Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • codrin

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salutare !

Vreau sa merg in .de sa-mi aduc o masina si as avea nevoie de niste indrumari din partea celor care au fost pe acolo , si anume :

Am gasit o masina la un particular si am stabilit cu el sa o tina pana ma duc acolo. Cum pot sa-mi dau seama daca masina este sau nu smenuita (sau chiar furata deoarece nu vreau surprize in RAR) si mai ales ce hartii sunt necesare ca sa o cumpar de la el , si apoi sa o aduc in tara pentru imatriculare.

Pe forum am gasit doar ce trebuie pentru masinile luate de la autohaus-uri si nu de la particulari (sau poate ca nu am stiut unde sa caut pe forum)

Nu am mai fost pana acum dupa masini si toti cunoscutii mei care si-au adus masini de acolo , le-au luat de autohausuri.
Este mai convenabil de luat de la autohaus-uri sau de la particulari ?
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
De la particular e posibil sa obtii pret mai bun. Dar trebuie sa simti cand neamtul chiar nu mai are de gand sa lase.
Stiu un caz cand pur si simplu neamtul i-a dat afara pe clienti pentru ca incepusera sa se tocmeasca prea agresiv (chiar ei au recunoscut ca pretul obtinut era deja foarte bun, dar ei au incercat sa mai "ciupeasca" un pic)

Dar va trebui sa faci niste drumuri in plus pentru hartii (la Autohaus fac ei asta)

Ca sa inlaturi dubiile, mergeti cu masina la un service inainte de cumparare.
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
La autohause-uri poti sa scazi TVA-ul lor (in cazul in care nu e specificat deja export preis) la particulari nu. E mai greu din cite stiu eu sa mergi acolo la service pentru ca nemtii nu sunt chiar f. cooperativi cu alte natii (eventual daca ai un prieten neamt ar fi foarte bine sa mergi cu el). Deci cam trebuie sa te bazezi pe ce vezi si eventual pe cartea de service care trebuie sa existe neaparat. Inca un dezavantaj ar fi actele. Ai de umblat mai mult. Eventual sa-l intrebi pe proprietar daca are certificatul EURO1. Daca nu-l are vezi ca s-ar putea sa dureze pina-l obtine (chiar citeva zile).
In plus vezi ca nu tot ce vezi e ca in realitate. Ar fi bine daca tot mergi pina acolo sa ai mai multe variante. Chiar ieri a venit un prieten de-al meu si si-a "retinut" telefonic masina (era deja in Germania) si a 2-a zi cind sa mearga dupa ea a mai dat un tel si cel de acolo a zis ca e vinduta. Deci in nici un caz sa nu te bazezi pe corectitudinea nemteasca (nu mai e ce a fost Sad ).
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
de unde din .de o iei?
potzi sa mergi la ADAC - au o serie de teste special pt. mashini sh, da' te cam costa... 100-120€ nu mai shtiu exact; shi-tzi spun tot ce are (hibe)
  • codrin

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Masina este aprox la 150 km de Munchen. Omul mi-a spus din start ca pretul este batut in cuie , asa ca urmez sfatul vostru si nu cred ca o sa incerc sa-l mai scad.

Am inteles ca pe langa certificatul EUR1 iti mai trebuie si o confirmare de la fabrica (sau ceva in genul asta) deoarece in vama trebuie sa-ti puna o stampila pe EUR1 care sa-l faca valabil in RO.Este adevarat?

Obtinerea EUR1 si a confirmarii de la fabrica intra in sarcina mea sau a lui?
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Din cite stiu eu EUR1 este chiar confirmarea din fabrica. Nu mai trebuie altceva. Dar daca nu-l are dureaza. Nu stiu cit de dispus esti sa stai mai multe zile in Germania special pentru asta.
Faptul ca ai certificatul EUR1 (pe care il verifica la vama) atesta ca masina e din UE si platesti accize "normale". Daca nu-l ai nu cred ca vrei sa stii cam cit sunt accizele.
Dupa cum am mai spus NU te baza pe o singura oferta (s-ar putea sa iei teapa, cunosc mai multe cazuri Sad ).
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
EUR1!!!! parca in ro puteai sa inmatriculezi de la EUR3 in sus
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
styx (shoferel shofereanu) Cool

EUR1 este certificatul de provenienta (fabricatie) in UE iar EURO3 este... Wink altceva -> norma de poluare.
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ahaaa... pai atunci... bafta!
totushi nishte teste n-ar strica - ai ADAC la München
  • codrin

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Chiar azi am vorbit cu omu' si mi-a spus ca este o firma MobileShop care se va ocupa de toate hartiile necesare inclusiv de EUR1 si tot ce mai trebuie .
Trebuie sa-i trimit numele meu complet si adresa mea completa ca sa demareze hartiile de pe acum.
Ce parere aveti , credeti ca poate fi ceva in neregula cu asta ?
La prima vedere totul pare a fi super ok , suspect de ok chiar.Dar poate ca asta este boala romanului sa se teama si de umbra lui...
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Cita vreme nu-ti cere bani in avans mie mi se pare ok. E treaba lui de cind se apuca sa faca actele. Very Happy
  • codrin

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Deci se pare ca este ok.
O sa merg pe varianta asta si o sa ma conving la fata locului daca toate actele care le va face sunt ok. Sper ca pana plec sa aflu care sunt toate actele necesare care trebuiesc facute in .de , sa nu am surprize .
Oricum sunt hotarat sa nu ma intorc fara masina , chiar daca mai pierd cateva zile pe acolo.
Daca stiti cumva care sunt toate actele necesare , imi puteti spune si mie ?
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am vandut pe "didi" si as vrea sa merg in DE sa imi iau alta-ma puteti ajuta cu o cunostinta care org. astfel de excursii?ce preturi,ce pretentii? Ar fi de preferat sa fie din Buc. sa ne si vedem in prealabil. Multumesc.
  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
si pe mine ma intereseaza exact acelasi lucru. Thread-ul e cam vechi dar sa speram ca raspunde cineva... Smile De fapt, ar fi de ajuns un vorbitor de limba germana Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR