- jimmychelu
- OP
- 95 mesaje
- din 23 Jun 2008
- Corsa 2004 z13dt
- Brasov
jimmychelu
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
siguranta 40 A arsa ( in cartea masinii nu era trecuta deci nu stiu de la ce e);
la pompa de injectie in partea de jos picura motorina cand dau la cheie;
Am pus o lita pe siguranta sa vad daca totusi o ia dar degeaba( eram singur ca as fi pus un ampermetru sa vad daca ia curent pe acolo..).Am verificat turul si returul la motorina si e ok... in rest nu am mai stiut la ce sa ma uit 😢
Am vorbit cu un mester de pompe de injectii din Sacele (asta daca ar fii de la pompa), si mi-a spus sa o dau jos si sa i-o duc, ca el o face, dar de unde sa stiu eu daca e de acolo?! Mentionez ca inainte de respectiva problema masina a mers normal, a fost parcata, motorul lasat 1 min la ralanti apoi oprit.
Problema e ca nu am habar deloc ce are, daca m-ati putea ajuta va rog frumos, caci nu stiu de unde sa ma apuc si nici sa o tractez pe la toate service-urile nu vreau 😢.
Brutus
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
P.S. Asigura-te ca siguranta aia de 40A nu s-a mai ars. Cred ca e vorba despre siguranta pentru ventilator radiator/dezaburire si altele care in mod cert iti pot face necazuri...
- jimmychelu
- OP
- 95 mesaje
- din 23 Jun 2008
- Corsa 2004 z13dt
- Brasov
jimmychelu
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
Brutus
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ti-ar prinde bine prezenta cuiva care se mai pricepe...
Uite metoda lui Vali zak... daca mai cauti pe forum o sa gasesti:
in primul rand umplu filtrul cu motorina dupa care (pt 20 dth) scot furtunul de retur de la injectorul 1 si trag pana vine motorina.Astfel evit sa desfac conductele si porneste relativ repede. nu dau la automat mai lung de 10 secunde .La alte motoare se desface o singura conducta si se da la automat pana vine motorina.se strange oringul desfacut si se da la automat pana va porni .Chestia cu pusul contactului de mai multe ori e valabil pt. cei care au pompa electrica in rezervor.
P.S. Nu recomand sub nici o forma sa tractezi masina bagata in viteza...
Fialdo- Suspendat
- 130 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2003 Y20DTH
- Iasi
Fialdo- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,900 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- jimmychelu
- OP
- 95 mesaje
- din 23 Jun 2008
- Corsa 2004 z13dt
- Brasov
jimmychelu
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
Informatii
Nu poti trimite mesaje private pentru pentru ca aceasta optiune a fost dezactivata sau pentru ca ai mai putin de 10 posturi.
😢( pe messenger am id tot jimmychelu . aici vad ca nu pot sa dau pm. ms mult