Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • mather2

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am o Vectra B, 16V din '98 si am ajuns la disperare. Am fost la 3 mecanici si nu i-am dat de cap. Cand dau sa accelerez, ai senzatia ca e infundata si merge in suturi. Nu pot decat sa o iau incet si sa astept pana ia viteza. Am schimbat bujii, debitmetru si sonda lambda. Rog sa-mi raspundeti numai daca ati avut problema asta sau chiar stiti despre ce e vorba.
Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mather2, bun venit pe ClubOpel !
aici lumea cam spune mai multe despre maşinile lor - adică sunt muuulte motoare cu 16V pe Vectra. Spune şi tu codul motorului tău, descrie problema în mai multe cuvinte, nu cred că te dor degetele să scrii mai mult. Descrie cum se manifestă, când, în ce plajă de turaţii, dacă ai fost sau nu la un tester (cred că ar fi o opţiune bună), şi aşa mai departe. Nu sântem guru Bivolaru să ştim exact ce probleme are maşina ta.
În altă ordine de idei, părerea mea e că nu ţi-ar strica o curăţare (sau schimbare, după posibilităţi) a valvei de recirculare a gazelor arse (EGR)
baftă!
  • bombosep

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mather2 a scris:Am o Vectra B, 16V din '98 si am ajuns la disperare. Am fost la 3 mecanici si nu i-am dat de cap. Cand dau sa accelerez, ai senzatia ca e infundata si merge in suturi. Nu pot decat sa o iau incet si sa astept pana ia viteza. Am schimbat bujii, debitmetru si sonda lambda. Rog sa-mi raspundeti numai daca ati avut problema asta sau chiar stiti despre ce e vorba.

Ai incercat sa masori presiunea pompei de benzina? presiunea ei trebuie sa fie 3,0 bar fara vacuum si 2,5 cu vacuum! (vacuum-ul de la regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare) daca e asa cum zic eu masina ta ar trebui sa pornesca mai greu in special dimineata si nu se tureaza decat daca o accelerezi foarte usor atat in sarcina cat si pe liber.... sa imi spui daca asa face! Bafta
  • mather2

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu, nu ma dor degetele. Problema ar trebui sa fie clara pentru un om care a avut o problema ca asta. Si nu cred ca sunt singurul. O sa incerc sa identific valva de care vorbesti si sa vad daca o pot curata.
  • mather2

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Mi-a masurat un mecanic presiunea si a zis ca e OK. Dimineata nu porneste greu.
  • mather2

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Hai sa-ti spun detaliat ce se intampla ... La 3 saptamani dupa ce am cumparat-o, a inceput sa-mi consume mult (15-17 l in Bucuresti si 10-12 in afara). Am dus-o la tester si primul lucru pe care m-a intrebat tipu' a fost daca merg cu ea subturata, problema depistata fiind sonda lambda. Eu chiar schimbam viteza la max. 2000 ture. Pana sa schimb sonda, am fost si la un al doilea mecanic care habar nu am ce a facut, dar am plecat cu ea in starea in care este acum. Mai exact, cand dau sa accelerez, imi da in nas si daca fortez face ca un Trabant. Evident ca e foarte puturoasa - are intarziere la reactie. Pana la urma am schimbat sonda, dar cu una second pentru ca mi s-a parut prea mult 600 lei una noua. A dat sa mearga bine 2-3 zile dupa care a revenit la apucaturile ei.

M-am dus din nou la tester si de data asta mi-a spus ca am probleme si cu sonda lambda si cu senzorul de la axa cu came ?! Acum chiar nu stiu ce si daca sa mai cred. Tocmai de asta vreau un raspuns de la cineva care chiar stie.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cei care chiar stiu au scris deja pe acest forum, fa si tu un bine si cauta, nu astepta mura in gura. Citeste regulamentul, foloseste functia cautare si ai sa gasesti raspuns la intrebarile si problemele tale.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pe bord ti se aprinde vre-un bec, ai fost cu ea la tester. Posibil ca tu sa ai vreun senzor defect, astfel masina ta intrand in regimul de avarie. Cauta sa faci o diagnoza. Daca te descurci, cauta pe forum si fa diagnozqa prin metoda "pseudoagrafa".
Posibil sa ai evacuarea/catalizatorul infundat, admisia murdara, probleme de alimentare sau aprindere.
  • djd3nys

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
in leg cu datu in nas am si eu un opel vectra b 1.6 16valve cu motor x16xel si tot asa am avut ca si voi pana cand am deshcis capacu de la motor cel de plastic si mam uitat la bujii si era plin de apa si la fise am curatat am lasat la uscat si merge f bine acum asa ca te sfatuiesc sa te uiti si u tot acolo la bujii ca exact ca u pateam o acceleram si zici ca era dacie din 1900 toamna si tremura si nu mergea pt nimik in lume, bafta
  • mather2

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc foarte mult pentru sugestii. Le voi incerca la rand pe toate. Revin cu rezultatele.
  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Schimba fisele.Exact aceeasi problema am avut si eu.Daca ar intra in regim de avarie (senzor ax cu came sau arbore, defect) ar merge normal doar pana la 4500 rpm si atat.
  • mather2

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sa stii ca le schimb si daca e adevarat, esti mare.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Atentie!
Un catalizator infundat,are exact aceleasi simptome pe care le-ai descris anterior( nu trage, consum mare de combustibil,se tureaza greu,etc.).
La cum spui ca mergi cu ea, e posibil sa fie infundat.
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
verifica si tobele
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 376
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
lol. se pare ca o problema clasica. pt diagnosticare vino joi pe la 17:30 sus in parcare la polivalenta si vb cu baieti de diagnoza. si eu am aceeasi problema ca si tine. aveam bujii varza fise si mai varza (noaptea cu motoru pornit scoti fasa din motor si daca auzi un tacanit de la arcul de curent inseamna ca sunt duse. la mine se forma arc pe toata lungimea fisei cu motoru) eu am egrul defect fapt stiut de mult timp pe care maiandrei de mi l-a deschis din tech2. vino sa se uite baietii la masina si poate o rezolvam. pt bote in principiu iesi pe autostrada si dai si tu 10 km 4500 de ture in a 4-a si se desfunda injectoare tobe tot. mie mi-a mai recomandat cineva sa curat clapeta de acceleratie dar la motorul meu se ajunge greu la ea. bafta
  • Ionutz_jme

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut...am avut si eu un prieten care tot asa a patit o accelera si mergea in suturi.....si el a schimbat rezorvoru avea gunoaie in el..... si busonu de la rezervor... vezi daca nu ii infundat.... ca are o gaura sau 2 parca .....
  • Lex
  • *
  • 44 mesaje
  • din 06 Aug 2008
  • Vectra 1997 X16XEL
  • Bucuresti
  • Lex

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Poate iti este de ajutor dicutia de aici:
https://www.clubopel.com/vie...84&highlight=
  • marius_vectra

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Cam aceeasi problema am avut si eu, cu simptomele descrise de tine, la mine a fost problema transformatorul de bujii, pe el se gasesc si fisele, partea proasta ii ca nu se gasesc separat si costa cam mult
  • GINGIREL

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
EU AM PATIT CU UN VECTRAB CC DIN 2000 DTI AM FOST LA UN MECANIC SI A GASIT UN COT FOARTE MIC DE FURTUN CRAPAT CARE DUCEA LA TURBO PE UNDE TRAGEA AER SI TE RUGAI DE EA SA PRINDA 100. AM SCHIMBAT FURTUNUL SI MERGE CEAS.
  • tynno

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
apropo de datul in nas ,am un vectra b 98,motor 1,8 -16v benzinar si exact asa am patit si eu ,sceleas simptome dar eu am schimbat o fise de la bujie care era fisurata(pierdeam scinteie) si i am modificat sonda lamda am facut o improvizatie adica: am dat-o jos i am scos capacul protector(acea sita) ,i am facut un filet in locul unde a fost acea sita dupa care am infiletat o piulita lunga de vre-o 2 cm aproximativa cu lungimea sitei dar,in capul exterior al piulitei i am pus un dop(din surub infiletat 2-3 pasi apoi taiat)dupacare i-am dat 6 gaurele cu in burghiu de 1,5 mm apoi am montat sonda la locul ei si merge ca noua si acum de 5 luni de cind am "rezolvato"
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR