Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
vali zak a scris:Ceva noutati?

usor usor incepe sa se potoleasca dar nu a disparut complet, n-am mai facut nimic nou
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
daca ai 2.2 DTI verifica furtunul de turbo care vin din turbina peste motor si se duce in intercooler. s-ar putea sa ai surprize Very Happy asta daca ai eliminat toate celelalte probleme expuse pe aici. Am reparat 2 vectre 2.2 DTI cu problema asta, le crapa furtunul de turbo si pierzi presiune pe acolo. La opel unu GM e 7 mil deci mai bine il faci din inox.
  • vectra_gts

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
"Cu pornirea la rece cred ca sunt oringurile de la furtunasele de retur, se vad ceva urme de scurgeri pe chiulasa."

Problema asta o are si motorul meu...ma puteti ajuta cu ceva sfaturi pentru eliminarea ei...
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ToX a scris:daca ai 2.2 DTI verifica furtunul de turbo care vin din turbina peste motor si se duce in intercooler. s-ar putea sa ai surprize Very Happy asta daca ai eliminat toate celelalte probleme expuse pe aici. Am reparat 2 vectre 2.2 DTI cu problema asta, le crapa furtunul de turbo si pierzi presiune pe acolo. La opel unu GM e 7 mil deci mai bine il faci din inox.


hai ma nene ma luasi din gara, ce are datul in nas violent cu furtunul crapat de turbo, am schimbat deja 2, ce spui tu este atunci cand auzi un bubuit puternic, masina nu mai trage si vezi ceva fum in spate, sau in loc de bubuit un fasait si nu e 7 milioane e 5 milioane cu tot cu teava de plastic si cotul de jos, separate nu prea vin


vectra_gts a scris:"Cu pornirea la rece cred ca sunt oringurile de la furtunasele de retur, se vad ceva urme de scurgeri pe chiulasa."

Problema asta o are si motorul meu...ma puteti ajuta cu ceva sfaturi pentru eliminarea ei...


a fost o exprimare cam aiurea din partea mea, partea cu mizeria de ulei de pe motor este de la inelul de cauciuc ce etanseaza capacul chiulasei si conducta ce ajunge in capatul injectorului, e cam greu sa le comanzi, desi am fost cu poze la magazin pana la urma m-am trezit cu simeringurile de la injectoare (sau oringuri cum le zic altii) asa ca am bagat silicon

daca mizeria se refera la motorina pe furtunasele de retur va trebui sa le comanzi, probabil la metru si le tai singur pe bucati, daca pe cele vechi vezi urme de ulei (in interiorul lor) va trebui sa comanzi si simeringurile injectoarelor, cam 30 lei bucata, insa va trebui sa dai axul cu came jos, chestia cu axul e valabila si pt cele de la capacul chiulasei si conducta
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,295
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ma scuzi, mi-am dat cu parerea din ce am rezolvat eu, anyway inseamna ca baietii de la dibas si-au tras 2 mil in plus Very Happy

dupa mine, datul in nas violent poate rezulta din mai multe probleme. presiunea scade in turbina instant, presiunea de carburant scade, injectoarele nu mai scuipa cat trebuie si cand trebuie, filtru de motorina naspa, pompa cu probleme, senzor crankshaft, AFM-ul defectuos pot fi multiple variante..


nu stiu exact cum e la diesel ,la mine de exemplu aveam pierderi pe la traseul de la turbina in admisie dar nu dadea in nas violent ci scadea puterea in sarcina
  • vectra_gts

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
turculetz a scris:
ToX a scris:daca ai 2.2 DTI verifica furtunul de turbo care vin din turbina peste motor si se duce in intercooler. s-ar putea sa ai surprize Very Happy asta daca ai eliminat toate celelalte probleme expuse pe aici. Am reparat 2 vectre 2.2 DTI cu problema asta, le crapa furtunul de turbo si pierzi presiune pe acolo. La opel unu GM e 7 mil deci mai bine il faci din inox.


hai ma nene ma luasi din gara, ce are datul in nas violent cu furtunul crapat de turbo, am schimbat deja 2, ce spui tu este atunci cand auzi un bubuit puternic, masina nu mai trage si vezi ceva fum in spate, sau in loc de bubuit un fasait si nu e 7 milioane e 5 milioane cu tot cu teava de plastic si cotul de jos, separate nu prea vin


vectra_gts a scris:"Cu pornirea la rece cred ca sunt oringurile de la furtunasele de retur, se vad ceva urme de scurgeri pe chiulasa."

Problema asta o are si motorul meu...ma puteti ajuta cu ceva sfaturi pentru eliminarea ei...


a fost o exprimare cam aiurea din partea mea, partea cu mizeria de ulei de pe motor este de la inelul de cauciuc ce etanseaza capacul chiulasei si conducta ce ajunge in capatul injectorului, e cam greu sa le comanzi, desi am fost cu poze la magazin pana la urma m-am trezit cu simeringurile de la injectoare (sau oringuri cum le zic altii) asa ca am bagat silicon

daca mizeria se refera la motorina pe furtunasele de retur va trebui sa le comanzi, probabil la metru si le tai singur pe bucati, daca pe cele vechi vezi urme de ulei (in interiorul lor) va trebui sa comanzi si simeringurile injectoarelor, cam 30 lei bucata, insa va trebui sa dai axul cu came jos, chestia cu axul e valabila si pt cele de la capacul chiulasei si conducta


-multumesc....imi poti spune de unde pot cumpara furtunasele de retur...e dificil sa le inlocuiesc? exista ceva trucuri pe care trebuie sa le stiu?crezi ca uzarea semeringurilor de la inject duce la o pornire greoaie cand nu intra bujiile?

si eu am patit-o cu furtunul de sus de la turbo si nu facea altceva decat sa suiere si sa scoata fum mult pe teava de esapament dar motorul mergea normal, o singura data pe tot drumul mi s-a aprins "cheia"...mi s-a spart in drum spre mare cand alergam cu 200 km/h si nu mi-am dat seama deact tarziu cand am ajuns in constanta ca am vazut fum in oglinda...m-am intors cu el spart si cand am ajuns la bucuresti aveam tot spatele masinii negru Shocked
l-am taiat , i-am bagat o tubulatura din plastic ci coliere si am mai mers asa vreo 6 luni du pacare a crapat de tot...am cautat la toti distribuitorii de piese si mai jos de 7 mil nu l-am gasit.
-si inca o intrebare care nu are leg cu topicul: ti-ai facut o remapare EDS?
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
1. nu era nevoie sa citezi toata placinta, dar te iertam ca esti incepator, furtunase gasesti cam pe la toate magazinele, evident nu GM sau daca gasesti GM pe original taiate capsate etc e pe undeva la 160 ron, eu zic ca e mai avantajos sa cumperi 1m indiferent de firma cu 10, 20 lei maxim iar din metrul ala iti mai si ramane, singura problema este ca 3mm este putin mai rar si de obicei gasesti 3.2 dar sa nu te lasi pacalit, vei gasi.
De obicei pornirea greoaie e de la furtunase, se coc si intra aer pe langa ele iar pompa se dezamorseaza.

2. simeringurile injectoarelor: daca citesti atent tot topicul vei reusi sa le identifi, sunt niste inele sau mai bine zis cilindri de cauciuc cu o chestie metalica la exterior, astea sunt presate intre injector si conducta, daca sunt uzate va intra aer pe langa ele cu acelasi efect: dezamorsare, evident urmarea e logica.

3. Da, am remapat motorul cu softul eds, super soft si super reprezentanti fara nume dar sunt unicii Smile) nu te lua dupa alti idioti care au impresia ca pot scrie ceva pe vectra C psg 16 y22dtr.

P.S. ar fi pacat sa nu profiti de oferta cat timp e valabila la remapare mai ales ca ai GTS (azi de exemplu intr-o zona de accelerare ~ 50 m cand intram pe splaiul unirii m-am chinuit sa depasesc viteza unui renault scenic de pe banda 1 care avea ceva la bord si pana la urma am lovit bordura in toata splendoarea ei de mi-a sarit si telefonul si telecomanda de la modulatorul fm, masina inca mergea drept fara vibratii, eram putin uimit, cum ? inca nu mi-a sarit roata? Smile) am mers mai departe evident dupa ce l-am depasit, dupa 3 semafoare am zis hai sa opresc sa vad ce s-a intamplat, o galca pe toata latimea cauciucului, geanta aparent intreaga, am mai mers 2 semafoare iar la al 3-lea buuuuuuuuuum, cade masina pe dreapta:)))), pus rezerva mers mai departe, asta ca sa iti faci idee in ce conditii merg de obicei.) Super, 40.000 cu remapare si tachetii sunt ca noi, doar o mica linie care marcheaza unde cade axul cu came putin vizibila iar motorul straluceste (ce-i drept nu imi notez cand schimb uleiul si dupa socotelile mele cred ca e mai devreme de 8000)
  • vectra_gts

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Imi place ca-ti cunosti masina pana in maruntaiele ei Smile In legatura cu pornirea greaoaie am citit pe forum o discutie fff lunga dar care nu s-a concretizat printr-o concluzie utila...o sa incerc cu inlocuirea furtunaselor ca e mai usor si daca persista si cu inlocirea semeringurilor.....masina are 110.000 km si face asta de pe la 80.000...crezi ca e prea batran motorul meu pt EDS?
Merci
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
remaparea am facut-o pe la 141-142.000 acum am 180000, as zice ca e tocmai bun Smile) dar hai sa lasam topicul cu problema lui
  • costi mh

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pt TURCULETZ sefu vad ca te mai pricepi asa nu esti pof dar esti bun sati spun o treaba am si eu o vectra 22dti din 2001 am niste probleme la ea imi dadea senzor pompa injectie,vaccum solenoid valve,egr poate si debitmetru .EGR l am curatat mia pornit mai greu un pic dupa ce l am curatat si dadea un fum negru la pornie nu mult dar n pic cand o acceleram si acum frate nu mai porneste nu am mai pornit o de 2 saptamani.Ai idee ceva sau un service bun in craiova sau in timisoara ,sincer ''toti ''sunt meseriasi din vorbe uite nr meu sms tel 0762666671
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
e cam varza Smile) egr-ul l-ai cam curatat degeaba sau macar aproape degeaba, de obicei e uzura mecanica nu depunere
aia cu pompa e nasoala, poate din cauza ei nu iti mai porneste, vacuum solenoid valve se refera la o electrovalva (sau poate ai vreun furtunas crapat), debitmetrul e destul de posibil sa fie invechit avand in vedere ca e 2001, nu ai ce sa ii faci e o folie incinsa care cu timpul se distruge.
Norocul tau ar fi ca acele erori sa nu fie prezente, daca pui contactul cu una din mufe scoasa iti inmagazineaza cod eroare.
Ar mai fi varianta cu dezamorsarea pompei din cauza furtunaselor sau a filtrului sau nu iti merg bujiile, ori releul lor ori sunt arse.
Poate ma prinzi intr-un weekend la Craiova sa ne uitam atenti dar ajung mai rar, cam la 2, 3 saptamani.

debitmetrul e cam 450 ron, egr-ul cam 1400, o electrovalva e cam 800 cred de pompa nu vreau sa iti spun ca te sperii Smile) iti zic totusi ca reconditionarea e in jur de 4000


P.S. masina mea si-a revenit complet, probabil o fi scapat niste gasket pe undeva de cand incercam sa etansez conductele de la filtru
  • und_alexx

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cam aceleasi prbl patesc si eu la un vectra b 2000 dti! da sa moara in mers...uneori chiar moare si o pornesc greu....nici o eroare nimic pe tester! ce ins gasket...?
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Mastic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR