Bogdan87
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Sibiu
- Masina: Manta 1987 20E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2008
- Mesaj Privat
- D.Mihai
- **
- 210 mesaje
- din 30 Nov 2005
- Astra 2000 Z18XE
- Bucuresti
D.Mihai
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2005
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Bogdan87
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Sibiu
- Masina: Manta 1987 20E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Ciuby
- **
- 317 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Tigra 1996 x14xe
- Buzau
Ciuby
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Buzau
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu modifica nimic, doar jante daca o sa mai ai bani pentru ele.
Punctele mici de rugina le faci cu plumb, cel mai clasic si tine! Sunt paste decapante si batoane speciale, e ceva de vis.
Nu o cobori ca o sa te enervezi, si asa e joasa.
Motorul e bine sa nu il vopsesti fara pregatire serioasa, o sablare e cea mai buna dupa care degresare si neaparat vopsea speciala care rezista la temperatura. Capacul culbutori se curata cu solvent, se sableaza si se da la cromat.
Sa nu-i pui eleroane si alte zorzoane, ce este original este mai de bun gust.
Punctele mici de rugina le faci cu plumb, cel mai clasic si tine! Sunt paste decapante si batoane speciale, e ceva de vis.
Nu o cobori ca o sa te enervezi, si asa e joasa.
Motorul e bine sa nu il vopsesti fara pregatire serioasa, o sablare e cea mai buna dupa care degresare si neaparat vopsea speciala care rezista la temperatura. Capacul culbutori se curata cu solvent, se sableaza si se da la cromat.
Sa nu-i pui eleroane si alte zorzoane, ce este original este mai de bun gust.
Bogdan87
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Sibiu
- Masina: Manta 1987 20E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2008
- Mesaj Privat
@dancuciureanu, din cate vad esti cam cunoscator, frumos motorasul, asa o suma estimativa nu stii cam la cat ma duce o vopsea la motor? te pricepi la tinichigerie, poti sa-mi dai si mie niste sfaturi, ca vreau so fac pe cat se poate de mult de unul singur, vreau sa fie facuta de mine,altfel unde-i placerea ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Am intirziat cu raspunsul, sper ca vei primi totusi notificare pe mail, unii nu seteaza asta. Eu am fost la OpelFest Paltinis, era o ocazie buna sa discutam ca timp de scris nu am.
CURATARE : cu flex, perie de sirma si cel mai bun prin sablare, trebuie un compresor si pistol special, nisip gasesti la sac pe la fabricile de sticlarie.
SASIU/TABLA : dupa ce ai curatat mecanic zona si nu ai pic de rugina mici gauri se astupa direct cu aliaj Pb_Sn. Este in comert o pasta speciala, o vei gasi la magazinele mai serioase care vind diverse pentru instalatii sanitare in Cu. Cu asta ungi, vii cu flacara, tot acolo gasesti arzator si butelii mici dar atentie sa aiba min. 30% propan, si dupa ce apare strat lucios bagi aliajul putin in exces si il modelezi cu o spatula. Dupa asta intri cu raspa/pila sa iei grosul dupa care smirghel. La gauri mai mari se decupeaza exact cit este nevoie, se prinde bucata cu cleste blocare si se face la fel. iti garantez ca astfel nu apar valuri in tabla ca se lucreaza la temperaturi mici, rugina nu vei avea in veci.
Tabla care nu are aliaj pe ea vezi ca rugineste foarte repede, dupa ce faci o zona imediat chituiesti, slefuiesti si sprit-chit.
Mai scriu multe daca esti interesat, am si detalii care nu le vei gasi asa usor....
CURATARE : cu flex, perie de sirma si cel mai bun prin sablare, trebuie un compresor si pistol special, nisip gasesti la sac pe la fabricile de sticlarie.
SASIU/TABLA : dupa ce ai curatat mecanic zona si nu ai pic de rugina mici gauri se astupa direct cu aliaj Pb_Sn. Este in comert o pasta speciala, o vei gasi la magazinele mai serioase care vind diverse pentru instalatii sanitare in Cu. Cu asta ungi, vii cu flacara, tot acolo gasesti arzator si butelii mici dar atentie sa aiba min. 30% propan, si dupa ce apare strat lucios bagi aliajul putin in exces si il modelezi cu o spatula. Dupa asta intri cu raspa/pila sa iei grosul dupa care smirghel. La gauri mai mari se decupeaza exact cit este nevoie, se prinde bucata cu cleste blocare si se face la fel. iti garantez ca astfel nu apar valuri in tabla ca se lucreaza la temperaturi mici, rugina nu vei avea in veci.
Tabla care nu are aliaj pe ea vezi ca rugineste foarte repede, dupa ce faci o zona imediat chituiesti, slefuiesti si sprit-chit.
Mai scriu multe daca esti interesat, am si detalii care nu le vei gasi asa usor....
vgv21
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
vampire
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Suceava
- Masina: Manta 1979 20E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2007
- Mesaj Privat