bgdn77
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
bgdn77
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
bgdn77 a scris:
sorin666 a scris:Dezmembreaza cineva in RO o masina din 2000
de ce nu?nu ai maivazut masini noi rupte in doua?*
Ba da, recarosate... Acum mai serios, curatatul poate "tine" un anumat timp (nu prea mare...) dar ar fi bine sa pui o piesa noua, de ea depinzant in mod determinant cantitatea de combustibil injectat, stiu ca e scumpa, dar habar nu am cat costa asa ceva in RO... 150-200 E...
bgdn77
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2005
- Mesaj Privat
tlsarges
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Pitesti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
Eu am reusit sa curat debitmetrul si merge perfect de cateva luni (vezi https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2556 ). Debitmetrul nou pe care-l cumparasem pana sa reusesc curatarea a costat in Belgia 180 Euro + TVA.
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
m-am uitat in EPC si debitmetrul tau difera doar putin fata de cel al lui Adrian
ambele au suruburi care pot fi desfacute.
Citeste cu atentie topicul la care face referire Adrian si o sa scutesti sigur niste bani... (asta daca nu-l distrugi din neatentie la demontare.... )
Din nefericire la mine nu tine treaba, e singurul capsulat.... (din 4 modele de debitmetre...); si nici nu are echivalent de cod Bosch asa cum are al tau
Pt Y17DT X17DTL ai codul Bosch 0281002180 (codul Opel 8 36 629)
al meu este nr. 4 iar cel descris de Adrian este nr. 1
ambele au suruburi care pot fi desfacute.
Citeste cu atentie topicul la care face referire Adrian si o sa scutesti sigur niste bani... (asta daca nu-l distrugi din neatentie la demontare.... )
Din nefericire la mine nu tine treaba, e singurul capsulat.... (din 4 modele de debitmetre...); si nici nu are echivalent de cod Bosch asa cum are al tau
Pt Y17DT X17DTL ai codul Bosch 0281002180 (codul Opel 8 36 629)
al meu este nr. 4 iar cel descris de Adrian este nr. 1
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
exact aceleasi simptome le are si a mea.de vina e debitmetrul si la tine daca zici ca scotandu-l merge mai bine.eu am pus o pe tester si asta era.inainte de a-l cumpara, cica, e bine sa incerci curatarea lui.eu nu ma pricep si mi-as prinde urechile asa ca.....caut mecanic.Sper sa mearga dupa curatarea lui, avand in vedere ca filtrul de aer avea si pamant pe el... daca gasesti pe cineva care stie sa il curate poate ma anunti si pe mine...
NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
b82bog - trage masina mai bine cu debimetru scos dar mie in 70 Km mi-a luat 10l de motorina si ieri cu debimeru pus in 211Km mi-a luat 8l de Motorina si era masina incarcata, cu mici diferente ca acuma nu am depasit 130k/h si atunci am mers si cu 170k/h dar totusi nu se justifica consumu exagerat.
Cand scoti mufa de la debimetru ramane aprins becu de la chek engine si asta inseamna ca motorul merge in regim de avarie.
Cand scoti mufa de la debimetru ramane aprins becu de la chek engine si asta inseamna ca motorul merge in regim de avarie.
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
Gothyk
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Piatra-Neamt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Florin_
- **
- 103 mesaje
- din 19 Feb 2006
- Astra 2000 1.7 DTI
Florin_
- Mesaje scrise: 103
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
Gothyk: mersi de informatie
ultima data cand am verificat un debitmetru pt. aceeasi masina ca si a ta
(Astra G 1.7DTI/2000, caravan) mi s-a spus o suma cuprinsa intr 6-7 mil.
Asta era anul trecut prin noiembrie!
O sa fac si eu o vizita pe la niste magazine de piese auto...sa vedem daca il gasesc la 2 mil. (banuiesc ca te referi la o piesa originala???!!..sau nu?)
p.s. am facut la reprezentanta opel,pentru un test la motor, anul trecut in vara si mi s-a spus ca debitmetrul meu baga aer in valoare de 200 fata de 250 cat ar fi normal(stie cineva ce reprezinta aceste numere...200,250). Recomandarea mecanicului a fost sa nu-l schimb pt. ca o sa simt diferenta numai in momentele in care doresc sa conduc mai sportiv. Pe forum am aflat ca si ar consuma mai putin in cazul folosirii unui debitmetru nou
Acuma as fi curios daca s-ar resimti o diferenta in cazul folosirii normale(mai sprintena si mai putin consumatoare(in afara ia vreo 4.5%-5% dar in oras ...consumul se invarte intre un 8 si 9))
ultima data cand am verificat un debitmetru pt. aceeasi masina ca si a ta
(Astra G 1.7DTI/2000, caravan) mi s-a spus o suma cuprinsa intr 6-7 mil.
Asta era anul trecut prin noiembrie!
O sa fac si eu o vizita pe la niste magazine de piese auto...sa vedem daca il gasesc la 2 mil. (banuiesc ca te referi la o piesa originala???!!..sau nu?)
p.s. am facut la reprezentanta opel,pentru un test la motor, anul trecut in vara si mi s-a spus ca debitmetrul meu baga aer in valoare de 200 fata de 250 cat ar fi normal(stie cineva ce reprezinta aceste numere...200,250). Recomandarea mecanicului a fost sa nu-l schimb pt. ca o sa simt diferenta numai in momentele in care doresc sa conduc mai sportiv. Pe forum am aflat ca si ar consuma mai putin in cazul folosirii unui debitmetru nou
Acuma as fi curios daca s-ar resimti o diferenta in cazul folosirii normale(mai sprintena si mai putin consumatoare(in afara ia vreo 4.5%-5% dar in oras ...consumul se invarte intre un 8 si 9))
tclaudiu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat
Salut Florin_
In primul rand, daca ai probl cu debitmetrul trebuie sa ai martorul 'exhaust emissions' aprins (cel care seamana cu un motor).
Daca vrei sa vezi cum ar merge masina cu debitmetru nou, trebuie sa faci un mic test: scoate mufa debitmetrului si fa o tura cu ea scoasa. Debitmetrul este imediat dupa filtrul de aer, pe tub. Mufa e ca o cutiuta de chibrituri si trebuie scoasa tragand din partea stanga, nu spre tine. Daca masina trage mult mai bine, trebuie schimbat/curatat. Cu unul nou masina o sa mearga aproape la fel, ca sa-ti faci o idee.
Eu am incercat sa-l curat si nu a tinut, mergea mai rau ca inainte. Asa ca am cumparat unul nou cu 2.5mil (fara factura prin cunostinte).
La Pro Motor International e ~ 4.5mil sau mai incearca la AutoKarma (au ambele site exact cum e numele unit.
Bafta, asteptam rezultate sau intrebari
In primul rand, daca ai probl cu debitmetrul trebuie sa ai martorul 'exhaust emissions' aprins (cel care seamana cu un motor).
Daca vrei sa vezi cum ar merge masina cu debitmetru nou, trebuie sa faci un mic test: scoate mufa debitmetrului si fa o tura cu ea scoasa. Debitmetrul este imediat dupa filtrul de aer, pe tub. Mufa e ca o cutiuta de chibrituri si trebuie scoasa tragand din partea stanga, nu spre tine. Daca masina trage mult mai bine, trebuie schimbat/curatat. Cu unul nou masina o sa mearga aproape la fel, ca sa-ti faci o idee.
Eu am incercat sa-l curat si nu a tinut, mergea mai rau ca inainte. Asa ca am cumparat unul nou cu 2.5mil (fara factura prin cunostinte).
La Pro Motor International e ~ 4.5mil sau mai incearca la AutoKarma (au ambele site exact cum e numele unit.
Bafta, asteptam rezultate sau intrebari
- Florin_
- **
- 103 mesaje
- din 19 Feb 2006
- Astra 2000 1.7 DTI
Florin_
- Mesaje scrise: 103
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
servus tclaudiu: o sa fac dupa cum mi-ai sugerat(incerc sa merg un pic fara debitmetru)..de abia asteapt sa vad care e rezultatul!
Mersi si numai bine!
P.S. Nu cred ca imi apare aprins la bord martorul despre care vorbeai(exhaust emissions)..la mine se aprinde unul care se afla pe kilometraj in zona "orei 6"(daca privesti ca un ceas normal)..parca mi s-a spus ca are legatura cu partea electrica la motor...dar asta cred ca ii deja alta problema! (oricum daca stie cineva ce ar putea reprezenta martorul care se aprinde la mine...va rog sa postati)
Mersi si numai bine!
P.S. Nu cred ca imi apare aprins la bord martorul despre care vorbeai(exhaust emissions)..la mine se aprinde unul care se afla pe kilometraj in zona "orei 6"(daca privesti ca un ceas normal)..parca mi s-a spus ca are legatura cu partea electrica la motor...dar asta cred ca ii deja alta problema! (oricum daca stie cineva ce ar putea reprezenta martorul care se aprinde la mine...va rog sa postati)