pachet a venit si un tub termocontractant, care se strange asa pe fir cand il incalzesti cu feonul si iti izoleaza lipitura, nu ai nevoie de banda de izolat.
Nu trebuie sa-i dai cu alt silicon pe sonda noua, ea vine cu un fel de vaselina speciala pe filet, e de-ajuns, nu trebuie nimic altceva, nici alte garnituri, decat ce primesti in pachet.
Eu mi-am luat Bosch (made in UE...deci..nu stiu ce sa zic referitor la calitate) cu 162 lei, abia am gasit-o la un magazin din sibiu. La mine se comporta bine, am pus-o pe tester si valorile sar de la "high" la "low", semn ca-si face bine treaba.
Despre restul marcilor nu stiu nimic, mai erau unele italiene mai ieftine.
Referitor la EGR, contactele inteleg ca sunt ok, problema poate fi si din fire, intrerupte in vreun loc pe parcurs..cine stie..
Eu am eroarea 43, care in TIS si in Opel Scanner se spune ca e legata tot de EGR, dar pe un site pe net apare ca fiind legata de aprindere. Nu stiu ce sa cred, EGR-ul meu pare sa fie schimbat de curand de fostul proprietar pentru ca arata curat. Oricum am in plan sa desfac toata admisia si sa curat si EGR-ul.
Si inca ceva. La mine intr-un timp mi-au aparut erorile: 13, 43, 47. Am schimbat si eu sonda lambda, dar ma tot gandesc ca poate eroarea de pe sonda sa fie cauzata si de eroarea de pe EGR. Dupa ce am schimbat sonda, am ramas cu 43 (a disparul prin miracol si 47, fara legatura zic eu...)pe care de fapt am avut-o inca din ziua cand am cumparat masina.
fii atent:
- iti trebuie o inelara de 22, bine ar fi sa ai una cotita, ca daca e dreapta, o sa schimbi pozitia de multe ori, locul e cam stramt si pasul e cam mic
- sonda are un singur fir, pe care il decuplezi inainte de a te apuca de treaba.
- mai intai incalzesti motorul, sa se desfaca usor. Nu incerca la rece, o sa iti iasa foooarteee greu (cum am facut eu, dupa ce am indoit o cheie si am impins cu piciorul in ea..apoi am aflat ca de fapt trebuie incalzit motorul)
- ideala ar fi o rampa,dar se poate si fara, eu nu am avut.
Daca sonda noua iti vine cu mufa de cuplaj, ai scapat mai usor. A mea a venit cu un simplu fir, fara mufa. A trebuit sa tai mufa de la sonda originala, dupa ce am scos-o, si sa o lipesc de firul sondei noi. Eu am folosit pistol de lipit si fludor, sa fiu mai sigur de legatura. In pachet a venit si un tub termocontractant, care se strange asa pe fir cand il incalzesti cu feonul si iti izoleaza lipitura, nu ai nevoie de banda de izolat.
Nu trebuie sa-i dai cu alt silicon pe sonda noua, ea vine cu un fel de vaselina speciala pe filet, e de-ajuns, nu trebuie nimic altceva, nici alte garnituri, decat ce primesti in pachet.
Eu mi-am luat Bosch (made in UE...deci..nu stiu ce sa zic referitor la calitate) cu 162 lei, abia am gasit-o la un magazin din sibiu. La mine se comporta bine, am pus-o pe tester si valorile sar de la "high" la "low", semn ca-si face bine treaba.
Despre restul marcilor nu stiu nimic, mai erau unele italiene mai ieftine.
Referitor la EGR, contactele inteleg ca sunt ok, problema poate fi si din fire, intrerupte in vreun loc pe parcurs..cine stie..
Eu am eroarea 43, care in TIS si in Opel Scanner se spune ca e legata tot de EGR, dar pe un site pe net apare ca fiind legata de aprindere. Nu stiu ce sa cred, EGR-ul meu pare sa fie schimbat de curand de fostul proprietar pentru ca arata curat. Oricum am in plan sa desfac toata admisia si sa curat si EGR-ul.
Si inca ceva. La mine intr-un timp mi-au aparut erorile: 13, 43, 47. Am schimbat si eu sonda lambda, dar ma tot gandesc ca poate eroarea de pe sonda sa fie cauzata si de eroarea de pe EGR. Dupa ce am schimbat sonda, am ramas cu 43 (a disparul prin miracol si 47, fara legatura zic eu...)pe care de fapt am avut-o inca din ziua cand am cumparat masina.
- lexick
- OP
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
In primul rand iti multumesc pentru timpul acordat, raman dator cu o bere ,cand treci prin cta nu ezista sa ma contactezi .
43 Primary ignition (distributor systems) nu are legatura cu EGR am intrebat multa lume...ce anume o fi asta ...ce dracu problema cu aprinderea o fi habar nu am
Sunt constient ca sonda lambda poate sa dea erori in egr si invers...de aia incep prin a o schimba pe cea ieftina
Cred ca o sa merg pe febi aka Swag care de fapt e una si aceiasi firma ...cel putin sunt Made in Germany 100% , aveam cea mai buna parere despre bosch inca decand eram un copil mic dar se pare ca de cand fabrica in UE aka Turcia nu il mai lauda nimeni ba din contra ....pacat, mare pacat.
NGK sunt foarteeee laudati pe net pentru bujii , ma intreb cat de buni sunt la sonde ))
Pierburg astia cica sunt foarte buni fac lucruri pentru Mercedes ca standard.
Habar nu am sper sa se mai gaseasca oameni cu opinii.
Respect!
43 Primary ignition (distributor systems) nu are legatura cu EGR am intrebat multa lume...ce anume o fi asta ...ce dracu problema cu aprinderea o fi habar nu am
Sunt constient ca sonda lambda poate sa dea erori in egr si invers...de aia incep prin a o schimba pe cea ieftina
Cred ca o sa merg pe febi aka Swag care de fapt e una si aceiasi firma ...cel putin sunt Made in Germany 100% , aveam cea mai buna parere despre bosch inca decand eram un copil mic dar se pare ca de cand fabrica in UE aka Turcia nu il mai lauda nimeni ba din contra ....pacat, mare pacat.
NGK sunt foarteeee laudati pe net pentru bujii , ma intreb cat de buni sunt la sonde ))
Pierburg astia cica sunt foarte buni fac lucruri pentru Mercedes ca standard.
Habar nu am sper sa se mai gaseasca oameni cu opinii.
Respect!
edikt
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
Ciufy22
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2008
- Mesaj Privat
edikt
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
Ciufy22
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2008
- Mesaj Privat
edikt
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
Ciufy22
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2008
- Mesaj Privat
nas crede, mufe sunt multe:) am sa ma interesez maine despre cod exact ce spune si ce anume este, mai am si niste programe si sa vad, poate kiar diseara dar is f obosit ...orikum nu ar trebui sa fie ceva grav....e un senzor care ar putea da informatii gresite la afisaj ala....sper sa nu fie ceva care sa determine buna functionare a motorului ....iti face vreo figura? merge sacadat sau ceva de genu?
idu meu e flipper_xxs poti da mesaj pe ym
idu meu e flipper_xxs poti da mesaj pe ym
edikt
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
Mergea rau motorul adika nu merge rotund la turatii mici (pana in 1800-200 rpm) si nu stiam de ce pt k nu imi era aprins check-ul si ieri a inceput sa se aprimda si check-ul si porneste si mai greu. Eu unul sper sa fie aceeasi problema. Oricum ms de ajutor si daca reusesti sa aflii ce e acel cod mai exact si pe unde vine el pe motor anuntama
shosetu
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
lexick a scris:
3 milioane Producator PRODUCATOR NGK
sonda lambda PRODUCATOR SWAG 1,5 milioane
Sonda Lambda PRODUCATOR FEBI 1,2 milioane
BOSH 2,2 milioane
Daewoo 2,4 mil
3 milioane Producator PRODUCATOR NGK
sonda lambda PRODUCATOR SWAG 1,5 milioane
Sonda Lambda PRODUCATOR FEBI 1,2 milioane
BOSH 2,2 milioane
Daewoo 2,4 mil
Eu aveam probleme cu noxele. Dupa schimbarea sondei Lambda (pe care am dat 120ron firma de pe carton se numeste InterMotor) am trecut rar-ul
- lexick
- OP
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
shosetu a scris:
Eu aveam probleme cu noxele. Dupa schimbarea sondei Lambda (pe care am dat 120ron firma de pe carton se numeste InterMotor) am trecut rar-ul
lexick a scris:
3 milioane Producator PRODUCATOR NGK
sonda lambda PRODUCATOR SWAG 1,5 milioane
Sonda Lambda PRODUCATOR FEBI 1,2 milioane
BOSH 2,2 milioane
Daewoo 2,4 mil
3 milioane Producator PRODUCATOR NGK
sonda lambda PRODUCATOR SWAG 1,5 milioane
Sonda Lambda PRODUCATOR FEBI 1,2 milioane
BOSH 2,2 milioane
Daewoo 2,4 mil
Eu aveam probleme cu noxele. Dupa schimbarea sondei Lambda (pe care am dat 120ron firma de pe carton se numeste InterMotor) am trecut rar-ul
Da pai eu sunt mai obsedat cu marcile stiu )) , sunt satul de rebuturi pe care sa le schimbi dupa 1 an sau mai putin.
Tind sa am o mare incredere in febi aka Swag , respect bosch`ul dar nu prea am incredere sunt nedumerit ...daewoo sunt fiabile ...cati au schimbat de ex sonda asta la nubira ? putini...sunt fiabile , iar nkg sunt legendare )
De aici NEHOTARAREA mare a mea
serjiu25
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- lexick
- OP
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
serjiu25 a scris:salut;imi poate explica si mie ce este testul agrafa?
Cu tot respectul pentru tine si stiu ca o sa ma injuri , pentru ca nici eu nu sunt de acord cu cei ce se dau smecheri si membrii vechi si iti impun tie reguli cand de fapt sunt niste idioti .Eu am o problema cu ei , dar in cazul tau (al intrebarii tale) ...te sfatuiesc sa folosesti functia cauta(search) : testul agrafa .Vei gasi suficiente materiale.
Daca nu te descurci revino cu un post si eu iti voi copia de acolo.
serjiu25
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat