Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am cautat si n-am gasit nici o discutie despre schimbarea motorasului trapei(electrica logic ca de aia are motoras ) si as vrea sa stiu pasii care trebuie urmati ca sa nu fac o prostie.de unde sa incep sa dau plafonu jos,cu ce sa incep,etc...ca vreau sa am si io trapa sanatoasa sa stau si eu cu trapa deschisa,momentan nu se deschide si nu se inchide calumea nush ce are se aude doar un sunet urat cand vreau sa o deschis si sa o inchid!de mare ajutor mi-ar fi pasii care trebuie urmati ca sa ma apuc cat de curand ca vin caldurile!a si daca aveti si poze mai bine(ca la copii mici)
ms mult in avans!
Skip ads

  • deleted-15207

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ce legatura are apa de la motor cu trapa
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
mii de scuze cred ca de la oboseala!
apa de la motor sta sub 45 grade !e normal?
sub 45 insemnand undeva pe la 20 -25 rar cand urca la 45!
daca e normal, de ce ?daca e anormal de ce ?eu stiu ca trebuie sa stea undeva pe la 85-90 nu asa jos sun 45!astept lamuririle voastre !
ms mult!
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
de unde stii tu ca are apa 45 grade?undese afla pozitionata limba indicatoare?
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
pai sta la jumate dintre limita inferioara si 90 si ma gandeam ca e 45 de grade,o sa fac o poza si o sa o pun aici sa nu gresesc.bine ar fi sa nu fi citit eu bine!dar 80 de grade de unde incep?
revin curand cu poza!
ms !
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ai 85grade acolo.prima liniuta e de 80grade
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa dormi linistit, pune un termostat nou... Wink
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
A mai fost acu 2 ani o discutie identica, foarte amuzanta dealtfel.
Nu exista 45 de grade pe termometru.
  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salut.. si eu aveam griji din astea , la mine ca e prea mare temperatura...posteaza o poza si arata ne ( vezi postul meu )

bafta
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
da recunosc am gresit citirea nu m-am uitat mai sus sa vad unde e 110 si imi dadeam seama!temperatura apei sta ca in poze,totusi ebine?in prima poza e pe la cca 82 si in a doua 79.
nu trebuie sa stea undeva intre 85- 90?\

nu va uitati la acul de la benzina:)



  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
e k asa.desi se putea mai bine.conteaza f mult si calibrarea ceasului.cel vechi imi arata numai 80.cel nou cu turometru imi arata numai 90(la drum intins ma refer)si pe tester la 90 real apa avea 87.arata cu 3grade mai mult
  • hanz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
daca e calibrat ca si vitezometrul e clar...ca nu merge bine! la 70 km/h pe bord am trecut pe langa un panou de ala care iti indica viteza si mi-o aratat 56 km/h.deci iti dai seama ce diferenta!
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
diferenta e prea mare!incearca cu un bord de la dezmembrari.cu 100ron iti iei altul
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
iar referitor la demontarea trapei in mare as putea sa iti explic eu incepi cu centurile spate sa le dai jos, butonul cu lampa care sunt pe plafon apoi pe stalpi vezi k sunt niste opturatoare de plastic rotunde, le dai jos si vei gasi suruburile, le desfaci pe toate si apoi dai stalpii jos urmeaza plafonul iar dupa ce il dai si pe el jos o sa fie simplu se vede care suruburi trebuiesc desfacute la trapa ai nevoie de cineva care sa iti tina de ea sa nu iti cada in cap iar tu sa te ocupi de desurubare si cam asta e tot, momentan asa sunt si eu acum cu ea desfacuta pt ca si eu am avut probleme cu ea inca imi caut...
bafta si sper cat de cat ca ti-am fost de ajutor
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ca o mica completare daca crezi ca ai probleme cu motorasul ma anunti ca am 1 in plus dar eu zic k ai problema exact ca a mea adica s-au tocit cablurile care o trag, a mea mergea sa o ridic dar daca vroiam sa o trag in spate dadea in gol sarea cablu de pe rotita
  • .87.SPD

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
O intrebare:
Daca am termostatul blocat , sta motorul mai mult rece , este grav ca merg cu el asa ? Acum e vara si ajunge si la 80 - 90 insa la un drum in exterior nu sare de 30 - 40 ?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu exista 30-40 ci 70-80

Posibil ca al tau sa fie blocat pe deschis
El se poate bloca si pe inchis caz in care se incinge motorul.
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pe timp de vara daca il ai blocat pe deschis sau daca scoti arculetzul din el nu e problema dar daca esti ghinionist k mine sa ti se blocheze pe inchis atunci e mai grav, eu cand am pus motoru pe masina dupa ce l-am reconditionat am constatat k s-a stricat, era de 92 de grade, mi-am luat unul de 82 acum
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Corect e sa fie de 92.
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cu cat e de temperatura mai joasa cu atat e mai bine, si pe site-u de la M-Tech gasesti termostat de 82 de grade si aia nu se incurca Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR