- adisan2002
- OP
- 81 mesaje
- din 07 Mai 2008
- Mokka X 2017 B14NET
- Galati
adisan2002
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Galati
- Masina: Mokka X 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2008
- Mesaj Privat
Am un Opel Astra Classic 2 (1,4l) de 2 luni, cumparat de la Gold&Platin Galati. Am simtit nevoia sa ma descarc aici de niste mici ghimpi care-mi stau pe suflet. In primul rand vreau sa spun ca per-ansamblu sunt multumit de ea, la cei 2000 aproape de km pe care i-am facut pana acum. Imi place, de aceea am si ales sa o si cumpar. Ofurile consta in:
1. pornire de pe loc - subiect arhi-vehiculat pe forum. Am fost de vreo 3 ori la Gold&Platin Galati si o data la Iasi. Zgomot de diesel si troncanit la pornirea de pe loc. La pornirea la rece nu se auzea. Apoi, pe motor cald…. nu mai parea a fi o masina noua, ci ceva intre tractor si trabant (exagerez un pic). La reprezentante, acelasi refren: â€Nu va faceti probleme, asa merge ea, e normal pentru un astfel de motor, mai circulati, poate dispare. La cati km aveti, e normal. Masina nu are nimic. Plus ca e in garantieâ€. Ma rog… Nu am fost convins. Pe forum am vazut ca nu sunt unicul caz. Sincer, m-am bucurat / resemnat. Si parca acum, la 2000 km, nu se mai aude chiar asa. Dar nu sunt sigur. Studiez problema in continuare.
2. grila de aerisire fata, sub parbriz, prilej de vibratii – din nou o chestie frecvent discutata pe forum. Am incercat sa o fixez mai bine, cu folie adeziva plasata in diferite puncte: degeaba. La caldura, adezivul se inmoaie si grila revine cu tenacitate la vechea pozitie, cu colturile in sus. Am luat banda dublu adeziva Bizon, maine incerc din nou. La reprezentanta mi se spusese ca asa sunt toate masinile si nu le-a mai reclamat nimeni asa ceva. Nu aveau nici un fel de solutie de remediere….
3. alarma MOP3, montata post-vanzare. In afara de faptul ca a costat vreo 8-900 ron, nimic remarcabil. Oricine poate zgaria, lovi, vopsi, fura capace de roti, sau orice altceva i-ar trece prin cap, masina sta cuminte. Doar daca, eventual, infractorul ar fi prost inspirat sa sparga geamul sau sa ridice masina pe cric, doar in aceste cazuri, alarma ar putea comenta ceva. Dar Gold and Platin e ferm: acesta e singurul model agreat. Geamurile oricum se inchid simultan cu usile si armarea alarmei, de pe cheie. Deci nu sunt prea multe riscuri asigurate. Alt of cu alarma: senzorii volumetrici sunt plasati pe tocurile dintre parbriz si usile fata. Daca am proasta inspiratie sa las parasolarele in jos, sunt complet obturate. Eficienta 0. Reprezentanta zice ca asta e. Dar nu mi se pare normal ca – la o alarma agreata si recomandata / impusa- constructorul sa nu se fi gandit ca parasolarele au fost concepute pentru a fi si folosite….
4. suspensiile. La mers pe un drum in stare normala pentru Romania in care traim, suspensiile spate tin sa-mi atraga uneori atentia ca exista si ele
5. zgomot. La ralanti, totul e OK (mai putin faptul ca o ureche rauvoitoare ar putea sesiza o oarecare bataie regulata (destul de fina, ce-i drept), motorul merge silentios. Initial nu-mi dadeam macar seama daca e pornit sau nu. La viteze mai mari insa, e cam zgomotos. A remarcat si soacra-mea (fara permis, dar cu experienta pe Kia Cee’d).
6. aerul conditionat. Inevitabil cu influenta asupra ritmului si puterii motorului. In urcare, trebuie uneori sa-l opresc, pentru un demaraj mai bun – asta cred ca e ceva inevitabil, repet.
7. Sa mai zic de consum?... Nu, ca sunt inca in rodaj.
Totusi, cu toate aceste ofuri, sunt incantat de masina. Se infige la drum, este eleganta, confortabila…. si e masina mea!
1. pornire de pe loc - subiect arhi-vehiculat pe forum. Am fost de vreo 3 ori la Gold&Platin Galati si o data la Iasi. Zgomot de diesel si troncanit la pornirea de pe loc. La pornirea la rece nu se auzea. Apoi, pe motor cald…. nu mai parea a fi o masina noua, ci ceva intre tractor si trabant (exagerez un pic). La reprezentante, acelasi refren: â€Nu va faceti probleme, asa merge ea, e normal pentru un astfel de motor, mai circulati, poate dispare. La cati km aveti, e normal. Masina nu are nimic. Plus ca e in garantieâ€. Ma rog… Nu am fost convins. Pe forum am vazut ca nu sunt unicul caz. Sincer, m-am bucurat / resemnat. Si parca acum, la 2000 km, nu se mai aude chiar asa. Dar nu sunt sigur. Studiez problema in continuare.
2. grila de aerisire fata, sub parbriz, prilej de vibratii – din nou o chestie frecvent discutata pe forum. Am incercat sa o fixez mai bine, cu folie adeziva plasata in diferite puncte: degeaba. La caldura, adezivul se inmoaie si grila revine cu tenacitate la vechea pozitie, cu colturile in sus. Am luat banda dublu adeziva Bizon, maine incerc din nou. La reprezentanta mi se spusese ca asa sunt toate masinile si nu le-a mai reclamat nimeni asa ceva. Nu aveau nici un fel de solutie de remediere….
3. alarma MOP3, montata post-vanzare. In afara de faptul ca a costat vreo 8-900 ron, nimic remarcabil. Oricine poate zgaria, lovi, vopsi, fura capace de roti, sau orice altceva i-ar trece prin cap, masina sta cuminte. Doar daca, eventual, infractorul ar fi prost inspirat sa sparga geamul sau sa ridice masina pe cric, doar in aceste cazuri, alarma ar putea comenta ceva. Dar Gold and Platin e ferm: acesta e singurul model agreat. Geamurile oricum se inchid simultan cu usile si armarea alarmei, de pe cheie. Deci nu sunt prea multe riscuri asigurate. Alt of cu alarma: senzorii volumetrici sunt plasati pe tocurile dintre parbriz si usile fata. Daca am proasta inspiratie sa las parasolarele in jos, sunt complet obturate. Eficienta 0. Reprezentanta zice ca asta e. Dar nu mi se pare normal ca – la o alarma agreata si recomandata / impusa- constructorul sa nu se fi gandit ca parasolarele au fost concepute pentru a fi si folosite….
4. suspensiile. La mers pe un drum in stare normala pentru Romania in care traim, suspensiile spate tin sa-mi atraga uneori atentia ca exista si ele
5. zgomot. La ralanti, totul e OK (mai putin faptul ca o ureche rauvoitoare ar putea sesiza o oarecare bataie regulata (destul de fina, ce-i drept), motorul merge silentios. Initial nu-mi dadeam macar seama daca e pornit sau nu. La viteze mai mari insa, e cam zgomotos. A remarcat si soacra-mea (fara permis, dar cu experienta pe Kia Cee’d).
6. aerul conditionat. Inevitabil cu influenta asupra ritmului si puterii motorului. In urcare, trebuie uneori sa-l opresc, pentru un demaraj mai bun – asta cred ca e ceva inevitabil, repet.
7. Sa mai zic de consum?... Nu, ca sunt inca in rodaj.
Totusi, cu toate aceste ofuri, sunt incantat de masina. Se infige la drum, este eleganta, confortabila…. si e masina mea!
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- S.Andrei
- **
- 200 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Astra 2002 y17td
- Hunedoara
S.Andrei
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
- viorel2123
- **
- 131 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Astra 2018
- Olt
viorel2123
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Felicitari de achizitie.
Am si eu aceeasi masina de 4 luni si in general sunt multumit de ea. Eu am 4700 km si ori m-am obisnuit cu zgomotul la pornire, ori a scazut din intensitate caci la inceput si eu eram nedumerit de acel tacanit. Zgomote la interior inca nu am si consumul consider ca e bun. Am fost la mare si am avut un consum mediu de 5,4 avand in vedere ca am mers pe autostrada cu 140 sau uneori la intoarcere bara la bara.
Am si eu aceeasi masina de 4 luni si in general sunt multumit de ea. Eu am 4700 km si ori m-am obisnuit cu zgomotul la pornire, ori a scazut din intensitate caci la inceput si eu eram nedumerit de acel tacanit. Zgomote la interior inca nu am si consumul consider ca e bun. Am fost la mare si am avut un consum mediu de 5,4 avand in vedere ca am mers pe autostrada cu 140 sau uneori la intoarcere bara la bara.
- adisan2002
- OP
- 81 mesaje
- din 07 Mai 2008
- Mokka X 2017 B14NET
- Galati
adisan2002
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Galati
- Masina: Mokka X 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2008
- Mesaj Privat
saigon
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2008 1,4 16V TWINPORT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
va salut pe toti.Si eu am un astra clasic II de 1,4 a.f. 2008 ,am doar 1500 km ...cam aceleasi probleme si una in plus : cine ma pus sa-mi iau masina asta?!La 12300 euro se putea mai mult,ca sa nu mai vb de dotari care sunt mediocre.Am circulat pe ceata si dau sa aprind lampile suplimentare pe spate...stupoare,cred ca s-a ratacit butonul Ba nu,nu l-a montat nimeni.Jalnic,asta era o dotare de siguranta,nu de lux. Dezamagit...
saigon
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2008 1,4 16V TWINPORT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Si mai am o intrebare?Cine stie la dezaburirea lunetei,exista temporizator pentru decuplare automata presetat sau merge pana se arde rezistenta,ca la mine nu s-a decuplat singur.Multumesc si va salut!Asta-i masina mea si tre sa-mi fie draga,daca n-am cascat ochi cand am luat-o.Sper sa nu ma dezamageasca in partea mecanica.
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
saigon
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2008 1,4 16V TWINPORT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- romeodr
- **
- 253 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Brasov
romeodr
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- adisan2002
- OP
- 81 mesaje
- din 07 Mai 2008
- Mokka X 2017 B14NET
- Galati
adisan2002
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Galati
- Masina: Mokka X 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- adisan2002
- OP
- 81 mesaje
- din 07 Mai 2008
- Mokka X 2017 B14NET
- Galati
adisan2002
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Galati
- Masina: Mokka X 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2008
- Mesaj Privat
- adisan2002
- OP
- 81 mesaje
- din 07 Mai 2008
- Mokka X 2017 B14NET
- Galati
adisan2002
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Galati
- Masina: Mokka X 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2008
- Mesaj Privat
- adisan2002
- OP
- 81 mesaje
- din 07 Mai 2008
- Mokka X 2017 B14NET
- Galati
adisan2002
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Galati
- Masina: Mokka X 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2008
- Mesaj Privat
saigon a scris:va salut pe toti.Si eu am un astra clasic II de 1,4 a.f. 2008 ,am doar 1500 km ...cam aceleasi probleme si una in plus : cine ma pus sa-mi iau masina asta?!La 12300 euro se putea mai mult,ca sa nu mai vb de dotari care sunt mediocre.Am circulat pe ceata si dau sa aprind lampile suplimentare pe spate...stupoare,cred ca s-a ratacit butonul Ba nu,nu l-a montat nimeni.Jalnic,asta era o dotare de siguranta,nu de lux. Dezamagit...
Butonul este in stanga volanului, langa rotita de unde se regleaza intensitatea luminoasa a bordului.
- viorel2123
- **
- 131 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Astra 2018
- Olt
viorel2123
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- romeodr
- **
- 253 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Brasov
romeodr
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
o inteleg...stati linistiti...semnificatia !..am cochetat si eu cu ideea de a-mi lua un Astra Classic Caravan de 1.4 mpi..mai ales ca beneficiam si de discount-ul de profesor de 15 %......dar am renuntat,am preferat un Phase Deux,de la Dacia,cu toate dotarile Astrei, plus proiectoare de ceata,plus radio cd cu mp3,plus abs,cu afu,si ebd,plus garantie 5 (cinci )ani,plus suport ochelari, ,plus mai multe.....inclusiv intretinere mai ieftina ! si toate acestea la 9.000 euro,cu toate taxele inclusiv taxa de poluare ,la prima inmatriculare !....am economisit peste 3.000 de euro,cu care fac acum o excursie prin Europa !
- laurentiu1205
- *
- 9 mesaje
- din 03 Aug 2008
- Astra 2008
- Bucuresti
laurentiu1205
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2008
- Mesaj Privat
cutot respectul, eu am o astra h 2008 , de vre-o 3 luni , am cu ea 8000 km ' 1.9 cdti
vreau sa zic ca nu sunt multumit de ea, asta e , e varianta cea mai ieftina a nemtilor ( opel)
a doua oara nu mai imi iau opel
evident ca sfatuiesc pe toti cei care vor opel sa nu isi ia
poate ma mai gandesc la OPC
dar pentru banii aceia imi iau lejer golf 5..............................
vreau sa zic ca nu sunt multumit de ea, asta e , e varianta cea mai ieftina a nemtilor ( opel)
a doua oara nu mai imi iau opel
evident ca sfatuiesc pe toti cei care vor opel sa nu isi ia
poate ma mai gandesc la OPC
dar pentru banii aceia imi iau lejer golf 5..............................
- viorel2123
- **
- 131 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Astra 2018
- Olt
viorel2123
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat