BlackT
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Timis
- Masina: Mokka 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
Dupa cum zice si titlul, sunt curios de acest lucru...adica pana azi dimineata, cand am lasat din mana cheile masinii pentru a fi preluata de domnii de la RAR (autentificare + poze, atat), pornirea masinii se comporta ireprosabil, nu dadea rateuri, nu se inneca, totul in regula.
Dar cand s-o iau de pe rampa, unde i s-au facut poze (presupun), surpriza!...nu mai porneste la cheie...tacaneli, se aprindeau si se stingeau martorii de bord dupa cum tacanea, deci nu mai era curent.
Poate ca m-a lovit putin paranoia, dar prea ciudat sa pice bateria dintr-odata, fara simptome care sa anunte momentul fatidic.
Ce parere aveti?
Dar cand s-o iau de pe rampa, unde i s-au facut poze (presupun), surpriza!...nu mai porneste la cheie...tacaneli, se aprindeau si se stingeau martorii de bord dupa cum tacanea, deci nu mai era curent.
Poate ca m-a lovit putin paranoia, dar prea ciudat sa pice bateria dintr-odata, fara simptome care sa anunte momentul fatidic.
Ce parere aveti?
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Cea mai ieftina si probabila treaba care ar fi putut sa se intample este ca una din borne sa nu mai faca contact perfect , cand pui doar contactul ,curentul absorbit de instalatia electrica este relativ mic , cand dai la automat insa consumul creste si contactele bornelor sunt destul de mult solicitate , in cazul in care acel contact este superficial apar pauzele care iti dau tacaniturile alea , incearca sa desfaci bornele , curata bine si la baterie si la cabluri , strangele bine la loc si NU pune vaselina , daca nu ai vaselina speciala pt contacte foloseste miere , Sper ca asta sa fie defectul , dupa cum am spus e cel mai ieftin . Cu respect !
- marius1998
- **
- 113 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Vectra 1997 x20xev
- Brasov
marius1998
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
Da, bateriile chiar "pica", fara sa anunte . Si eu am patit-o, cu baterie noua, in garantie.Dupa 2 luni, cu incarcarea in parametrii normali, bateria a cedat, nu mai tinea curent nici 5 min.Cred ca motivele pot fi 2 : bateria asa a fost din fabricatie (desi inclin sa cred ca este putin probabil) ; sau inainte sa o cumpar, a fost lovita, scapata, sau a primit vreun soc de natura mecanica.Cert este ca am schimbat-o, fara sa fac reparatii la alternator si nu mai am probleme.
BlackT daca ai fost atent cu cateva saptamani inainte sa se intample acest lucru, ai observat cumva daca electromotorul invartea mai greu uneori.Daca da, inseamna ca acesta este cauza problemei tale.Sau poate ai un contact necorespunzator, de exemplu intre alternator si electromotor, sau vreo borna.Poti verifica singur, insa daca nu reusesti, iti sugerez sa mergi la un specialist.Bineinteles este doar parerea mea.
Succes !
BlackT daca ai fost atent cu cateva saptamani inainte sa se intample acest lucru, ai observat cumva daca electromotorul invartea mai greu uneori.Daca da, inseamna ca acesta este cauza problemei tale.Sau poate ai un contact necorespunzator, de exemplu intre alternator si electromotor, sau vreo borna.Poti verifica singur, insa daca nu reusesti, iti sugerez sa mergi la un specialist.Bineinteles este doar parerea mea.
Succes !
- deleted-2234
- *
- 24 mesaje
- din 22 Apr 2006
deleted-2234
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2006
- Mesaj Privat
BlackT
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Timis
- Masina: Mokka 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat