Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • gygystef

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sad am un vectra b dti x20dth din 2000,a fiert motorul din cauza termocuplei defecte(cred).Am dus masina la mecanic (cel mai bun din zona) care m-a lasat an ceata spunand ca garnitura de chiuloasa e buna si ca ori chiuloasa e fisurata ori blocul motor si cam atit!
nu stiu ce varianta sa aleg sa le inlocuiesc pe rind sau sa caut motor de la o masina avariata?
va rog sa ma ajutati cu un sfat
multumesc
Skip ads

  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pai daca ai blocul fisurat oricum iti trebuie motor nou si trebuie sa te dui la rar pt ca pe bloc e trecuta seria motorului..daca e numai chiulasa doar o schimbi si gata fara sa te mai duci la rar...pai uita-te atent pe chiulasa sa vezi daca e fisurata sau sparta....
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Pai stai asa sa nu ne punem repede pe chletuit bani. Din spusele tale inteleg ca termocupla a fost defecta (termocupla sau termostatul?). Chiar daca a fiert motorul nu e obligatoriu sa se fisureze chiuloasa sau blocul. Se vede apa curgand pe undeva? Daca nu curge apa, inseamna ca trebuie sa schimbi termocupla, care fiind defecta nu porneste ventilatorul atunci cand trebuie. Daca te-ai gresit cumva si in loc de termostat ai spus termocupla inseamna ca termostatul nu a deschis si nu a dat drumul la apa sa circule prin radiator si deci trebuie schimbat termostatul. Verifica bine inainte sa arunci banii pe spusele mecanicului ...
  • gygystef

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2008

  • Mesaj Privat
[quote="mind_hunter"]pai daca ai blocul fisurat oricum iti trebuie motor nou si trebuie sa te dui la rar pt ca
cred ca am omis sa spun ca apa aintrat atit in baie cit si in capul pistoanelor , am curatat cilindrii si nu se vad fisuri la fel si chiuloasa ,dar unii spun ca s-ar putea sa fie crapata pe interior si nu se vede
stiti cumva de unde as putea sa iau o chiuloasa si ce trebuie sa verific inainte sa o cumpar?
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nush ce sa zic, eu unul as incerca sa pun o alta garnitura de chiuloasa si as porni-o si as vedea apoi daca intra apa in baie ... tind sa cred totusi ca garnitura de chiuloasa e putin ciupita si nu a vazut mecanicul ... deci asta as face eu, tu faci cum crezi ca e mai bine ...
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu modelele astea au garnitura de chiulasa de metal.asa e?
pornesti motorul si daca ai furtunele de apa tari ca piatra inseamna ca e chiulasa crapata.iti baga compresie in apa.
daca ar fi numai garnitura o schimbi si gata.dar tare mi-e ca nu e garnitura.
multa bafta!
  • gygystef

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2008

  • Mesaj Privat
da , garnitura e din metal,si a-m sa incerc varianta lui marian.
am verificat anca o data blocul motor (camasile)cu atentie la lumina puternica si nu prezinta fisuri. am s-ai pun garnitura noua si sa-l montez .ma gandesc ca inainte sa-l p[ornesc sa bag presiune de aer pe instalatia de racire sa vad daca sufla pe undeva si daca e asa cum spui cu furtunele inseamna ca e chiuloasa .
daca aveti un sfat va rog
! Shocked
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Din pura curiozitate..cat ai mers cu motoru fiert?

Am patit-o si eu la opelul unui amic si am mers 2-3 km dar nu am patit nimik merge perfect.
  • gygystef

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cand am vazut acul la 100 gr. C am oprit (fara sa opresc motorul)si l-am lasat( in mers) sa se raceasca pina pe la 95 gr. apoi l-am oprit si cam asta a fost. cand am incercat sa-l pornesc nu a vrut sa se mai invirteasca. cum am spus a bagat apa si in baie si in capul pistoanelor.
a-m sa incerc sa pun garnitura noua si sa vad ce se intimpla.
am gasit motor fara anexe la 800 eu. ce parere ai e mai avantajos s-al repar sau sa pun alt motor?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
schimba-l nu te mai complica daca motorul este bun.mai ramin si piese din celalalt pe care le poti vinde ulterior.Din pacate fisura intre cilindrii 2si 3 parca este o boala frecventa la unele motoare opel.
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
daca tot te gandesti sa cumperi altul, pune o garnitura noua pe cel vechi si da-i o cheie, daca totul e ok, sa-ti fie de bine, daca nu, cumperi altul ...
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,592
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca apa a ajuns in baia de ulei si in piston, ai 2 variante SIGURE: garnitura de chiulasa sau chiulasa(in zona unde se pune garnitura)...si spun asta pentru ca apa si uleiul nu se ²intalnesc² nicaieri decat in zona de etansare dintre blocul motor si chiulasa.Uita-te atent pe garnitura la orificiile mici(prin care trece ulei si apa).
Si....daca ai furtunele de apa(cele groase) intarite,nu inseamna ca ai chiulasa crapata,eu am avut un renault 21 si asa au fost tot timpul furtunele ce apa(am avut masina 6-7 ani).
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
faza cu furtunele o stiu de la un tip care are 2000dti.la opel se aplica.omul avut mai multe dti si td isuzu pe mana.
si la 1,7td isuzu aceiasi boala.
tot de la om stiu ca daca fierbi motorul e problema,garnitura de metal si cedeaza chiulasa.
sper sa nu fie asa,dar prezenta apei in capul pistoanelor deja de gandit.
@gygystef sper sa nu am dreptate,dar, daca am ia alt motor,de preferat sa il pornesti inainte sa dai banul.
bafta multa!
cand spun furtune tari ma refer sa nu le poti strange in mana.
un pic trebuie sa fie tari, ai presiune in instalatia de racire.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR