andyrro
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2005
- Mesaj Privat
Sa vedeti ce s-a intamplat:
Asa cum e recomandat la o masina SH am schimbat setul distributie acum vreo 3 sapt. Am observat ca dupa aceea masina porneste mai greu mai ales dimineata insa n-am considerat ca e o problema de luat in calcul deocamdata. Vineri a plecat tata la munte cu masina, aceasta comportandu-se f bine pe sosea. Insa sambata dimineata cand a vrut sa o porneasca... nimic. A incercat de cateva ori dupa care a inceput sa verifice bujiile, filtrul de motorina etc; cureaua de distributie fiind intacta.
Intr-un final a chemat pe cineva de la un service care, dupa ce a facut aceleasi verificari a desfacut capacul motorului si... stupoare... 5 culbutori erau sparti . El a presupus ca surubul care tine roata de distributie n-a fost bine strans si astfel s-a seplasat din pozitia ei si asta ar fi si cauza din care pornea mai greu masina.
Am adus masina in Bucuresti si l-am sunat pe cel care mi-a schimbat setul de distributie. O sa va zis mai pe seara dc s-a rezolvat.
Asa cum e recomandat la o masina SH am schimbat setul distributie acum vreo 3 sapt. Am observat ca dupa aceea masina porneste mai greu mai ales dimineata insa n-am considerat ca e o problema de luat in calcul deocamdata. Vineri a plecat tata la munte cu masina, aceasta comportandu-se f bine pe sosea. Insa sambata dimineata cand a vrut sa o porneasca... nimic. A incercat de cateva ori dupa care a inceput sa verifice bujiile, filtrul de motorina etc; cureaua de distributie fiind intacta.
Intr-un final a chemat pe cineva de la un service care, dupa ce a facut aceleasi verificari a desfacut capacul motorului si... stupoare... 5 culbutori erau sparti . El a presupus ca surubul care tine roata de distributie n-a fost bine strans si astfel s-a seplasat din pozitia ei si asta ar fi si cauza din care pornea mai greu masina.
Am adus masina in Bucuresti si l-am sunat pe cel care mi-a schimbat setul de distributie. O sa va zis mai pe seara dc s-a rezolvat.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
andyrro
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2005
- Mesaj Privat
andyrro
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2005
- Mesaj Privat
Deci... se pare, pana la urma ca roata dintata din capatul axului cu came a fost scoasa cand inainte de a fi pusa cureaua noua ( desi am inteles ca acest lucru nici nu era necesar), iar cand a fost montata la loc:
1. a fost fortata intr-o alta pozitie decat cea corecta fata de ax,
2. surubul care prinde roata de ax nu a fost strans suficient... lucru ce a dus, in final, la o decalare cu 180 de grade- moment in care s-au spart culbutorii
Concluzie: dc masina nu merge cel putin la fel de bine ca inainte de a schimba cureaua de distributie treceti pe la un service.. asta e sfatul meu
1. a fost fortata intr-o alta pozitie decat cea corecta fata de ax,
2. surubul care prinde roata de ax nu a fost strans suficient... lucru ce a dus, in final, la o decalare cu 180 de grade- moment in care s-au spart culbutorii
Concluzie: dc masina nu merge cel putin la fel de bine ca inainte de a schimba cureaua de distributie treceti pe la un service.. asta e sfatul meu
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
andyrro
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2005
- Mesaj Privat