- octav_bz
- OP
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am si eu o intrebare,am cautat dar se pare ca nu s-a mai discutat.La mine in bord nu se aprind chestiile alea cu rosu si albastru de deasupra parghiei cu care actionezi pe cald sau rece.Ce credeti,e din sigurante sau din leduri?In tabloul de sigurante lipsesc vreo 4 sau 5,dar mi s-a zis ca e normal.In rest functioneaza absolut toate butoanele.Lamuriti-ma va rog.E normal sa nu am toate sigurantele in panou?De ce nu se aprind chestiile alea?
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Da, e foarte probabil sa fie becurile (daca se aprinde doar un singur bec e chiar sigur...) costa sub 1E bucata la Opel, problema e ca se schimba cam greu...
Sigurantele in bord nu sunt aproape niciodata "toate" (asta daca nu ai o masina cu toate dotarile si, simultan, doua motoare,, unul benzina, altul Diesel...
Sigurantele in bord nu sunt aproape niciodata "toate" (asta daca nu ai o masina cu toate dotarile si, simultan, doua motoare,, unul benzina, altul Diesel...
- octav_bz
- OP
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Nu are cum sa fie CHIAR full options (din PDV al sigurantelor, evident... ), unele optiuni se exclud in mod mutual, altele sunt propuse doar pentru anumite piete distincte (ce se pune in tarile calde nu se pune in cele reci si reciproc), iar unele suporturi de sigurante pur si simplu nu sunt folosite niciodata... vezi ca trebuie sa ai destinatia fiecareia in cartea masinii... O sa ma uit sa-ti spun care siguranta e "implicata" in respectiva parte a bordului, stiind ca exista trei modele de cutii de sigurante, in functie de anul de fabricatie (spun totul din amintiri, fiind la biurro...)
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
e 100% din cauza becului, din cauza defectului de proiectare:
desteptii de la GM au facut ca becul resp sa se aprinda odata cu CONTACT-ul, deci practic se aprinde degeaba si ziua, si evident se uzeaza mult mai repede.
Daca vrei o solutie "forever", vezi aici: http://album.4est.ro/galler...a_tuning/IMG_1335
Am pus 2 LED-uri in loc de bec, cate un LED in fiecare capat. Asta implica sa gauresti partea de sus (nevizibil dupa ce e montat)
desteptii de la GM au facut ca becul resp sa se aprinda odata cu CONTACT-ul, deci practic se aprinde degeaba si ziua, si evident se uzeaza mult mai repede.
Daca vrei o solutie "forever", vezi aici: http://album.4est.ro/galler...a_tuning/IMG_1335
Am pus 2 LED-uri in loc de bec, cate un LED in fiecare capat. Asta implica sa gauresti partea de sus (nevizibil dupa ce e montat)
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Exact asa cum zice 4est e singura solutie. Si eu am facut la fel. Din fabrica ai un singur bec in dreptul primului "omulet" desenat pe aeroterma. Lumina nu mai ajunge decat foarte slab la celelate deoarece becul din fabrica este intr-un fasung mic bagat intre fantele din plastic din spatele aerotermei.
Ramane sa desfaci aeroterma si sa pui doua leduri (unul albastru si unul rosu) in spatele comutatorului rece/cald si in spatele celuilalt "omulet" inca un bec ca cel din fabrica.
O sa iasa super.
Ramane sa desfaci aeroterma si sa pui doua leduri (unul albastru si unul rosu) in spatele comutatorului rece/cald si in spatele celuilalt "omulet" inca un bec ca cel din fabrica.
O sa iasa super.