- dgxshpe
- OP
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- OP
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- deleted-763
- *
- 42 mesaje
- din 03 Mai 2005
deleted-763
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2005
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- OP
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- rezare
- **
- 121 mesaje
- din 08 Jul 2004
- Bucuresti
rezare
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2004
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- OP
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
Si acvaplanare se intampla cand e o pelicula mica de apa pe strada , nu cand esti cu masina in apa pana peste praguri ...
S-ar putea sa fie chestia cu ambreiajul.
Mi s-a spus ca nu ar trebui sa schimb vitezele in apa deoarece exista riscul de a crapa discul de presiune.
S-ar putea sa fie adevarat....
Totusi daca vreau sa ma intorc ...??? Ce fac??
S-ar putea sa fie chestia cu ambreiajul.
Mi s-a spus ca nu ar trebui sa schimb vitezele in apa deoarece exista riscul de a crapa discul de presiune.
S-ar putea sa fie adevarat....
Totusi daca vreau sa ma intorc ...??? Ce fac??
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Eu pana acum nu am vazut disc crapat... poate placa de presiune, oricum este putin probabil sa se intample ceea ce ti s-a spus.
Eu unul prefer sa merg in treapta a II-a si sa las motorul in turatie cat mai mica (constant) defect de pe vremea cand aveam Dacia unde paleta de la pompa de apa arunca apa in tot motorul...
Eu unul prefer sa merg in treapta a II-a si sa las motorul in turatie cat mai mica (constant) defect de pe vremea cand aveam Dacia unde paleta de la pompa de apa arunca apa in tot motorul...
- Gaby
- **
- 204 mesaje
- din 20 Jan 2005
- Astra 1999 X16XEL
- Bucuresti
Gaby
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2005
- Mesaj Privat
Din cate stiu eu, cand mergi cu masina printr-o apa suficient de mica cat sa nu-ti intre in gura de captare a aerului, trebuie sa:
- mergi incet, turatie mica, treapta 2
- mers cu viteza cat mai constanta, astfel incat apa din fata masinii, o data impinsa intr-un mic val spre inainte, sa-si pastreze inaltimea. Acest mic val va fi la o distantã de cativa cm de masina
- daca poti, mergi aproape de o alta mainia din fata pt: 1. iti taie apa (iti coboara nivelul ei in fata masinii) si 2 vezi din timp anumite denivelari ale drumului.
- mergi incet, turatie mica, treapta 2
- mers cu viteza cat mai constanta, astfel incat apa din fata masinii, o data impinsa intr-un mic val spre inainte, sa-si pastreze inaltimea. Acest mic val va fi la o distantã de cativa cm de masina
- daca poti, mergi aproape de o alta mainia din fata pt: 1. iti taie apa (iti coboara nivelul ei in fata masinii) si 2 vezi din timp anumite denivelari ale drumului.