- Laurentiu Daniel
- OP
- 36 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Timis
Laurentiu Daniel
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat
Dupa cum va spuneam mai devreme la descrierea masinii pe care tocmai am cumparat-o (Am patit-o sambata. Eram cu prietena la piata. Cand ne urcam pornesc si dau sa plec. La primul colt ma uit pe bord si martorul de baterie si masinuta cu cheita erau aprinse. Zic catre ea sa vezi ca nu mia porneste daca o oprim. Am ajuns acasa si opresc. Dau din nou cheie si nimic, mai incerc si tot nimic si cei doi martori nu se mai sting, nu se aude decat click click. Ba teria am verificat vineri dimineata, abia joi am cumparat-o. Mi-a spus mecanicul care mi-a adus-o ca au schimbat un cablu care avea izolatia dusa si facea masa cu un altul, si de asemenea o siguranta de la motor era dusa si au schimbat-o. Spuneti-mi ce sa fac? Acum astept sa merg cu ea la Opel sa o pun pe tester. Ni se rupe sufletul sa ne uitam la ea in fata blocului. Am pornit-o samabata seara cu mecanicul care m-a impins si martorul cu masinuta si cheie s-a stins si nici nu s-a mai aprins. Masinuta e o bijuterie, suntem indragostiti de ea, merge si toarce ca o pisicuta, se infige, am venit cu ea din Germania cu 180 si nu a avut nimic, doar de cand am plecat cu ea pe drumurile patriei. 1800 de km si doar atat? Va rog ajutati-ma Ca nu stiu ce sa fac si pe cine sa cred).
Acum sa va spun si ce am facut de cum am ajuns acasa: merg la masina si incep testele, si nu orice test ci pe cel "pseudo-agrafa". Codul de eroare C0615 - Left Front Position Sensor Malfunction (despre care nu prea cred ca ar fi problema) sau, mai mult decat probabil, caci din discutiile cu diferiti electricieni asa reiese, P0615 - Starter Relay Control Circuit. Sa inteleg de aici ca problema ar fi releul de pronire de la alternator? Va rog dati-mi un raspuns ca maine dimineata vreau sa merg cu ea la electrician. Sper sa nu fie mai mult de atat. Va multumesc mult (sunt chiar nou pe aici si de asemenea si nou posesor de masina, si deja incep sa diper, ca eu chiar imi doresc aceasta masina ).
Acum sa va spun si ce am facut de cum am ajuns acasa: merg la masina si incep testele, si nu orice test ci pe cel "pseudo-agrafa". Codul de eroare C0615 - Left Front Position Sensor Malfunction (despre care nu prea cred ca ar fi problema) sau, mai mult decat probabil, caci din discutiile cu diferiti electricieni asa reiese, P0615 - Starter Relay Control Circuit. Sa inteleg de aici ca problema ar fi releul de pronire de la alternator? Va rog dati-mi un raspuns ca maine dimineata vreau sa merg cu ea la electrician. Sper sa nu fie mai mult de atat. Va multumesc mult (sunt chiar nou pe aici si de asemenea si nou posesor de masina, si deja incep sa diper, ca eu chiar imi doresc aceasta masina ).
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
aici o sa gasesti mai multe informatii pana ne dai detaliile despre masina
https://www.clubopel.com/vie...ight=electromotor
poti cauta mai multe prin functia "Cautare"
succes
https://www.clubopel.com/vie...ight=electromotor
poti cauta mai multe prin functia "Cautare"
succes
- Laurentiu Daniel
- OP
- 36 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Timis
Laurentiu Daniel
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
deci bateria ai spus ca e buna ? tind sa cred ca ai probleme cu electromotorul, sau carbunii de acolo.nu te speria.. daca ai probleme cu carbunii este o problema des intalnita.. in cel mai rau caz cred ca trebuie sa schimbi electromotorul. dar mai fa niste investigatii pana sa dai banii pe una alta.. nu te grabi sa constati ca nu aia este cauza!
- Laurentiu Daniel
- OP
- 36 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Timis
Laurentiu Daniel
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
@Laurentiu Daniel problema la tine se pare ca e circuitul de incarcare. Bateria a tinut cat a fost incarcata apoi a cedat. Incarc-o la un redresor si verifica-ti alternatorul ca nu incarca bateria. Spun asta ca din descrierea ta reiese ca beculetul de baterie s-a aprins in mers. Vezi si ce curea are alternatorul sa nu fie rupta sau slaba. Nu cunosc modelul ca eu am altceva dar e treaba generala.
- Laurentiu Daniel
- OP
- 36 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Timis
Laurentiu Daniel
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat