- Drogas
- OP
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salutare baieti,
Maine ma duc sa vad un Opel Astra y20 DTH din 2003 care din spusele proprietarului stationeaza pe bara de anul trecut, numerele sunt expirate... Ce nedumeriri am si ce ma sfaturiti:
Daca masina chiar merita cumparata sa o iau asa si sa ma ocup eu de inmatriculare sau sa ii pun conditia proprietarului sa ii faca RAR + autenticitate si numere rosii, dupa acesta procedura mai pot avea probleme pe undeva, ce ma nelinisteste e faptul ca masina e intrata in tara in 2007...
E vreo posibilitate sa fiu nevioit sa platesc taxa veche de prima inmatriculare retroactiv sau platesc ce e in vigoare?
Ce documente imi sunt necesare ?
brief mic mare
factura de cumparare din Germania
actele traduse
plata impozitului la trezorerie
RAR si autenticitate
Taxele de talon si numere
Asigurare
Mai e ceva ? Tin sa precizez ca am mai inmatriculat o masina sh acum 2 ani si e posibil sa se mai fi schimbat ceva in acesta procedura.
Fac apel la membrii forumului care au adus recent o masina sau sunt in situatia mea pentru a ma sfatui cu privire la acesta problema
Multumesc
PS Am gasit ceva topicri pew aceasta tema insa nu am gasit informatiile care ma intereseaza
Maine ma duc sa vad un Opel Astra y20 DTH din 2003 care din spusele proprietarului stationeaza pe bara de anul trecut, numerele sunt expirate... Ce nedumeriri am si ce ma sfaturiti:
Daca masina chiar merita cumparata sa o iau asa si sa ma ocup eu de inmatriculare sau sa ii pun conditia proprietarului sa ii faca RAR + autenticitate si numere rosii, dupa acesta procedura mai pot avea probleme pe undeva, ce ma nelinisteste e faptul ca masina e intrata in tara in 2007...
E vreo posibilitate sa fiu nevioit sa platesc taxa veche de prima inmatriculare retroactiv sau platesc ce e in vigoare?
Ce documente imi sunt necesare ?
brief mic mare
factura de cumparare din Germania
actele traduse
plata impozitului la trezorerie
RAR si autenticitate
Taxele de talon si numere
Asigurare
Mai e ceva ? Tin sa precizez ca am mai inmatriculat o masina sh acum 2 ani si e posibil sa se mai fi schimbat ceva in acesta procedura.
Fac apel la membrii forumului care au adus recent o masina sau sunt in situatia mea pentru a ma sfatui cu privire la acesta problema
Multumesc
PS Am gasit ceva topicri pew aceasta tema insa nu am gasit informatiile care ma intereseaza
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
daca vrei sa scapi de aglomeratie si de nervi mai bine ii spui lui sa faca RAR-ul si sa ia numere rosii si apoi poti sa te duci s-o inmatriculezi.
daca ti-e frica sa nu fie furata, te duci la politie cu el si te lamuresti acolo
taxa pe care o platesti e cea care a intrat in vigoare la 1 iulie
alte documente nu-mi vin nici mie in cap
l-ai intrebat pe proprietar de ce nu a inmatriculat-o pana acum?
daca ti-e frica sa nu fie furata, te duci la politie cu el si te lamuresti acolo
taxa pe care o platesti e cea care a intrat in vigoare la 1 iulie
alte documente nu-mi vin nici mie in cap
l-ai intrebat pe proprietar de ce nu a inmatriculat-o pana acum?
- Drogas
- OP
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Deocamdata nu pot da mai multe detalii masina e recomandata de o ruda, aseara am sunat la proprietar si i-am explicat ca mai am una de 2 ani de zile si sa nu ma cheme degeaba... in fine omul a zis ca e ok sa vin sa o vad, masina e Caravan 2003 Y 20 DTH pret 6000 negociabil neinscrisa, eu sper sa scad pe la 5700 daca masina e boboc
- hoinarel
- **
- 264 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Buzau
hoinarel
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
Eu am inmatriculat masina anul trecut si cam astea au fost actele de care am avut nevoie. In cazul tau as zice că ar fi bine să-l lasi pe el să facă RAR (acum cică e foarte aglomerat că-s cei cu inscrierea emisiilor CO2 si s-ar putea să te ducă 1-2 luni cu programarea. Merită să o iei asa doar dacă ai timp să umblii că în felul acesta iti mai reduce din pret.
Dacă are nu uita de cartonasul CARPASS (ai toate codurile masinii pe el).
TUV-ul masinii dacă-l are că ăla-ti spune câti km avea în străinătate pe bord (dacă nu au fost dati inapoi inainte - eu de aici mi-am dat seama de km reali).
Cartea de service a masinii dacă o are.
Traducerea briefului mi-a trebuit doar când a trebuit să depun actele pentru restituirea diferentei taxei de prima inmatriculare si de poluare.
Verifica uleiul in vasul de expansiune, AC, bordul, ...
SUCCES!
Dacă are nu uita de cartonasul CARPASS (ai toate codurile masinii pe el).
TUV-ul masinii dacă-l are că ăla-ti spune câti km avea în străinătate pe bord (dacă nu au fost dati inapoi inainte - eu de aici mi-am dat seama de km reali).
Cartea de service a masinii dacă o are.
Traducerea briefului mi-a trebuit doar când a trebuit să depun actele pentru restituirea diferentei taxei de prima inmatriculare si de poluare.
Verifica uleiul in vasul de expansiune, AC, bordul, ...
SUCCES!
- Drogas
- OP
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Multumesc baieti pentru sfaturi, inclusiv lui Sorin @astra24sor legat de dosumentatie
Sa va povestesc :
Masina prafuita si afra si in interior, a stat pe bara din aprilie anul trecut proprietara a vandut un apartament si din diferenta a luat 2 masini un 1.7 pe care l-a inmatriculat si masina asta la care taxa costa 1800 E pe care a lasat-o pe dreapta. PE factura de Germania a costat 6550 E, masina avea 156000 de mii de km carte servis pana la 149 de mii si 163000 pe bord neumblata la km dupa parera mea, interiorul arata boboc mai putin cauciucul de la pedala de ambreiaj care era foarte tocit masina a fost pe firma in Germania la Deutsche Telekom si cred ca a facut predominant drumuri scurte dupa ce am vazut pedala de ambreaj
An 2002 luna 8 sau 9, are numere rosii expirate la fel si autenticitatea deci trebuie dusa la RAR pe platforma...
Dotari:
oglinzi manuale,
geamuri el fata
NCDR 1100 cu magazie si ecranul aferent
comenzi volan si Traction Control
jante de tabla cu anvelope de iarna 3* 185/65 si al patrulea 195/65
toba finala noua
Per total masina era in liniile ei, nelovita nevopsita lufturi ca la a mea, butoanele de la claxoan erau intacte si acum vine partea interesanta :
bateria era moarta total am dat curent de la un logan 1.5 dci si de la o dacie 1310 se incalzeau cablurile de curent, aveam curent in bord toate alea, la motor in zona bateriei la pompele de vaccum si la ambele faruri masina avea cablurilem roase de sobolani inclusiv furtunul care duce la vasul de expansiune si tot tubul de la vasul de spalare parbirz, pana jos,... jale bag de seama ca in dieta astora nu conteaza cauciuc plastic fire metalice... cert e ca aveam faruri pozitii avarii tot pe partea electrica mergea.
Am dat de cateva ori la cheie masina abia ca invartea, becurile in bord faceau ca bradul de craciun, per total am dat vreo 6 chei lungi atat cat reusea electromotorul sa invarta o singura data a pornit balbait cu mult fum si trepidatii a mers ca 20 de secunde timp in care dadea sa moara si moarta a fost cu tot cu becul de check engine care a stat aprins in astea 20 de secunde.
Asta e o poveste ca sa aflati cum poti sa distrugi o masina de atata stat pe loc, am discutat cu proprietara sa ma mai cheme dupa ce ia baterie si merge la electrician, nu ii fac nici o oferta pana nu conduc masina, masina e intr-o parcare destul de maricica unde as putea sa ii vad ce poate pielea, singurele argumente care m-au facut sa ma mai gandesc la masina asta sunt km reali 163000 si faptul ca masina e nelovita imecabila la interior, si la un pret bun ar mertia ...
Scuze pentru postul lung
Sa va povestesc :
Masina prafuita si afra si in interior, a stat pe bara din aprilie anul trecut proprietara a vandut un apartament si din diferenta a luat 2 masini un 1.7 pe care l-a inmatriculat si masina asta la care taxa costa 1800 E pe care a lasat-o pe dreapta. PE factura de Germania a costat 6550 E, masina avea 156000 de mii de km carte servis pana la 149 de mii si 163000 pe bord neumblata la km dupa parera mea, interiorul arata boboc mai putin cauciucul de la pedala de ambreiaj care era foarte tocit masina a fost pe firma in Germania la Deutsche Telekom si cred ca a facut predominant drumuri scurte dupa ce am vazut pedala de ambreaj
An 2002 luna 8 sau 9, are numere rosii expirate la fel si autenticitatea deci trebuie dusa la RAR pe platforma...
Dotari:
oglinzi manuale,
geamuri el fata
NCDR 1100 cu magazie si ecranul aferent
comenzi volan si Traction Control
jante de tabla cu anvelope de iarna 3* 185/65 si al patrulea 195/65
toba finala noua
Per total masina era in liniile ei, nelovita nevopsita lufturi ca la a mea, butoanele de la claxoan erau intacte si acum vine partea interesanta :
bateria era moarta total am dat curent de la un logan 1.5 dci si de la o dacie 1310 se incalzeau cablurile de curent, aveam curent in bord toate alea, la motor in zona bateriei la pompele de vaccum si la ambele faruri masina avea cablurilem roase de sobolani inclusiv furtunul care duce la vasul de expansiune si tot tubul de la vasul de spalare parbirz, pana jos,... jale bag de seama ca in dieta astora nu conteaza cauciuc plastic fire metalice... cert e ca aveam faruri pozitii avarii tot pe partea electrica mergea.
Am dat de cateva ori la cheie masina abia ca invartea, becurile in bord faceau ca bradul de craciun, per total am dat vreo 6 chei lungi atat cat reusea electromotorul sa invarta o singura data a pornit balbait cu mult fum si trepidatii a mers ca 20 de secunde timp in care dadea sa moara si moarta a fost cu tot cu becul de check engine care a stat aprins in astea 20 de secunde.
Asta e o poveste ca sa aflati cum poti sa distrugi o masina de atata stat pe loc, am discutat cu proprietara sa ma mai cheme dupa ce ia baterie si merge la electrician, nu ii fac nici o oferta pana nu conduc masina, masina e intr-o parcare destul de maricica unde as putea sa ii vad ce poate pielea, singurele argumente care m-au facut sa ma mai gandesc la masina asta sunt km reali 163000 si faptul ca masina e nelovita imecabila la interior, si la un pret bun ar mertia ...
Scuze pentru postul lung
- Drogas
- OP
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Si pentru ca tot nu pot edita topicul masina are 8 airbaguri numarate de mine, nu stiu daca exista acest model doar cu 8 daca nu sunt 8 atunci sunt 10 sigur, culoaree verde metalizat
Ma gandeam ca daca o pornim pretul maxim pentru ea neinmatriculata s-ar invarti in jurl sumei de 5000 E
Alte pareri sau eventual sunt dispus sa mai vad si alte masini in Bucuresti, caravan y 20 dth dupa 2001 numai dupa ce vad poze ca altfel nu mai merg
Ma gandeam ca daca o pornim pretul maxim pentru ea neinmatriculata s-ar invarti in jurl sumei de 5000 E
Alte pareri sau eventual sunt dispus sa mai vad si alte masini in Bucuresti, caravan y 20 dth dupa 2001 numai dupa ce vad poze ca altfel nu mai merg
- astra24sor
- 0 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Astra 2001 y20dth
astra24sor
- Mesaje scrise: 0
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
Salutare!Cateva ''sfaturi'' in plus cred ca ti ar fii binevenite avand in vedere ca aduc masini din Germania.Pretul de 5000 euro mi se pare excelent daca poti negocia ata de mult.Intr-o alta ordine de idei nu cumpara masina decat in stare de functionare si dupa o verificare la tester,pentru ca pot fii probleme ascunse de care sa nu stii.Cand va trebui sa o iei pe rol la primarie va trebui sa paltesti o amenda de 50 ron,intrucat masina nu a fost declarata ca intrata in tara,acest lucru trebuind sa se faca in maxim 30 de zile.Pentru inmaticulare va trebui sa ii faci un alt certificat de autenticitate la RAR si va trebui sa mergi sa-ti puna pe cartea de identitate emisiile poluante.Nu cred ca este necesara prezenta masinii dar ca sa fii sigur 0219672 si primesti toate relatiile.Cam atat as fi avut de completat si iti urez Bafta la cumparare!
- baxterianul
- *
- 44 mesaje
- din 12 Aug 2008
- Corsa 1999
- Iasi
baxterianul
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat